Het Nederlandstalige De Sims Vanilla forum gaat sluiten! We gaan verder op het Nederlandstalige AHQ forum.

Ik heb geen 'community' tab

Bij het spelen van De Sims 4 zie ik nergens een community tab. Zie het scherm hieronder. Waar kan ik de tab vinden of op een of andere manier toevoegen? Hopelijk kunnen jullie helpen! Dank!


kbeupqjmzpth.png

Reacties

  • AlyssatjjeeAlyssatjjee Berichten: 501 Pruttelende Peuter
    Je moet volgens mij minimaal 16 jaar oud zijn om op de community te komen in de sims 4. Je kan niet je geboortedatum aanpassen bij je instellingen, dus helaas moet je gewoon wachten tot je 16 jaar wordt. Of ben je al 16 geweest?
    Origin ID: Alyssatjjee
    May you always do what you are afraid to do
    200.gif
  • MartijnFMMartijnFM Berichten: 3
    Ik ben al over de 16 maar ik heb nog steeds geen community.
  • AlyssatjjeeAlyssatjjee Berichten: 501 Pruttelende Peuter
    november 2015 aangepast
    Heb je bij je instellingen staan dat je online wilt zijn? Ik weet dat je ergens aan moet vinken dat je online wilt zijn maar ik weet niet of dat bij de sims 4 of origin is. Misschien zelfs allebei?

    Edit: Ik heb het even opgezocht en het moet in origin en de sims 4 aangevinkt staan. Hopelijk kan je daarna wel op de galerij.
    Origin ID: Alyssatjjee
    May you always do what you are afraid to do
    200.gif
  • MartijnFMMartijnFM Berichten: 3
    ik kan niet vinden waar ik dat kan aanpassen.
  • SimLibbySimLibby Berichten: 6,950 Ondeugend Oudje
    MartijnFM schreef: »
    ik kan niet vinden waar ik dat kan aanpassen.

    Origin, ik denk hier:

    2t93du3xhfif.jpg


    In-game, ik denk hier:

    Optiemenu --> spelopties --> tabblad Overige --> Toepassen.
    Mischien ook "Automatisch opnieuw verbinding maken" aanvinken.

    29khk3klz3o5.jpg

    m151tknuayvt.jpg



  • thedutchsimsplayerthedutchsimsplayer Berichten: 1 Brabbelende Baby
    april 2019 aangepast
    als ik naar spelopties-> overige ga kan ik het knopje met 'Toegang tot online onderdelen' niet, kan iemand mij helpen. p.s. ik heb al mijn leeftijd veranderd p.p.s. ik heb bijna alles geprobeerd en ben er al een paar dagen mee bezig. p.p.p.s. origin helpt me niet. help me alsjeblieft
  • TownOfPlumbobsTownOfPlumbobs Berichten: 395 Pittige Puber
    Als je 16 jaar of ouder bent en jouw leeftijd eerlijk hebt ingevuld in jouw Origin account, maar nog steeds geen toegang hebt tot het online onderdeel van de galerij? Dan even bellen met de helpdeks.
    Het_Team_2016_BANNER.jpg
    Neem een kijkje op onze Town of Plumbobs site en forum

Log In of Registreer om te reageren.
Return to top