Het Nederlandstalige De Sims Vanilla forum gaat sluiten! We gaan verder op het Nederlandstalige AHQ forum.

Hoe kan je iemand makkelijk en snel dood laten gaan?

IsabelvdzIsabelvdz Berichten: 4 Brabbelende Baby
Ik heb dus heel veel mensen maar ik wil iemand snel dood laten gaan maar hoe?? Tips of ideeën?

Reacties

  • Till_The_AMTill_The_AM Berichten: 14 Brabbelende Baby
    Ik denk dat laten verdrinken in een zwembad het beste werkt
  • SimSinnerSimSinner Berichten: 20 Pruttelende Peuter
    @Isabelvdz hier heb ik ook heel lang naar gezocht. Helaas bestaat er geen cheat voor.

    Ik gebruik nu zelf de MC Command Center van Deaderpool. Dat is, precies zoals de naam zegt, een Command Center. Hierin kan je vrijwel alles bepalen over je wereld en sims. Ook heb je de optie 'dood sim' en dan krijg je daarna de keus op welke manier jij je sim dood wil laten gaan. Dit werkt zelfs bij huisdieren.

    Open MC Command Center op de sim die jij dood wil hebben. Dan zie je een menu met allerlei opties. Druk dan op 'Sim Commando's...' En kies daarna voor 'Behoud Sim.' Dan zul je vanzelf de optie zien waarmee jij je Sim om het leven kan helpen
  • dutchcowboy52dutchcowboy52 Berichten: 26 Pruttelende Peuter
    Met families beheren kan je sims gewoon deleten
  • Lanikai4youLanikai4you Berichten: 5 Brabbelende Baby
    Sluit ze op en verwijder de deur dan kunnen ze geen eten krijgen enz
  • elisjuhelisjuh Berichten: 2 Brabbelende Baby
    Als ik een sims opsluit door de deur op slot te doen, dan ontsnapt de sim toch op een gegeven moment. Hebben jullie dat ook?
  • KeesMonsMonedulaKeesMonsMonedula Berichten: 12 Brabbelende Baby
    @Elisjuh Ik ken dat. Ik had voor een experiment eens 4 Simmetjes opgesloten. En zolang het spel aanstond geen probleem. Maar als ik afgesloten had en weer inlogde zag ik dat ze aan de wandel waren geweest (ze waren ineens gedoucht, of ze stonden gewoon buiten op de stoep).
  • Wonderblue_xWonderblue_x Berichten: 19 Brabbelende Baby
    @elisjuh je kan ze ook in een huis plaatsen met een deur, en dan de deur weghalen. Ik heb een keer per ongeluk mijn Sims een halfuur laten staan, en ik had daarvoor alle acties die ze zelf bepalen uit geschakeld. Daardoor is ze per ongeluk dood gegaan.
Log In of Registreer om te reageren.
Return to top