Het Nederlandstalige De Sims Vanilla forum gaat sluiten! We gaan verder op het Nederlandstalige AHQ forum.

[Wedstrijd] - Maak kans op een Accessoirespakket met onze Koningsdag giveaway!

EA_JasonEA_Jason Berichten: 431 EA Community Manager
Sul Sul Simmers!

Genieten jullie ook zo van het prachtige weer? Hebben jullie ook zo'n zin om naar buiten te gaan en dingen doen? Zelfs hier in Ierland is het weer geweldig en dat moet gevierd worden!

Ditmaal maken we ons klaar voor Koninginnedag Koningsdag! Ik wil zien wat voor geweldige creaties jullie deze keer kunnen maken zodat jullie kans maken op een geweldige Accessoirespakket naar keuze.


Ik heb voor jullie enkele koninklijke uitdagingen om kans te maken op een Stuff Pack:
  • Maak een koninklijk portret waar je het koningspaar zo goed mogelijk na probeert te maken.
  • Kleed jouw Sims in oranje als voorbereiding voor Koningsdag.
  • Maak een screenshot van jouw Sims die hun spulletjes proberen verkopen op de vrijmarkt.
Het maakt niet uit welke van de uitdagingen je doet, je mag ze zelfs allemaal doen, maar je kunt maar 1 inzending per persoon doen. Als je ze dus alle 3 doet, telt het maar als 1 inzending.

53sco71xq6sb.jpg

Regels
  • Stuff Pack codes zijn voor De Sims 4 op PC/Mac, Xbox One of PlayStation 4. Als jij geselecteerd wordt als een winnaar, moet de Accessoirespakket gereleased zijn op het systeem naar jouw keuze voor 16 april 2019.
  • PlayStation 4: Alleen voor PSN Accounts die gebruik maken van de Europese, Amerikaanse en Japanse PlayStation Store. Als geselecteerd wordt als een winnaar, zullen wij jou je om het land vragen van jouw PSN Account. (*)
  • Je kunt van 16 april 2019 tot en met 30 april 2019 jouw inzending insturen
  • De winnaars van de Accessoirespakket codes (3 in totaal) worden willekeurig gekozen met een random number generator en worden op 1 mei bekend gemaakt. De winnaars hebben tot 5 mei om hun Stuff Pack te claimen. 3 winnaars in totaal, 1 Stuff Pack per winnaar.
  • Je moet minimaal 18 jaar oud zijn om mee te doen
  • Maximaal 1 inzending per persoon

EA's Gebruikersovereenkomst is van toepassing

Reacties

  • DeborahDeborah Berichten: 10,950 Moderator
    Wat leuk!!!

    Some angels choose fur instead of wings
  • SimLibbySimLibby Berichten: 6,950 Ondeugend Oudje
    Om eerlijk te zijn heb ik De Sims 4 niet meer gespeeld, sinds ik gestopt ben met mijn website. De laatste tijd heb ik weer volop De Sims 3 gespeeld en sinds een paar weken ben ik aan het klooien in CAW. Ik ben Sunset Valley aan het pimpen. 😃 Geen idee of het wat wordt, of ik het überhaupt afmaak maar zolang ik me vermaak blijf ik lekker klooien. Ik heb dan ook geen oranje Sims voor je maar, voor spek en bonen 😜, wel een oranje bergachtig iets. Ik probeer een woestijn gedeelte te maken, moet nog een beetje oefenen en dan uitvogelen hoe ik die terreinverf mooi laat overlopen in weelderig gras.

    xns4vnxdspvh.jpg

  • SabrientjuhSabrientjuh Berichten: 174 Koddige Kleuter
    Ik wil graag meedoen om een accessoirespakket te winnen
    Hier een plaatje van moeder en zoon die hun spulletjes proberen te verkopen aan feestelijk geklede koningdagsvierders
    ue40nvpxem6f.png
  • SanderEv66SanderEv66 Berichten: 1 Brabbelende Baby
    Ik wil ook graag meedoen..

    Ik heb mijn Sim familie in het Oranje uitgedost en ze zitten met zijn drieën te wachten op de koningsdag.
    Dan gaan ze BBQ-en en feesten. :smile:

    i3jxv5zcltrn.png
  • EssemiEssemi Berichten: 46 Pruttelende Peuter
    Leuk! Ik wil ook wel graag meedoen. Ik heb een poging gedaan om het koningspaar na te maken. Dat ging op zich wel aardig, maar dan moet je nog een foto van ze maken haha, dat is wat lastiger..

    qtsocu56w8ia.png
  • dekilldekill Berichten: 19 Brabbelende Baby
    april 2019 aangepast
    ztvmvyoskfkq.png

    hierbij mijn inzending, mijn pas getrouwd koppel geniet ook van koningsdag en elkaar haha!
  • ElizeElize Berichten: 54 Denderende Dreumes

    Leuk, ik waag ook een poging.
    Hier de meiden van familie van Buren die proberen een zakcentje te verdienen op koningsdag onder toeziend oog van pa en ma.

    q9aj53m23095.jpg
Log In of Registreer om te reageren.
Return to top