Het Nederlandstalige De Sims Vanilla forum gaat sluiten! We gaan verder op het Nederlandstalige AHQ forum.

Prestatie punten

jans89jans89 Berichten: 67
Als je een prestatie behaald, krijg je daar punten voor. Kun je daar wat mee, of.. ?

Reacties

  • Opties
    Paulina17Paulina17 Berichten: 522 Studerende Student
    Bedoel je die van de wensen of van de werkdoelen/schooldoelen/levensdoel? Als je die van de wensen bedoeld kun je ze inwisselen bij de beloningenmarkt, staat onder de tab waar ook je levensdoel staat.
  • Opties
    Babske22Babske22 Berichten: 276 Pruttelende Peuter
    Ik denk eerder die andere prestaties: zoals hoogste niveau van een beroep halen. Ik zie er alleen een optie delen op facebook bij staan.
  • Opties
    jans89jans89 Berichten: 67
    september 2014 aangepast
    Idd, @Babske22, wat jij bedoelt. Omdat er een puntentelling bij zit..
  • Opties
    garapoesgarapoes Berichten: 65 Denderende Dreumes
    Je kan er nu nog niets mee doen, misschien in de toekomst!
  • Opties
    ellagarmedonellagarmedon Berichten: 2 Brabbelende Baby
    Over die munten die je verdient tijdens bijvoorbeeld beroepen of vaardigheden wat kun je daar mee doen ik heb horen zeggen dat je daar packs mee kan kopen maar ik denk dat dat niet waar is kan iemand me helpen alvast bedankt
  • Opties
    ThereImNora14412ThereImNora14412 Berichten: 38 Pruttelende Peuter
    Ik denk dat het iets te maken heeft met hoe hoger je niveau is , hoe meer opties je voor die eigenschap kan doen, zoals bij schilderen als je hoger niveau bent kan je speciale dingen maken en verkoop je voor meer simdollars..
    De meest betrouwbare mods en aanpasbare content voor Sims 2/3 en 4 kan je vinden op The Sims Recourse <3


  • Opties
    ThereImNora14412ThereImNora14412 Berichten: 38 Pruttelende Peuter
    ellagarmedon schreef: »
    Over die munten die je verdient tijdens bijvoorbeeld beroepen of vaardigheden wat kun je daar mee doen ik heb horen zeggen dat je daar packs mee kan kopen maar ik denk dat dat niet waar is kan iemand me helpen alvast bedankt

    je kan geen gamepacks/Expensionpacks of stuffpacks kopen met in-game geld. je kan wel punten verdienen voor die vaardigheden enzo, en die kan je uitgeven aan speciale drankjes zoals een 'insta-mager drankje' dan wordt je gelijk zeer mager van.
    De meest betrouwbare mods en aanpasbare content voor Sims 2/3 en 4 kan je vinden op The Sims Recourse <3


Log In of Registreer om te reageren.
Return to top