Het Nederlandstalige De Sims Vanilla forum gaat sluiten! We gaan verder op het Nederlandstalige AHQ forum.

Engelencake en Ambriosa??

crazykecrazyke Berichten: 44
Ik zoek ingrediënten waarmee je bovenstaande recepten kan maken, waar kan ik in godsnaam doodvis, levensvrucht en vlamfruit vinden?
Kan iemand me helpen please!!
X :?:

Reacties

  • SimseltjeSimseltje Berichten: 60
    juli 2009 aangepast
    de doodsvis kan je vinden in het vijvertje op het kerkhof :wink:
  • crazykecrazyke Berichten: 44
    juli 2009 aangepast
    Maar ik speel in Rivierview, daar is helemaal geen vijver op het kerkhof, niet?
    Weet iemand waar ik de andere ingrediënten kan vinden?
    X :)
  • sims123girlsims123girl Berichten: 2,531
    juli 2009 aangepast
    Sorry, nee, ik zoek het zelf ook...
  • EefieEefie Berichten: 3,854
    juli 2009 aangepast
    Er is een download/hack dat je die spullen gewoon in de winkel kan kopen. Maar je kan ook gaan vissen. Je kan de vruchten gewoon opvissen XD Daarvoor heb je veel geduld en geluk nodig :P

    Maar je kan ze ook natuurlijk zoeken, maar waar ze precies liggen :?:
  • loeki1112loeki1112 Berichten: 1,281 Vrolijke Volwassene
    juli 2009 aangepast
    doodsvis kan je in riverview achter het kerkhof opvissen. daar is zo'n rivier met een bordje met: verboden te vissen(ofzoiets :XD: )
  • crazykecrazyke Berichten: 44
    juli 2009 aangepast
    En weet er dan ook iemand wat die download of hack is? Dus de vis zoek ik achter het kerkhof en wat doe ik nu met het fruit? Moet je dat ook ergens gaan zoeken? (Zonder de hack te gebruiken natuurlijk)
    xx :)
  • MasssikaMasssika Berichten: 4
    juli 2009 aangepast
    Zaadjes zoeken en planten, zo ben ik aan de vlamvrucht en levensplant gekomen.
  • georgy13georgy13 Berichten: 45
    juli 2009 aangepast
    loeki1112 schreef:
    doodsvis kan je in riverview achter het kerkhof opvissen. daar is zo'n rivier met een bordje met: verboden te vissen(ofzoiets :XD: )

    ja dat klopt, probeer het maar eens met engelvis. maar dan wel pas na middernacht. ik ving de ene na de de andere doodsvis. :D
  • crazykecrazyke Berichten: 44
    juli 2009 aangepast
    Bedoel je dat ik engelvis als aas moet gebruiken om doodsvis te vangen? Wat is engelvis eigenlijk?
    X
  • xKelseyxKelsey Berichten: 8,005
    juli 2009 aangepast
    Een engelvis is een soort vis :XD:
    Die moet je weer vangen met een meerminval, en die moet je vangen met kaas.
  • annytjuhannytjuh Berichten: 117
    juli 2009 aangepast
    crazyke,
    Opzich hoef je nou ook weer niet
    te gaan vloeken als iets niet lukt.
    Gewoon goed zoeken, dan vind je het zelf.
  • crazykecrazyke Berichten: 44
    juli 2009 aangepast
    Waar moet ik gaan vissen voor engelvis? Moet ik er een bepaalde gradatie van vissen voor hebben?
    xx :?:
  • NefjeNefje Berichten: 2,688 Vitale Vijftigplusser
    juli 2009 aangepast
    sims3_vissenlijst2.jpg
    Engelvis kan je zowel in zoet als in zout water vinden. Je hebt de meeste kans bij de zee. Als je ergens in de zee veel vis ziet zwemmen, dan klik je daar op 'water inspecteren'. Op een gegeven moment zul je op die manier een visstekje vinden waar Engelvis zwemt.

    Je hebt er inderdaad 8 punten voor nodig (zie lijst), maar voor de doodsvis heb je zelfs 10 punten nodig.
  • crazykecrazyke Berichten: 44
    juli 2009 aangepast
    Woow dankjewel :) voor je advies en kader!
    X :mrgreen:
  • moppiesim2003moppiesim2003 Berichten: 547 Studerende Student
    juli 2009 aangepast
    Ik kan de engelencake etc. al wel maken, maar wat moet die teweegbrengen bij mn Sim als zij die cake opeet? Bij Ambrosia weet ik dat ze weer naar het begin van hun levensfase terug gaan als ze dat op hebben gegeten... Alleen die engelencake durf ik haar niet zomaar op te voeren.
  • LobkeLobke Berichten: 22
    juli 2009 aangepast
    Wat engelencake zo doet weet ik niet. Brengt het niet iemand tot leven? Of verwar ik dat weer met ambrosia?

    Wel kun je de doodsvis ook gewoon met 10 vissen en als aas kaas. Ik heb dit vaker zien staan op het forum, en het is me zelf ook gelukt. Kaas aan het haakje en de 1e vis die ik ving was de doodsvis.
  • eljos47eljos47 Berichten: 1,087
    juli 2009 aangepast
    Lobke schreef:
    Wat engelencake zo doet weet ik niet. Brengt het niet iemand tot leven? Of verwar ik dat weer met ambrosia?

    Wel kun je de doodsvis ook gewoon met 10 vissen en als aas kaas. Ik heb dit vaker zien staan op het forum, en het is me zelf ook gelukt. Kaas aan het haakje en de 1e vis die ik ving was de doodsvis.
    Je vangt een doodsvis niet met kaas maar met een engelvis als aas.
    Ambrosia wekt sims weer tot leven en van engelencake worden je sims gelukkig en heben ze een warm gevoel van binnen, niks engs dus.
    w7p9o8m3mye9.jpg
  • LobkeLobke Berichten: 22
    juli 2009 aangepast
    Je kunt 'm ook vangen met kaas :) Verschillende mensen hebben dit geprobeerd (waaronder ik) en het is gelukt.
  • AnmriejAnmriej Berichten: 169
    augustus 2009 aangepast
    Heeft iemand misschien een overzicht van die speciale soorten voedsel en wat het doet?
  • DeborahDeborah Berichten: 10,950 Moderator
    augustus 2009 aangepast
    Kijk eens in het fansite forum.
    Heel veel sites hebben speciaal hier voor handige guides gemaakt.

    Ik heb die van Sims Universe voor je op gezocht, die gaat over tuinieren, maar zoals al gezegd, heel veel sites hebben dit soort faq op hun site staan.

    http://www.simsuniverse.co.cc/

    Some angels choose fur instead of wings
  • AnmriejAnmriej Berichten: 169
    augustus 2009 aangepast
    Haha ik ben van Sims Universe :lol:

    Ik zal even rond gaan neuzen :)
  • SimsGirlxSimsGirlx Berichten: 21 Pruttelende Peuter
    Waar kan je dan kaas vinden? Kan je dat ook ergens te pakken krijgen zonder uitbreidingen? Ben dr langer al naar opzoek!
  • XDSelenaPotterXDSelenaPotter Berichten: 142 Koddige Kleuter
    juli 2019 aangepast
    @SimsGirlx in de supermarkt.

    Edit: Ik zie dat je ook in de sims 4 afdeling hebt gepost over het kaas onderwerp. Ik geloof dat je het dus over de sims 4 game hebt. :X
  • SimsGirlxSimsGirlx Berichten: 21 Pruttelende Peuter
    @SimsGirlx in de supermarkt.

    Edit: Ik zie dat je ook in de sims 4 afdeling hebt gepost over het kaas onderwerp. Ik geloof dat je het dus over de sims 4 game hebt. :X

    Jaa klopt. xD
    Werkt kaas ook in de sims 4? Of heb je dat alleen exclusief in de sims 3?
  • XDSelenaPotterXDSelenaPotter Berichten: 142 Koddige Kleuter
    juli 2019 aangepast
    @SimsGirlx Bij de sims 4 weet ik het niet, ik heb meer kennis bij de sims 3 :D
Log In of Registreer om te reageren.
Return to top