Het Nederlandstalige De Sims Vanilla forum gaat sluiten! We gaan verder op het Nederlandstalige AHQ forum.

Koeienplant

MoonzzMoonzz Berichten: 54 Denderende Dreumes
Hi allemaal,
Ik wil graag een koeienplant gaan kweken, ik heb alleen geen idee hoe ik aan de zaadjes moet komen. Ik heb al bij de gewone zaadjes gekeken in bouwen en op de computer maar kon niks vinden. Weet iemand waar het staat of speel je het pas vrij bij iets?

Reacties

  • Opties
    Till_The_AMTill_The_AM Berichten: 14 Brabbelende Baby
    Ik heb ze een keer in zo'n pakje zeldzame zaden gekregen. die kun je pas kopen vanaf een bepaald tuiniers level.
  • Opties
    EthiceEthice Berichten: 13 Brabbelende Baby
    Ik heb die plant één keer gehad, maar omdat ze totaal geen nut hebben, hoef ik ze niet meer. Je moet ze twee keer per dag voeren, en als je één keer vergeet zijn ze dood.
  • Opties
    MoonzzMoonzz Berichten: 54 Denderende Dreumes
    @Till_The_AM waar kon je die zaadjes vinden?
  • Opties
    EthiceEthice Berichten: 13 Brabbelende Baby
    april 2019 aangepast
    Vissen voor de vrucht on Oasis spring, helemaal achteraan.

    Dat is de eerste stap, maar je moet ook tuinieren trainen.
  • Opties
    Till_The_AMTill_The_AM Berichten: 14 Brabbelende Baby
    april 2019 aangepast
    @Moonzz een pakje zeldzame zaadjes kun je kopen als je op de plantenbak klikt, of op de computer. je hebt wel een bepaald tuinier level nodig om ze te kunnen kopen.
  • Opties
    MoonzzMoonzz Berichten: 54 Denderende Dreumes
    Ok bedankt allebei!
  • Opties
    DeborahDeborah Berichten: 10,950 Moderator
    Ik heb 'm ooit ergens opgevist weet ik nog.
    Maar uit angst dat mijn sim opgevreten wordt (dat gebeurde in De Sims2) heb ik er niets mee gedaan.

    Some angels choose fur instead of wings
  • Opties
    SimLibbySimLibby Berichten: 6,950 Ondeugend Oudje
    Hier staan meerdere manieren over hoe je eraan kunt komen en wat je verder kunt met een koeienplant.
    https://www.simsexpressie.nl/de-sims-4-koeienplant.html

    @Deborah, als het goed is kun je wel redelijk voorspellen wanneer Sims het overleven of niet. Als de Sim, na het eten van de taart, uitgespuugd wordt door de Koeienplant krijgt de Sim deze twee negatieve emoties.
    • +2 ongemakkelijk 'Vies' (Door lage hygiëne). Neem een douche of ga in bad om deze emotie kwijt te raken.
    • +1 ongemakkelijk 'Uitgeput' (Door koeienplant). Deze emotie duurt 2 dagen. ​Als Sims tijdens deze emotie nog een keer de taart eten, overleven Sims dat niet. Wacht tot de emotie voorbij is voordat Sims de taart nogmaals eten.

    Daarbij is het altijd handig om eerst even op te slaan voordat je met de volgroeide koeienplant in de weer gaat. 😃
Log In of Registreer om te reageren.
Return to top