Het Nederlandstalige De Sims Vanilla forum gaat sluiten! We gaan verder op het Nederlandstalige AHQ forum.

CC niet downloadbaar?

EmmaKuiper64EmmaKuiper64 Berichten: 21 Pruttelende Peuter
april 2019 aangepast in De Sims 4 Downloads
Ik maak graag schilderijen voor mijn sims.
Helaas als ik ze online probeer te zetten krijg ik steeds een gereedschapsicoontje te zien bij mijn zelfgemaakte CC.
Dat wil zeggen dat andere mensen mijn CC niet kunnen downloaden.

Hoe komt dit, en wat kan ik er aan doen?


Edit: Is er niemand die me kan helpen?

Post edited by EmmaKuiper64 on

Reacties

  • Opties
    JasFisJasFis Berichten: 297 Kwebbelend Kind
    Sorry, ik maak zelf geen CC dus ik kan je niet helpen. In CAS heeft alle CC toch een gereedschapsicoontje?
  • Opties
    SabrientjuhSabrientjuh Berichten: 174 Koddige Kleuter
    CC Downloaden gaat niet via de sims, CC download je via een website, tumblr, etc. en zet dit dan in je mods map

    Maar hoe bedoel je schilderijen maken voor je sims, doe je dit in het spel door ze te laten schilderen of maak jij ze zelf met bijvoorbeeld Sims 4 Studio?

    Want dat maakt wel een verschil, als er namelijk een schilderij is geschilderd in het spel kan het aangegeven worden als CC op de galerij, maar kan het wel gewoon verschijnen in het spel als iemand het plaatst (in ieder geval in mijn ervaring)
    Maar als je daadwerkelijk CC hebt gemaakt in de Sims 4 Studio dan kan dit alleen bij andere mensen in het spel komen als zij het daadwerkelijke bestand hebben dus die moet je dan op internet aanbieden als download (dit kan op sites zoals thesimsresource)
Log In of Registreer om te reageren.
Return to top