Het Nederlandstalige De Sims Vanilla forum gaat sluiten! We gaan verder op het Nederlandstalige AHQ forum.

Sims 4 op dvd hoe online te downloaden

Leetje65Leetje65 Berichten: 29 Pruttelende Peuter
Heb basisgame van sims 4 op dvd. Probleem is als ik ooit nieuwe laptop aan moet schaffen de meeste hebben geen dvd drive meer. Hoe kan ik dat spel dan toch op de laptop krijgen.

Reacties

  • Opties
    EthiceEthice Berichten: 13 Brabbelende Baby
    Er zijn een heleboel externe dvd drives op de markt. Die sluit je gewoon op je usb port. Misschien kan je er eentje lenen van een vriend, want het spel is al duur zat natuurlijk.
  • Opties
    TownOfPlumbobsTownOfPlumbobs Berichten: 395 Pittige Puber
    Als het goed is heb je jouw spel al gekoppeld aan jouw Origin account. Origin dus downloaden op de nieuwe laptop, inloggen en via jouw gamebibliotheek het spel installeren.

    Sowieso heb je geen DVD drive meer nodig. Je kunt activatiecodes zonder gebruik van DVD aan jouw Origin account koppelen.
    Het_Team_2016_BANNER.jpg
    Neem een kijkje op onze Town of Plumbobs site en forum

  • Opties
    EA_JasonEA_Jason Berichten: 431 EA Community Manager
    Klopt inderdaad, de activatiecode heb je ingevoerd in Origin en daarna kan je het spel simpelweg downloaden en installeren via de Gamebibliotheek in Origin wanneer je ingelogd bent met het juiste account.
  • Opties
    SilverLunaStarSilverLunaStar Berichten: 1 Brabbelende Baby
    Hallo m'n vriends vrouw heeft deze spel "The Sims 4" gekocht, ik ben nu haar aan het helpen om te installeren omdat ze zelf niet voor elkaar heeft gekregen. Nou ik zal het zeggen als master van games en computers krijg ik ook niet voor elkaar met downloaden van origin. Als ik wil krijg ik de boodschap van "download is gepauzeerd" en zegt ook dat het downloaden mislukt is. Ik heb alles mee gemaak, maar deze probleem nog nooit in m'n leven vanaf 10 jaar, kunnen jullie vertellen wat er mis is?
  • Opties
    TownOfPlumbobsTownOfPlumbobs Berichten: 395 Pittige Puber
    Als je problemen hebt met het downloaden van Origin, eventueel download afbreken en opnieuw beginnen.

    Als je problemen hebt met het downloaden van De Sims 4, daar zit een enkele keer helaas een bug bij waardoor de download blijft hangen. Soms is de computer opnieuw opstarten, of zelfs Origin verwijderen en opnieuw installeren de truc. Zolang je het softwareprogramma Origin verwijderd, maar niet De Sims 4 uit jouw gamebibliotheek, blijft het spel en activatiecode gekoppeld aan het account.
    Het_Team_2016_BANNER.jpg
    Neem een kijkje op onze Town of Plumbobs site en forum

  • Opties
    DeborahDeborah Berichten: 10,950 Moderator
    Ik speel De Sims al vanaf de start en bijna alle problemen worden veroorzaakt door óf een firewall óf antivirus programma's.
    Kun je die uitschakelen om te downloaden, en daarna weer inschakelen?
    Ik verwacht dat je dan wel kunt installeren.

    Some angels choose fur instead of wings
  • Opties
    Leetje65Leetje65 Berichten: 29 Pruttelende Peuter
    Ik heb inmiddels op oude laptop sims 4 zo kunnen downloaden dus gelukkig werkt het zo mocht ik in de toekomst een nieuwe lappie moeten aanschaffen.
Log In of Registreer om te reageren.
Return to top