Het Nederlandstalige De Sims Vanilla forum gaat sluiten! We gaan verder op het Nederlandstalige AHQ forum.

behekste koelkast

MoonzzMoonzz Berichten: 54 Denderende Dreumes
hallo allemaal,
ja hoor, hier ben ik weer.... met een nieuw probleem.
ik heb een rare koelkast in een spel bij mijn sims. Als ik een sim aanstuur om iets te koken, blijft hij voor de koelkast staan en doet niks. Ook niks anders meer! Ik verwijderde het huis, misschien zou dat weleens willen helpen, maar het huis ging wel weg, MAAR DE KOELKAST NIET. :| Als ik hem wil slopen in bouwen, staat er "kan voorwerp niet vinden." en dergelijke. Er zitten al meer rare dingen in dat spel, maar deze koelkast vind ik erg irritand.... :s
weet iemand wat het probleem is en hoe ik het kan oplossen? Ik wil niet gelijk mijn game resetten en Ik heb dit nooit eerder gehad, ook niet bij andere spellen.
alvast bedankt! <3

Reacties

  • SabrientjuhSabrientjuh Berichten: 174 Koddige Kleuter
    je zou kunnen proberen om je spel te repareren, weet alleen niet of dit helpt bij het koelkast probleem, maar je kunt het altijd proberen ;)
    Dit kun je doen in je gamebibliotheek in origin als je naar de sims 4 gaat krijg je naast de knop spelen een knop voor instellingen als je op de knop instellingen drukt kun je repareren kiezen
  • DeborahDeborah Berichten: 10,950 Moderator
    Ik vraag met af of je CC of mods in je spel hebt die dit soort dingen veroorzaken.
    Want ik heb heel veel pakketten, maar nog nooit zoiets raars gehad.

    Some angels choose fur instead of wings
Log In of Registreer om te reageren.
Return to top