Het Nederlandstalige De Sims Vanilla forum gaat sluiten! We gaan verder op het Nederlandstalige AHQ forum.

waar vind ik mijn gedownloade spullen

anouksims22anouksims22 Berichten: 5 Brabbelende Baby
hallo,
ik heb op het internet huizen gedownload waar kan ik deze vinden

Reacties

  • Opties
    XDSelenaPotterXDSelenaPotter Berichten: 142 Koddige Kleuter
    Ik weet niet dat je nog bepaald hulp nodig hebt...aangezien je je vraag 2 maanden geleden hebt gestuurd.

    Maar voor de zekerheid meld ik dit gewoon even: In welke map heb je je gedownloade huizen in gestopt? Als je huizen download van Simsrescource etc etc, moet je dat in je tray map stoppen en niet in de mod map.
    Waar is de tray map te vinden?: Je gaat naar je documenten, naar electronic arts, naar de sims 4 folder. En dan moet je nog je tray folder vinden..en die zit 4 mapjes onder je mods folder. Ik hoop dat je t begrijpt.

    Verder als je daar je huizen in heb gestopt, moet je naar je sims 4 game gaan. En via je galerij ~ mijn bibliotheek kan jij je cc-huis vinden geloof ik. En kan je hem willekeurig plaatsen op een lege kavel.

    Als je het nog steeds niet begrijpt kan je het nog altijd op Youtube vinden. Een goeie term is dan: Sims 4 huizen downloaden of huizen downloaden Sims 4.
  • Opties
    HunnybunnyHunnybunny Berichten: 1 Brabbelende Baby
    Hallo, ik speel de sims 4 sinds kort en ik heb een vraagje.Waar kan ik gedownloade meubels terugvinden? Alvast bedankt!
  • Opties
    XDSelenaPotterXDSelenaPotter Berichten: 142 Koddige Kleuter
    @HunnyBunny In "Bouwen". En je kan de categorie instellen in "Aangepaste content" Dat staat geloof ik links met 3 puntjes?? Maar als je dat hebt gedaan kan je je gedownloade meubels zien.
  • Opties
    Jeffrey17Jeffrey17 Berichten: 7 Brabbelende Baby
    Ik heb via de website van Origin al mijn sims spellen gedownload. Alleen kan ik nu op mijn computer geen mapjes vinden om mijn gedownloade spullen in op te slaan. Als ik kijk hoe ik spullen moet downloaden, kom ik in de filmpjes en op internet steeds mapjes tegen van Electronic arts/sims4 enzo. Ook als ik die mapjes dan zelf aanmaak, komen ze niet in het spel

    Wie heeft ook al zijn sims 4 spellen via origin maar heeft wel een idee om dingen te downloaden?
  • Opties
    SabrientjuhSabrientjuh Berichten: 174 Koddige Kleuter
    De mapjes die je ziet op internet zijn de mapjes die worden aangemaakt als je het spel installeert, ze zelf aanmaken heeft dus geen nut want die herkent het spel niet
    Je moet je gedownloade spullen inderdaad in je de mods map van de sims 4 zetten willen ze in je spel verschijnen
    Deze vind je meestal hier: Deze PC > Documenten > Electronic Arts > De Sims 4 > Mods
  • Opties
    Jeffrey17Jeffrey17 Berichten: 7 Brabbelende Baby
    Ja, en dat is het stomme. Dat mapje kan ik dus niet vinden. Ligt dat dan misschien aan Origin?
  • Opties
    DeborahDeborah Berichten: 10,950 Moderator
    Als je dat mapje niet hebt, kun je het ook zelf aanmaken.

    Some angels choose fur instead of wings
  • Opties
    Jeffrey17Jeffrey17 Berichten: 7 Brabbelende Baby
    Alleen vertelde sabrientjuh dat als je zelf dingen aanmaakt, het spel het niet herkend. Het spel staat ook niet op m'n computer, wellicht komt het dan daardoor..... :(
  • Opties
    lilahhxlilahhx Berichten: 1 Brabbelende Baby
    Ik heb allemaal dingen gedownload en in me mapje mods gezet, vervolgens als ik mijn spel opstart en tussen al me meubels kijk staat er niks. Ook staat de optie mods aan in mijn spel. Bij de drie puntjes vind ik ook geen gedownloade meubels. Waar vind ik deze of wat moet ik doen?
  • Opties
    sandralafebresandralafebre Berichten: 271 Kwebbelend Kind
    april 2020 aangepast
    Volgens mij moet je dan kijken in documenten\Electronic Arts\De Sims 4\in de map Tray. Daar zijn nog allerlei submappen zoals "muziek" en "andere". Maar ik geloof niet dat je je items daar kunt herkennen aan de hand van de naam.
  • Opties
    RSZRSZ Berichten: 292 Kwebbelend Kind
    Staan er op de website zelf geen beschrijving waar je deze inhoud moet plaatsen? Of zo iets dat meekomt met download zelf.
    In de map Mods mag je maar 1 niveau mappen maken.
    Ook dien je een bepaalde versie van De Sims 4 te hebben, werken ze wel of niet met sommige uitbreidingen.
Log In of Registreer om te reageren.
Return to top