Het Nederlandstalige De Sims Vanilla forum gaat sluiten! We gaan verder op het Nederlandstalige AHQ forum.

waar kun je de geinstaleerde downloads vinden??

waar moet je als je bijv. poppetjes hebt gedownload, die terug vinden in het spel?? :oops:

Reacties

  • Lis0Lis0 Berichten: 4,098
    januari 2010 aangepast
    In CAS vind je onderaan in de UI (de blauwe balk) een grote knop met daarop allemaal sims. Als je daarop klikt vind je alle gedownloade sims + standaard sims ;)
  • xTurtly.xTurtly. Berichten: 5,420
    januari 2010 aangepast
    En meubels, kleding e.d. staan gewoon tussen de spullen die in het normale spel zitten ;)
  • lielyfeelielyfee Berichten: 6 Brabbelende Baby
    Lis0 schreef: »
    In CAS vind je onderaan in de UI (de blauwe balk) een grote knop met daarop allemaal sims. Als je daarop klikt vind je alle gedownloade sims + standaard sims ;)

    ik snap dus helemaal niet wat je het gezegt zojuist!
  • SimLibbySimLibby Berichten: 6,950 Ondeugend Oudje
    @lielyfee

    Dit is een oud topic en Lis0 is al lang niet meer op het forum geweest dus ik denk niet dat ze nog zal reageren.
    Ik ga ervan uit dat je de afkortingen niet kent dus daar reageer ik op. Als het gaat om downloaden voor De Sims 3, zie dan dit topic.

    CAS staat voor Create A Sim oftewel Creëer een Sim (CES). UI staat voor User Interface oftewel het gebruikersmenu/bediening.
    De knop waar Lis0 naar verwijst vind je links onder in CAS. Zie de witte pijl boven de Sims (de andere gemarkeerde dingen zijn verder niet van toepassing op jouw vraag, ik heb de afbeelding oorspronkelijk voor iets anders gebruikt waarbij de markeringen wel van toepassing zijn).

    Hopelijk heeft mijn reactie het één en ander voor je opgehelderd.

    9qxr1j3o4ocv.jpg
Log In of Registreer om te reageren.
Return to top