Het Nederlandstalige De Sims Vanilla forum gaat sluiten! We gaan verder op het Nederlandstalige AHQ forum.

Sims 4 op een ander toestel

EsmaetjeEsmaetje Berichten: 1 Brabbelende Baby
Hai ik speel de sims 4 al een jaar maar ik wil nu ook op een ander toestel gaan spelen en dat lukt niet ik ben mijn wachtwoord namelijk vergeten. Ik weet dat je het opnieuw kan opvragen via je e-mail maar dat kan ik niet meer omdat dat e-mail is verwijderd. Ik kan nu niet meer mijn wachtwoord opvragen en ik weet dus niet meer wat ik had ingesteld 1 jaar geleden en ik probeer nu mijn sims 4 opnieuw te installeren met de dvd in mijn laptop. Hij vroeg om de een of andere code en die heb ik ingevuld maar omdat ik die al eerder heb gebruikt werkt die niet meer. Weet iemand hoe ik dit moet oplossen? mvg Esmae

Reacties

  • DeborahDeborah Berichten: 10,950 Moderator
    Ik zou als ik jou was contact opnemen met de helpdesk van EA.
    Die kunnen je vast helpen.

    Some angels choose fur instead of wings
  • Charlize1303Charlize1303 Berichten: 1 Brabbelende Baby
    Ik had de sims gekocht met een simscode erbij en die heb ik ingevuld op een mac computer maar nu heb ik een windows laptop en als ik de code op mijn laptop ingeeft zegt hij dat de code al is gebruikt is er een mogelijkheid om de code op mijn mac computer te annuleren en op mijn windows laptop te zetten?
  • EA_JasonEA_Jason Berichten: 431 EA Community Manager
    Klopt inderdaad, wanneer je de productcode in hebt gevoegd, dan is het zo dat het spel voor altijd gelinkt is aan jouw Origin account.

    Met De Sims 4 is het meestal zo dat je deze op de Mac en op een Window PC kunt spelen, dus je hoeft alleen maar in te loggen met het juiste account op Origin.

    Mocht je het mail adres of wachtwoord vergeten zijn, dan moet je inderdaad contact opnemen met onze helpdesk.
Log In of Registreer om te reageren.
Return to top