Het Nederlandstalige De Sims Vanilla forum gaat sluiten! We gaan verder op het Nederlandstalige AHQ forum.

nieuw idee

darkjesse12darkjesse12 Berichten: 12 Pruttelende Peuter
misschien een paar huisdieren denk aan : hond kat konijn **** en vogel met bijpassende hokken en voedsel het zou ook leuk zijn als je met de kinderen mee kon naar school en dan in de klas te zitten met je jonge sim ook stel ik voor om meer kinderspeelgoed zoals : een Xbox en bordspellen ook zou het leuk zijn als we meer slingers kregen bijvoorbeeld schattige auto slingers voor in een kinderkamer tot slot chocolade voor kleuters is erg gaaf

Reacties

  • TownOfPlumbobsTownOfPlumbobs Berichten: 395 Pittige Puber
    Twee ideeën zitten zelfs al in het spel.

    Er zijn twee gameconsoles gekomen bij uitbreidingspakket Stedelijk Leven zodat de Sims nu niet alleen kunnen gamen achter de computer, maar ook voor de TV.

    En bij Beleef het Samen is er een spel gekomen die te vergelijken is met Jenga! :wink:
    Het_Team_2016_BANNER.jpg
    Neem een kijkje op onze Town of Plumbobs site en forum

  • DeSimsFan1993DeSimsFan1993 Berichten: 2 Brabbelende Baby
    mei 2017 aangepast

    Ik speel al heel lang de Sims, en dan maak ik het liefste mezelf na.
    Om daarna een futuristisch, droomleven te spelen.
    Nu is mijn idee, kunnen jullie niet er voor zorgen dat je bij Sim creëren je poppetje in een rolstoel door het leven kan laten gaan?
    Want ik maak zelf gebruik van een rolstoel, en ik zou het super tof vinden als ik dat kon klikken.
    Dat zou voor mij (maar hopelijk / misschien ook wel voor anderen rolstoelgebruikers) het fantasieverhaal / droomleven nog realistischer maken.
    Ik hoor graag van jullie, wat jullie van mijn idee vinden.
  • DeborahDeborah Berichten: 10,950 Moderator
    @DeSimsFan1993
    Ik ben bang dat ze dat niet gaan doen.
    We hebben voor De Sims3 ook al zoiets gevraagd, ook krukken en zo.
    Maar omdat veel mensen De Sims gebruiken om afstand te nemen van het dagelijkse leven, wordt dat niet gedaan.
    De "ziektes" die er nu zijn (voor bijvoorbeeld je medische carriere) zijn het maximale van wat de ontwikkelaars willen.
    Het moet niet te reëel worden.
    Dat is tenminste wat men ons destijds in de studio's vertelde.

    Some angels choose fur instead of wings
  • DeSimsFan1993DeSimsFan1993 Berichten: 2 Brabbelende Baby
    mei 2017 aangepast
    Aan de ene kant snap ik dat, maar aan de andere kant eerlijk gezegd ook weer niet.
    Want voor mij blijft het nog steeds een futuristisch, droomleven, omdat ik in de realiteit mezelf nooit zo knap & slank kan maken als in het spel.
    En dat zou dus zwart-wit gezegd betekenen, dat alle gamer's zonder lichamelijke handicap zich dus beter & preciezer zouden kunnen namaken, en een "echter" futuristisch, droomleven zouden kunnen na spelen, dan de gamer's (ik) met een lichamelijke handicap, dat vind ik persoonlijk niet echt eerlijk (ik heb niet om een handicap gevraagd)
    Is het een idee, als "De Sims" ontwikkelaars een proef gaan doen, om te onderzoeken of ik de enige ben met een soort gelijke vraag als dit.

    Bijvoorbeeld door de vraag te stellen,
    1 > "Zou je het leuk vinden als er hulpmidellen zoals een rolstoel, kruk, of rollator" in het spel zou komen.
    2 > "Zou je het leuk vinden om bij Sim creëren er voor te kunnen laten kiezen, of je in het verhaal met of zonder hulpmiddel wilt spelen.

    Ik denk namelijk dat ik niet de enige gamer ben, die gebruik maakt van een rolstoel (of een ander hulpmiddel)
    Ik lees graag uw reactie hierop . . .
  • VvloveVvlove Berichten: 1 Brabbelende Baby
    Hey ik zou graag een universiteit hebben op de sims!! Het zou heel leuk zijn om naar de universiteit te kunnen gaan en nig verder te kunnen studeren. Want momenteel heb ik gwn een huishouden en doe ik alsof ik een universiteit heb maar het zou leuk zijn als ik een zchte universiteit kon bouwen
  • darkjesse12darkjesse12 Berichten: 12 Pruttelende Peuter
    ehj desimsfan1993 ik ben het echt helemaal eens met je idee ik heb laats van wat mensen gehoort dat sims nog 3 jaar pakketten en updates gaan maken ik hoop echt dat dit een pakket wordt ( het liefst een update maar ja ) ik heb zelf geen rostoel of hadicap maar ik zou er wel erg graag mee willen spelen voor storylines enzo . kortom vet idee misschien kun je zelf een discussie opzetten over rolstoelen en daarmee er veel aandacht voor vragen en wie weet hebben we binnenkort een update ;)
  • LadyDaisy15LadyDaisy15 Berichten: 6 Brabbelende Baby
    Ik zou graag nieuwe trappen willen en daarbij ook splitlevels, zodat je zelf een hoektrap kan maken. Ook ronde trappen zouden leuk zijn (zo'n halve cirkel ongeveer) en wenteltrappen! En dan liefst een gratis update.
  • Sims4funSims4fun Berichten: 3 Brabbelende Baby
    Paarden, weerwolven, heksen, zeemeerminnen, studentenleven. Kan zoveel dingen opnoemen die nog leuk zijn om te hebben, afwachten maar
  • sims2006sims2006 Berichten: 1 Brabbelende Baby
    het zou leuk zijn als er ook paarden in de sims 4 komt, dan kan je je eigen manege maken, je ****(en) verzorgen en er natuurlijk op rijden! :wink: ik hoop dat anderen dit ook een leuk idee vinden en dat dit ook echt in de sims 4 kan komen! :smiley:
  • Sims123Sims123 Berichten: 5 Brabbelende Baby
    Ik zou het leuk vinden om een sport pack te hebben met paardrijden en skiën en andere sporten.
  • Sims123Sims123 Berichten: 5 Brabbelende Baby
    Wat mij ook leuk lijkt is om bij University op kamers te gaan en die dan te delen met andere mensen zonder dat je die mensen kan besturen
  • Kanarie12345Kanarie12345 Berichten: 66 Denderende Dreumes
    Misschien kunnen ze een pack maken voor hotels te maken of campings, zoals de ressorts van de sims 3
  • sopjesopje Berichten: 1 Brabbelende Baby
    Zou graag een pack/update zien om zelf appartementencomplexen te bouwen! Ook nu de uitbreiding universiteit er aan komt. En met deze optie zou je ook hotels en dergelijke kunnen bouwen.

    Daarnaast ook graag hulpmiddelen zoals rolstoelen.

    En last but not least “mee naar school”. Zodat je met kinderen en tieners mee kan naar school.
  • LaurevdhdLaurevdhd Berichten: 2 Brabbelende Baby
    Misschien zou het nog een leuk idee zijn om met andere mensen samen te spelen. Ze moeten dan wel in je vriendenlijst staan. Dit zou een compleet nieuwe wending van de sims 4 zijn en ik zou zelf vaker spelen met mijn vrienden!
    Wat denken jullie van dit idee?
Log In of Registreer om te reageren.
Return to top