Het Nederlandstalige De Sims Vanilla forum gaat sluiten! We gaan verder op het Nederlandstalige AHQ forum.

De Sims 4 Gratis op PC en Mac tot 28 mei

EA_JasonEA_Jason Berichten: 431 EA Community Manager
Hey Simmers,

De Sims 4 Standaard Editie is nu gratis* beschikbaar op PC/Mac op Origin! :o

Als je De Sims 4 nog niet in jouw bezit hebt, dan is dit jouw kans! Heb jij of een vriend die graat met het leven wilt spelen, verspreid dan het nieuws! Wink

iifhrgof1lhd.jpg

Hoe krijg je deze aanbieding? Volg deze link naar Origin.com, zoek naar de oranje "Profiteer nu" knop en volg de stappen om het aan jouw gamebibliotheek toe te voegen! Als je nog vragen hebt, lees dan onze FAQ door op EA Help.


* Geldig tot 19:00 op 28 mei - Lees alle details en voorwaarden op Origin.

Reacties

  • Opties
    JasFisJasFis Berichten: 297 Kwebbelend Kind
    Wow! Waarom zouden ze dat opeens doen? Bijna spijt dat ik heb voor zo veel geld heb gekocht... :D
  • Opties
    EA_JasonEA_Jason Berichten: 431 EA Community Manager
    Als je dat had gedaan had je jaren aan spelplezier gemist ;)

    De spelers die het spel gekocht hebben, hebben mede geholpen om het spel zo ver krijgen dat wij zoiets kunnen doen.
  • Opties
    Kanarie12345Kanarie12345 Berichten: 66 Denderende Dreumes
    Dit is leuk voor mensen die het bevoordeeld willen, maar niet mogen of kunnen betalen😊
  • Opties
    xanouk19xanouk19 Berichten: 1 Brabbelende Baby
    Ik vind het heel erg leuk voor de mensen die nog geen sims 4 hadden, maar ik ben erg teleurgesteld aangezien ik enkele weken (opnieuw) de sims 4 heb gekocht voor 40 euro... Jammer, daar gaat m'n geld.
  • Opties
    EA_JasonEA_Jason Berichten: 431 EA Community Manager
    Het belangrijkste is dat je het spel hebt en dat je er veel plezier aan hebt, al begrijp ik wel dat het nogal zuur kan zijn :(

    De promotie is ondertussen afgelopen.
Log In of Registreer om te reageren.
Return to top