Het Nederlandstalige De Sims Vanilla forum gaat sluiten! We gaan verder op het Nederlandstalige AHQ forum.

Verwijderd spel terughalen... HELP!!! (opgelost)

briscebrisce Berichten: 8
Probleem: mijn zusje heeft per ongeluk mijn spel verwijderd in plaats van haar eigen spel. Normaal gesproken zou ik een nieuw spel beginnen, maar dit was een spel waarin ik enkel huizen bouwde. Er staan enkele prachtige exemplaren in het spel die ik heel graag terug zou hebben, maar nog niet opgeslagen had in de bibliotheek.

In de volgende map heb ik wel de backup van het spel gevonden:
C:\Users\"name"\Documents\Electronic Arts\De Sims 3\Saves

Kan iemand mij alsjeblieft vertellen hoe ik het spel weer terug bij de andere spellen krijg. Hij staat ook niet meer in mijn prullenbak, aangezien ik die onwetend heb geleegd...

Alvast bedankt!!

Reacties

  • Koenak1Koenak1 Berichten: 722
    mei 2012 aangepast
    Kijk eens in de prullenbak van je computer, daar kan deze nog wel instaan en als hij erin staat plak hem ook even ergens anders, zodat je hem weer terug kunt halen als het nodig. Ik hebop de computer een map met mijn naam en alles wat ik wil behouden zet ik daar ook in, raak ik het kwijt, kan ik hem weer terughalen, zoals b.v. mijn sims verhaal. En ook een backup maken op een externe harde schijf is ook goed, crashed de computer, dan heb je alle belangrijke zaken ook nog.
  • briscebrisce Berichten: 8
    mei 2012 aangepast
    Ik heb het spel helaas niet meer in mijn prullenbak staan, omdat ik die aan het begin van elke computersessie leeg. Dat staat ook in mijn eerste berichtje...

    Wel heel erg bedankt voor de tip, die zal ik zeker gaan gebruiken!
  • Koenak1Koenak1 Berichten: 722
    mei 2012 aangepast
    Ok dat had ik zo niet begrepen, ik hoop dat je back-up van je stad het goed doet :wink:
  • briscebrisce Berichten: 8
    mei 2012 aangepast
    Maar weet jij hóe ik die backup weer terugzet in het spel??
  • Haushinka1984Haushinka1984 Berichten: 415
    mei 2012 aangepast
    gewoon de map hernoemen, dus die .backup verwijderen uit de naam ervan en dan zou dat spel er terug moeten instaan
  • SimLibbySimLibby Berichten: 6,950 Ondeugend Oudje
    mei 2012 aangepast
    Hier staat uitgebreid beschreven hoe je backups kan maken en terugzetten:
    http://simsexpressie.weebly.com/de-sims-3-backup-maken.html

    Bij deze link staat ook beschreven hoe je een backup kan maken (en terugzetten) van je Exports. Je kan namelijk vanuit het spel huizen die je bouwt delen. Normaal gesproken kan je dan op deze manier je huizen uploaden naar je studio op je pagina. Maar dat hoef je niet te doen, je kan de huizen ook delen zodat ze in de map Exports komen te staan waar je een backup van kan maken. Zo kan je je huizen altijd weer herinstalleren in je spel. Daarbij worden je huizen als je ze deelt ook opgeslagen in de spelbibliotheek. Dan kan je rustig een nieuw spel starten en hier je zelfgemaakte huizen plaatsen.

    Of je een huis nu deelt of niet, je kan deze altijd in de spelbibliotheek opslaan. In het venster waar je normaal gesproken naar bouwen/kopen gaat, is ook een knop waarmee je dit kan doen.

    Ik ken ook een (gratis) programma waarmee het soms lukt verwijderde bestanden terug te halen. Dit programma heet Recuva, hier staat onder de paragraaf "Computer" een downloadlink:
    http://simsexpressie.weebly.com/software.html

    Verwijderde bestanden terug halen lukt niet altijd maar soms wel.
  • briscebrisce Berichten: 8
    mei 2012 aangepast
    Het is gelukt!! Allemaal heel erg bedankt voor de reacties en tips!
  • SimssSimss Berichten: 1 Brabbelende Baby
    mei 2019 aangepast
    Hey ik heb een vraagje ik heb op mijn ps3 een sims 3 account en die heb ik al 2 jaar en nu heb ik een probleempje dat account dus die stond in de lijst waar ik mijn sims accounts heb en eergisteren heb ik er nog op gespeeld maar ik moest afsluiten en toen heb ik het opgeslagen en ben ik af gaan sluiten maar gisteren wou ik er weer verder gaan met dat account en toen was hij opeens weg gewoon uit mijn sims verwijderd Dus ik had een vriend van mij gevraagd hoe ik dit moest oplossen en hij zei je moet kijken in je hulpprogramma voor opgeslagen data dus dat heb ik gedaan en hij staat indderdaad in de hulpprogramma voor opgeslagen data maar ik weet niet hoe ik de gegevens in mijn sims kan zetten weet iemand misschien hoe dat moet ??????
Log In of Registreer om te reageren.
Return to top