Het Nederlandstalige De Sims Vanilla forum gaat sluiten! We gaan verder op het Nederlandstalige AHQ forum.

Extreme Home Make-Over |

Reacties

  • LovingsimLovingsim Berichten: 42 Pruttelende Peuter
    Hoi! Wanneer kan het stemmen beginnen want het is al een hele tijd geleden dat de laatste deelnemer het huis heeft ingeleverd (tenzij @Titatovenaar nog wil inleveren natuurlijk)
    Groetjes!
  • DeborahDeborah Berichten: 10,950 Moderator
    @Kanarie12345 wilde volgens mij ook nog mee doen.
    Maar als ze donderdag nog niets hebben laten horen, starten we vrijdag gewoon met stemmen hoor. ;)

    Some angels choose fur instead of wings
  • MonahapjeMonahapje Berichten: 19 Brabbelende Baby
    Hoi! Ik zou graag ook nog aanschuiven, als dat mag. Ik ben gisteren al begonnen en een heel eind gekomen. Dus uiterlijk morgen inleveren moet mij gaan lukken.
    Als het niet mag, begrijp ik dat natuurlijk ook en heb ik gewoon weer even geoefend!
    Groetjes :smile:
  • DeborahDeborah Berichten: 10,950 Moderator
    @Monahapje , natuurlijk mag je meedoen! <3

    Some angels choose fur instead of wings
  • MonahapjeMonahapje Berichten: 19 Brabbelende Baby
    Super! <3

    Bij deze dan mijn inzending. Ik vond het een erg leuke, maar inderdaad uitdagende opdracht.
    Dus ik heb geroeid met de riemen die mij gegeven werden en er het beste van geprobeerd te maken. :D

    Mijn uiteindelijk gebruikte budget was $16.999,-

    Hieronder de foto's:
    x20vy7p9qwts.png
    Achterkant
    3q1sm90ca3px.png

    Plattegrond begane grond en 1e verdieping
    vuvrmmr2696i.png
    rfrlr9ror8b9.png

    3 foto's van de begane grond
    hvgsm5691gcm.png
    gl7ih3g83ga2.png
    zyuxsi3bij6j.png

    Foto van de slaapkamer
    jwu8nwxsx8sl.png

    En als laatste een foto van het 'uitrusthoekje' in de tuin
    ic8cxn1eh4pn.png

    Note: ik had graag nog wat extra planten in de tuin gehad, zodat het echt een tuintje werd. En een paar extra decoraties, zoals wat schilderijtjes op de begane grond en een kleed onder het bed. Maar daar mag ze lekker voor gaan sparen, zodra haar boeken worden verkocht! :p
  • BlackvelvetxBlackvelvetx Berichten: 4 Brabbelende Baby
    april 2019 aangepast
    Hallo,
    Ik ben nieuw (zie mijn voorstelbericht ergens anders op dit forum) en ik vroeg me af of ik op de valreep nog mee kan doen aan deze uitdaging?
    Ik heb het huisje al af namelijk :)
    Voor het geval dat ik toch nog mee mag doen alvast:

    9g620sspgvbd.png
    Het vooraanzicht. Ik heb gekozen voor een plat dak en dus ipv een tuin een dakterras te maken.
    ylo0yggpt33a.png
    De keuken
    w2qp34n5gbvh.png
    Haar schrijfhoekje
    z0ke5b9pk9i9.png
    De zithoek
    yshgv705dnnk.png
    En de slaapkamer
    kc0gkmzuh36v.png
    Het dakterras. Dit gedeelte had ik liever nog mooier willen aankleden maar helaas liet het budget dit nauwelijks toe ;)
    zhucsgdjbenq.png
    Het achteraanzicht. De planten zorgen voor privacy in de badkamer
    e2qnxj1u1aot.png

    Ik heb geprobeerd om een knusse en kleurrijke inrichting te maken. Hopelijk valt het een beetje in de smaak en hopelijk is het platte dak/dakterras niet tegen de regels.
    Als jullie vinden dat dit te laat is ingeleverd, dan is dat niet erg. Ik vond het leuk om te doen!

    Oh ja, ik heb in totaal 16.816 simoleons gespendeerd
    Post edited by Blackvelvetx on
  • DeborahDeborah Berichten: 10,950 Moderator
    @Blackvelvetx , welkom op het forum.
    En volgens mij ben je nog op tijd met inleveren, want het stemmen is nog niet begonnen.
    Hartstikke leuk dat je mee doet.

    En heel origineel, dat dakterras.
    Volgens mij is het niet tegen de regels, maar dat horen we vanzelf. ;)

    Some angels choose fur instead of wings
  • ClaudiaS95ClaudiaS95 Berichten: 29 Pruttelende Peuter
    Nee het dak terras is prima hoor! Heb ik verder niks over gezegd. Zullen we een uiterlijke deadline maken voor eind deze week, 21 april?
  • DeborahDeborah Berichten: 10,950 Moderator
    Goed plan @ClaudiaS95 !

    Some angels choose fur instead of wings
  • sims_loversims_lover Berichten: 9 Brabbelende Baby
    april 2019 aangepast
    hoi ik ben nieuw hier. Ik wil ook wel mee doen met die wedstrijdjes. Gaat dat? wat ik heb dat tiny house opgeknapt
    r9qkgw4bu9e7.jpg0z5ed5dueh47.jpgbqu7l6a5u7kd.jpgdi9vqsclzdfa.jpgaua18iyfgi8h.jpg
    sbyzug0rtwib.jpgrld4dfxyrx3c.jpgua9bt4fatnn4.jpg
    Post edited by sims_lover on
  • DeborahDeborah Berichten: 10,950 Moderator
    @sims_lover,

    Dit vroeg je geloof ik?
    Inzendingen/Foto's
    Omdat dit een beginners 'wedstrijd' is worden er geen presentaties gehouden maar foto's die zo goed mogelijk de woning moet weergeven wanneer deze verbouwd is.
    1 foto vooraanzicht
    1 foto achteraanzicht
    3 foto's per etage.

    Some angels choose fur instead of wings
  • sims_loversims_lover Berichten: 9 Brabbelende Baby
    april 2019 aangepast
    @Deborah thanks ;)

    Dus ik kan gewoon zo een huis maken met dat buget en eisen en dat hier op zetten, dan doe ik dus mee. Ik denk dat ik de regels snap de genen die wint kiest de volgende opdracht en iedereen kan meedoen. 🤔

    Liefs 😁
    Post edited by sims_lover on
  • sims_loversims_lover Berichten: 9 Brabbelende Baby
    wanneer kunnen we stemmen
  • DeborahDeborah Berichten: 10,950 Moderator
    Van mij mag/kan het stemmen beginnen!

    Some angels choose fur instead of wings
  • EssemiEssemi Berichten: 46 Pruttelende Peuter
    Omdat ik volgende week een weekje naar Denemarken ben, begin ik alvast met stemmen. Heel leuk om te zien wat iedereen er van gemaakt heeft!

    3 punten voor @Blackvelvetx
    2 punten voor @Sottoske
    1 punt voor @Monahapje
    Monahapje
    Leuk gedaan met het lage muurtje. Zo hou je toch een leuk zithoekje. En ik vind het bankje onder de boom met die lampen/windlichten erg leuk!
    Ik mis een beetje een wasbak in de badkamer?

    Blackvelvetx
    Wat een leuk idee om een dakterras te maken! Had ik echt helemaal niet aan gedacht. Daarnaast ook leuk en gezellig ingericht.

    Sabrientjuh
    Het ziet er inderdaad een beetje kaal uit, maar dat was ook lastig met het budget. De tuin vind ik erg leuk gedaan en het glazen dak boven de keuken past er leuk bij.

    Caatje28
    Slim om 2 grote spiegels op te hangen, dat maakt de ruimte groter. Ik vind het hier en daar wel een beetje kinderlijk: bed, kleed, lamp.

    ClaudiaS95
    Ik vind je exterior erg mooi geworden! Binnen mis ik persoonlijk toch wel een zitgedeelte.

    Sottoske
    Leuk huisje geworden. Ik vind de grote ramen een leuk idee. Enige wat mij opviel, zit jouw bovenverdieping nou aan de andere kant?

    Lovingsim
    Leuk huisje, mag van mij persoonlijk wel iets meer kleur in en ook hier mis ik een beetje een zithoek.

    Deborah
    Leuke slaapkamer, vooral met die kleuren zo. Vind het persoonlijk niet zo leuk dat die tv midden in de kamer staat.

    Sims_lover
    Ik vind de buitenkant een beetje saai. Binnen is het leuk ingericht, alhoewel het plekje waar ze moet schrijven wel een beetje weggestopt is.
  • SottoskeSottoske Berichten: 99 Denderende Dreumes
    Bij deze dan ook mijn puntenverdeling....

    1 puntje gaat naar @sims_lover
    2 punten voor @ClaudiaS95
    3 punten voor @Sabrientjuh
    @Sims_Lover
    + Glazen dakje voor lichtinval
    + Warm modern
    - Zetel vind ik echt niet passen bij de rest van het interieur

    @Blackvelvetx
    + Dak!!! Echt top gevonden!!
    + Leuke kleuren
    - Heel kaal buiten

    @Monahapje
    + Knus en gezellig
    + Ruimtegevoel
    - Keuken en ramen

    @Deborah
    + Slaapkamer
    + Ook hier een heel groot gevoel van ruimte
    - Keuken

    @Lovingsim
    + Mooi afgemaakt tuintje
    + Ruimtegevoel
    - Heel eentonig en saai kleurgebruik

    @Essemi
    + Leuke afwerking
    + Veel ruimte
    - Immens groot dak

    @ClaudiaS95
    + Modern
    + Ruimtelijk gevoel
    - De ramen had ik moderner genomen of in ander kleur

    @Caatje28
    + Tuin
    + Slim om een 1persoonsbed te gebruiken
    - Mss wat te speels om volwassen over te komen

    @Sabrientjuh
    + Zalig loftgevoel
    + Moderne uitstraling, perfect in stijl met het loftgevoel
    - De "Spaanse" tegels buiten vind ik niet zo knap

    Groetjes, Sam XXX
    ps: Fijne vakantie @Essemi
  • BlackvelvetxBlackvelvetx Berichten: 4 Brabbelende Baby
    Jeetje ik vind het nog moeilijker om punten te geven dan de uitdaging zelf te doen haha.

    Allereerst vind ik ze allemaal wel erg goed gelukt. Het is leuk om te zien hoe iedereen ergens anders tegenaan kijkt.

    Mijn puntenverdeling:

    3 punten voor @Essemi
    2 punten voor @Deborah
    1 punt voor @Sabrientjuh

    Is het de bedoeling dat ik voor iedereen feedback geef trouwens? Want dan is er nog werk aan de winkel haha
  • DeborahDeborah Berichten: 10,950 Moderator
    april 2019 aangepast
    @Blackvelvetx, door dat voor iedereen feedback maakt, helpt het jezelf om de punten te verdelen, en geef je meteen bouw/inricht advies.
    Tenminste, zo werkt het voor mij. ;)

    Wat een leuke maar onverwacht lastige opdracht!
    En wat leuk om alle verschillende uitwerkingen te zien. ;)
    Sabrientje:
    Leuke rustige sfeer. Mooie lichte keuken met dat glazen dak.

    Caatje28
    Lijkt een mini herenhuisje zo van buiten.
    Vind een 1-persoonsbed niet zo uitnodigend, en ik mis een tv.

    ClaudiaS95
    Mooie indeling, gezellige sfeer, maar ook geen radio of tv.

    Essemi
    Mooi, die veranda.
    Goeie indeling, gezellige sfeer, ben alleen niet zo stuk van de gordijnen beneden.
    Ik ben geloof ik de enige die mijn sim een tv wilde geven?

    Sottoske
    Jij hebt er meer een boshut van gemaakt.
    Heel blij te zien dat je een tv hebt.
    Vind de ramen achter wel erg groot....
    Maar erg fris en gezellig ingericht.

    Lovingsim
    Krijg een beetje een katoen plantage gevoel bij de voorkant van het huis.
    Mooi huisje, sereen ingericht, maar ik mis ook hier het woonkamer idee.

    Monahapje
    Aparte indeling, grote keuken, mooie slaapkamer.
    Leuk, die boom met lampjes buiten.

    Blackvelvetx
    Mooie bijzondere buitenkant, leuk met die overkapping/balkon.
    Exotische binnenkant, erg leuk gedaan.

    sims_lover
    Grappig huisje, maar erg moeilijk te zien op de foto's, die zijn wat klein.

    Mijn punten:
    3 punten voor @Blackvelvetx
    2 punten voor @Sottoske
    1 punt voor @Essemi

    Some angels choose fur instead of wings
  • BlackvelvetxBlackvelvetx Berichten: 4 Brabbelende Baby
    Bij deze mijn feedback:
    (Don't hate me :smiley: )
    @Sabrientjuh de uitstraling binnen vind ik erg mooi, ik hou wel van het gebruik van bakstenen binnen.

    @Caatje28 De aankleding buiten vind ik erg goed gedaan, ik mis alleen een gemakkelijke manier om bij de "achtertuin" te komen. Het kleurgebruik binnen zorgt voor een rustgevende uitstraling. Erg leuk

    @ClaudiaS95 Ik ben fan van het speelse dak. De binnenkant oogt erg sereen door de rustige kleuren. (wat natuurlijk voor een schrijver van pas komt)

    @Essemi Het kan misschien komen door de manier waarop de foto gemaakt is, maar ik hou van de buitenkant van dit huisje. De aankleding is naar mijn mening erg goed gelukt. Binnen is het kleurgebruik ook erg naar mijn smaak. Grijs icm een felle kleur hier en daar zorgt voor een leuk speels effect.

    @Sottoske Ik vind de indeling erg slim gevonden. Het huisje geeft mij wel een beetje de vibe alsof er een man woont. De ramen aan de achterkant vind ik mooi.

    @Lovingsim Rustige en neutrale uitstraling. Ik kan helaas niet zien hoe de sim bij de tuin kan komen, het lijkt afgesloten

    @Deborah Die slaapkamer; amazing. Kleurgebruik is mooi.

    @Monahapje Dat muurtje is zo slim gevonden, dat ik wou dat ik het zelf bedacht had haha! Een trap voor het raam zou leuk kunnen staan, maar met deze ramen vind ik het eerder uitzien als een foutje. Dat geldt ook voor het keukenblok: je ziet aan de voorkant van het huis de achterkant van je keukenkastjes, dat is erg jammer.

    @sims_lover De buitenkant oogt (net zoals dat van mij) een beetje kaal. De meubels die je gekozen hebt binnen zijn erg leuk. Ik zou de volgende keer misschien de foto's net een beetje anders maken zodat de dingen iets duidelijker erop staan.
  • SabrientjuhSabrientjuh Berichten: 174 Koddige Kleuter
    hier zijn mijn stemmen:

    3 punten: @Blackvelvetx
    Erg leuk gedaan met het balkon als buitenplekje en de inrichting vind ik ook erg geslaagd
    2 punten: @Monahapje
    Leuk huisje en indeling met de halve muur, ik vind de boom met lampionnen ook goed verzonnen als opvuller
    1 punt: @Caatje28
    De buitenkant van het huis is erg mooi en de tuin is ook leuk, binnen heeft een goede verdeling maar een beetje kinderlijk (maar ik hou van vrolijke kleuren dus de kleuren vind ik erg leuk)
  • sims_loversims_lover Berichten: 9 Brabbelende Baby
    april 2019 aangepast
    mijn stemmen
    3 punten @Essemi
    2 punten @Sottoske
    1 punt @ClaudiaS95
  • MonahapjeMonahapje Berichten: 19 Brabbelende Baby
    Bij deze mijn puntenverdeling:
    @Sabrientjuh:
    +punten: Dakje aanbouw, 'robuuste' look buiten, vloer begane grond, keuken
    -punten: tegels buiten (vind ik niet in het totale plaatje van het huis passen, verschillende stijlen), veel gebruik van zelfde kleur bruin, kleed woonkamer

    @Caatje28:
    +punten: uitstraling van het huis, tuintje, kleurgebruik, keuken
    -punten: kinderlijk kleed & lamp, glazen deur in de badkamer, paarse muren keuken (vind ik niet bij de rest van de kleuren passen)
    Opmerking: Wie is die meneer in het huis van Sarah Boshuis?! :D:p

    @ClaudiaS95:
    +punten: buitenaanzicht huis (lijkt zo vele malen groter!), keuken, indeling ruimtes, zacht kleurgebruik
    -punten: enige nadeel was dat ik het huis van Essemi helemaal geweldig vond. Anders had jij zeker de 3 punten gekregen!

    @Essemi:
    ++punten: Supertoffe buitenkant van het huis, inrichting woonkamer! <3
    +punten: algehele inrichting huis
    -punten: iets minder fan van het kleurgebruik in de keuken, voornamelijk de oranje kleur had ik persoonlijk niet gekozen in combinatie met de rest van het huis.

    @Sottoske:
    +punten: moderne inrichting, kleurgebruik, keuken uitstraling, slim ruimtegebruik
    -punten: geen zitje buiten, jammer dat het dak gedeeltelijk voor het grote raam valt, ik zie geen aanrechten om voedsel op te kunnen bereiden (klopt dit?)

    @lovingSim:
    +punten: buiten: simpel, maar schattig, de indeling (slim de keuken daar te plaatsen)
    -punten: jammer dat de keuken nu wel bijna de gehele woonruimte overneemt en er weinig ruimte is voor een woonkamer of werkhoekje

    @Deborah:
    ++punten: slaapkamer, in love! <3
    +punten: buitenactiviteiten als extra verdienste, schilderijen die zo extra kleur toevoegen, leuke ruimte-indeling
    -punten: aanzicht huis (te simpel naar mijn smaak), plaatsing voordeur/woonkamer

    @Blackvelvetx:
    +punten: leuke uitstraling buitenzijde huis (beetje meditteraanse stijl), tof dat dakterras, gezellige kleurrijke keuken, slaapkamer
    -punten: jammer dat het dakterras naar mijn smaak ietsjes te veel overlap heeft op de benedenverdieping, begane grond redelijk druk met zowel de tegels in de keuken en de gordijnen.

    @sims_lover:
    ++punten: behang van de muren, superleuk!
    +punten: kleurgebruik, aankleding met decoratie, moderne badkamer
    -punten: aankleding buiten (had graag iets meer planten gezien), weinig ramen
    Opmerkingen: Probeer volgende keer iets duidelijkere foto's te maken en ook wat meer van de aparte ruimtes (mis bijvoorbeeld de slaapkamer), maak gebruik van de hoeveelheid foto's die je mag maken! En een klein vraagje: Wat is jouw uiteindelijke budget geworden? Kon deze niet terug vinden (of ik heb er overheen gelezen! :#)

    Groetjessss

    p.s. mocht je ergens vragen over hebben, laat het mij gerust weten!
  • ClaudiaS95ClaudiaS95 Berichten: 29 Pruttelende Peuter
    mei 2019 aangepast
    Hallo,

    Wauw wat een deelname dit keer! Enorm leuk om te zien :)
    Ik vond het leuk dat ik dit keer de opdracht mcht maken, en wat heeft iedereen het leuk gedaan!

    Hierbij mijn stemmen!
    3 punten voor @Blackvelvetx
    2 punten voor @Monahapje
    1 punt voor @Essemi

    Groetjes Claudia

  • sims_loversims_lover Berichten: 9 Brabbelende Baby
    mei 2019 aangepast
    Tot wanneer kan iedereen nog stemen?
  • ClaudiaS95ClaudiaS95 Berichten: 29 Pruttelende Peuter
    @sims_lover dit wil je weten omdat je nog mee wilt doen of? Hierna gaan we over op een nieuwe opdracht dus kun je beter daar aan mee doen :smile:
  • MonahapjeMonahapje Berichten: 19 Brabbelende Baby
    @ClaudiaS95 ik denk dat Sims_lover wil weten wanneer we overgaan op de uitslag en daarna dus de nieuwe opdracht :smile:, aangezien ze heeft meegedaan aan de huidige opdracht. :)
  • sims_loversims_lover Berichten: 9 Brabbelende Baby
    Ja juist @Monahapje ;)
  • ClaudiaS95ClaudiaS95 Berichten: 29 Pruttelende Peuter
    Oh excuses @sims_lover, hou het niet meer bij :D

    Maar goed, ik heb even gekeken naar wie mee heeft gedaan en wie gestemd heeft. De enigste stemmen die nog missen zijn van @Caatje28 en van @Lovingsim.

    Jullie krijgen nog de tijd t/m zondag 5 mei om jullie stemmen uit te brengen, daarna zullen de punten bij elkeaar op geteld worden en de winnaar bekend worden gemaakt. De winnaar bedenkt de nieuwe opdracht.

    Groetjes Claudia
  • sims_loversims_lover Berichten: 9 Brabbelende Baby
    Geeft niks @ClaudiaS9 :)

    Ok, bedankt.
  • Caatje28Caatje28 Berichten: 356 Pittige Puber
    Hoi, sorry ik had het erg druk. Hierbij mijn stemmen:

    3 stemmen voor @Essemi 2 stemmen voor @Deborah 1 stem voor @Sabrientjuh
Log In of Registreer om te reageren.
Return to top