Het Nederlandstalige De Sims Vanilla forum gaat sluiten! We gaan verder op het Nederlandstalige AHQ forum.

We hebben zo wat MAGISCH nieuws voor jullie

EA_JasonEA_Jason Berichten: 431 EA Community Manager
Hoi hoi allemaal :)

Ik kan er niet teveel over vertellen, maar we hebben over anderhalf uur wat magisch nieuws voor jullie tijdens deze Gamescom...

Zijn jullie er klaar voor?

https://www.youtube.com/watch?v=L09ld07hEVc

Reacties

  • DeborahDeborah Berichten: 10,950 Moderator
    Ik ben er helemaal klaar voor!!

    Harry Potter, here i come! <3

    Some angels choose fur instead of wings
  • EA_JasonEA_Jason Berichten: 431 EA Community Manager
    augustus 2019 aangepast
  • MoepmoepMoepmoep Berichten: 4,921 Moderator
    Super leuk! Ik ben dol op magie :smiley: !
  • DeborahDeborah Berichten: 10,950 Moderator
    <3

    Some angels choose fur instead of wings
  • SkeilahSkeilah Berichten: 20 Pruttelende Peuter
    Ik hou van Harry Potter dus ik kijk hier heel erg naar uit! Een eigen versie van Hogwarts? Kom maar op!
  • Sophie_jlSophie_jl Berichten: 3 Brabbelende Baby
    Wauw dit is zo gaaf! <3
  • EA_JasonEA_Jason Berichten: 431 EA Community Manager
    Veel Potter fans hier dus :D

    Wat is jullie favoriete Harry Potter boek?
  • DeborahDeborah Berichten: 10,950 Moderator
    De eerste.

    Alles is nog nieuw, het is nog heel sprookjesachtig en lieflijk.
    Erg, erg grappig allemaal. ;)

    Some angels choose fur instead of wings
  • MoepmoepMoepmoep Berichten: 4,921 Moderator
    Deel 5! Die vind ik zo goed, dat ik m ooit uitgelezen heb, toen weer omgedraaid en opnieuw ben begonnen :P .
    Maar ik vind de hele serie erg goed, heb de eerste 5 delen minstens 20x gelezen en de laatste 2 delen ook wel een keer of 5/6 (ik kon deel 6 niet heel goed hebben op het einde :P ).
  • EA_JasonEA_Jason Berichten: 431 EA Community Manager
    Ik heb de Patch Notes net geplaatst voor De Sims 4, er staan enkele spannende dingen in dus ik raad jullie aan om deze notes goed door te lezen :D

    Hier nog wat MAGISCHE gameplay voor jullie ;)

    https://www.youtube.com/watch?v=r_J7sxZo1aA
  • PeachySimmerPeachySimmer Berichten: 1 Brabbelende Baby
    Gaaf!
  • FiwhbeFiwhbe Berichten: 1 Brabbelende Baby
    Het is 10 september!! Waar is de magic????? :(
  • KayamaritKayamarit Berichten: 2 Brabbelende Baby
    Zie ik het nu nergens staan dan...zou vandaag toch uitkomen voor de pc???
  • Blind_MediumBlind_Medium Berichten: 2 Brabbelende Baby
    Wat ik me nu afvraag, is er ook een tijd aanduiding, van hoelaat deze Game Pack uitkomt? Want ik neem aan dat er hoop mede simmers al de hele dag zitten te wachten op de release. En 10 september nog maar een paar uurtjes duurt en nog steeds op de site wordt bestempeld als 'Wordt verwacht'. Zou ook wel een beetje raar zijn als er een delay is met uitbrengen en daar niets over verteld wordt.
  • KayamaritKayamarit Berichten: 2 Brabbelende Baby
    Geeft er ook iemand antwoord op dit forum??? of vragen wij ons van alles af en leest niemand dat , bv. van ea of origin
  • Blind_MediumBlind_Medium Berichten: 2 Brabbelende Baby
    @Kayamarit hij staat online! Het heeft even geduurd, maar we kunnen 'm EINDELUK spelen :D
  • TownOfPlumbobsTownOfPlumbobs Berichten: 395 Pittige Puber
    Bij deze de uitleg over releasetijdstip:

    Uitbreidingspakketten komen uit om middernacht op de releasedag in onze tijdszone. En heb je dus de volle 24 uur van die releasedag om het te spelen. Gamepacks en accessoirespakketten komen wereldwijd tegelijkertijd uit op Origin. In onze tijdszone is dit (bijna) altijd om 19.00 uur.
    Het_Team_2016_BANNER.jpg
    Neem een kijkje op onze Town of Plumbobs site en forum

  • ThereImNora14412ThereImNora14412 Berichten: 38 Pruttelende Peuter
    Heb letterlijk de seconde dat de gamepack uitkwam in België Origin's store, het gelijk gekocht. Ben niet teleurgesteld, maar had wel gehoopt dat mijn kinderen sims ook tovenaars konden zijn, wat bij Eiland leven en Vampieren packs ook een kleine bummer was voor mij. Voor de rest ben ik er echt tevreden over en heb ik in 10 uur tijd al een hele muggle familie gemaakt met 1 tovenaar XD!
    De meest betrouwbare mods en aanpasbare content voor Sims 2/3 en 4 kan je vinden op The Sims Recourse <3


Log In of Registreer om te reageren.
Return to top