Het Nederlandstalige De Sims Vanilla forum gaat sluiten! We gaan verder op het Nederlandstalige AHQ forum.

Seriecode al ingewisseld

Thesimsplayer1999Thesimsplayer1999 Berichten: 5 Brabbelende Baby
Hoi ik wilde mijn sims 3 downloaden op mijn origin account ik had de sims 3 al is op een andere laptop gedownload (wel op het zelfde origin account) en nu wilde ik het weer downloaden (op een andere laptop) en nu zegt ie dat ik de code al heb ingewisseld (ik doe het van een cd af downloaden trouwens)

Reacties

  • Thesimsplayer1999Thesimsplayer1999 Berichten: 5 Brabbelende Baby
    En ik weet nu niet wat ik moet doen :( :s
  • TownOfPlumbobsTownOfPlumbobs Berichten: 395 Pittige Puber
    Zo te lezen uit jouw eerste post heb je jouw Sims 3 spel al gekoppeld aan jou Origin account. Je hoeft die dus niet voor een tweede keer toe te voegen, wat ook niet kan aangezien een code maar éénmalig aan een account gekoppeld kan worden.

    Vanuit jouw Origin gamebibliotheek kun je De Sims 3 op je huidige computer installeren.
    Het_Team_2016_BANNER.jpg
    Neem een kijkje op onze Town of Plumbobs site en forum

  • Thesimsplayer1999Thesimsplayer1999 Berichten: 5 Brabbelende Baby
    > @TownOfPlumbobs zei:
    > Zo te lezen uit jouw eerste post heb je jouw Sims 3 spel al gekoppeld aan jou Origin account. Je hoeft die dus niet voor een tweede keer toe te voegen, wat ook niet kan aangezien een code maar éénmalig aan een account gekoppeld kan worden.
    >
    > Vanuit jouw Origin gamebibliotheek kun je De Sims 3 op je huidige computer installeren.

    Dat heb ik al geprobeerd maar dan moet ik hem nog kopen dus dat vond ik ook al raar
  • DeborahDeborah Berichten: 10,950 Moderator
    Als je inlogt bij Origin op het account waarop je De Sims3 op geregistreerd hebt, moet het spel in je game bibliotheek staan.
    Als dat niet het geval is, kunnen wij je hier niet helpen, en moet je contact opnemen met EA Helpdesk.

    Some angels choose fur instead of wings
Log In of Registreer om te reageren.
Return to top