Het Nederlandstalige De Sims Vanilla forum gaat sluiten! We gaan verder op het Nederlandstalige AHQ forum.

Ik kan De Sims 3 niet meer spelen...

AndDnaAndAndDnaAnd Berichten: 57
Hoi,

Ik had al enkele keren geprobeerd om de nieuwste update te downloaden, maar ik kreeg altijd de foutmelding: "Fout tijdens update: bestand niet gevonden." (er stond dus niet bij welk bestand er niet gevonden was) :?

Gisteren heb ik De Sims 3 opnieuw geinstalleerd en toen kon ik de patch 1.7.9.002002 wel installeren. Ik wou dan het spel opstarten, maar hij bleef maar laden, meer dan een uur dus en ik heb het gewoon opgegeven. :x

Ik heb De Sims 3 altijd perfect kunnen spelen en alles ging zeer vlot. Er is wel 1 ding die ik anders gedaan heb. Vorige keer had ik De Sims 3 op een andere schijf op mijn laptop opgeslaan. Ik heb 3 harde schijven op mijn computer: Vista ( C: ), Lokaal station ( D: ) en Data ( F: ). Normaal slaat De Sims 3 automatisch op schijf ( C: ) op. (Daar heb ik nog 16,9GB over van 74,5), maar ik had vorige keer aangepaste installatie gekozen en toen heb ik dus het spel opgeslaan op schijf ( F: ) en alles werkte perfect, maar ik dacht misschien dat ik mijn spel niet kon updaten, omdat hij niet op schijf ( C: ) stond, dus heb ik gisteren alles opnieuw geinstalleerd op schijf ( C: ), maar nu kan ik De Sims 3 niet meer spelen, want het laden duurt eeuwig.

Wat denken jullie? Komt mijn probleem door de nieuwste patch of doordat ik De Sims 3 op een andere harde schijf geinstalleerd heb.

Ik hoop dat jullie iets begrijpen van mijn vraag... :roll:

Alvast bedankt!!!

Alle hulp en raad is welkom, want ik ken niet heel veel van computers. :lol:

Reacties

  • VoskeVoske Berichten: 4,572 Boeiende Bejaarde
    december 2009 aangepast
    Duurt het laden naar je spel eeuwig of het opstarten van het spel, de weg waar je je 'spel' kan kiezen?
  • mheuvelmansmheuvelmans Berichten: 4,140
    december 2009 aangepast
    Ik had hier ook last van. Nooit klachten gehad over sloomheid ofzo en na de nieuwste patch ineens....LANG LADEN!!:-o Vond dit echt vervelend. Heb hier al op het forum rondgekeken en er zijn wel meer mensen die dit na de nieuwste patch ook hebben. Het zal dus wel daaraan liggen.
  • AndDnaAndAndDnaAnd Berichten: 57
    december 2009 aangepast
    Ik heb ondertussen zelf ontdekt, dat het door de patch komt. Want nu heb ik het opnieuw geinstalleerd zonder de patch en nu laadt het spel wel snel.

    Waar staat De Sims 3 bij jullie geinstalleerd? Bij mij staat het op D:, Want mijn harde schijf is opgedeeld in 3 partities. Vista C: Lokaal station D: en Data F: en Vista C: staat al te vol...
  • djalanlumadjang5djalanlumadjang5 Berichten: 5 Brabbelende Baby
    speel al een tijd de Sims 4. Wil de sims 3 weer spelen. Maar dat lukt niet. Krijg een melding: wordt naar een oplossing gezocht. Maar er gebeurt niets.
Log In of Registreer om te reageren.
Return to top