Het Nederlandstalige De Sims Vanilla forum gaat sluiten! We gaan verder op het Nederlandstalige AHQ forum.

Cheats werken niet?

SillydogsSillydogs Berichten: 4 Brabbelende Baby
Hallo allemaal
Op 1 of andere manier werken de cheat codes bij mij niet alleen motherlode doet het, ik heb op verschillende sites ze opgezocht en precies zo ingetypt als dat het er staat maar het doet niks.
Weet iemand hoe dat kan?

En ik wou me aanmelden voor de sims 3 online om zo meer accessoires te kunnen krijgen maar ook dat doet niks (mijn EA account koppelen aan een sim account of zo iets? Ik voer een nickname in en me geslacht en accepteer alle vakjes, druk op aanmelden en dan gebeurt er niks.

Ik hoop dat iemand mij kan helpen.
Groetjes kim

Reacties

  • XDSelenaPotterXDSelenaPotter Berichten: 142 Koddige Kleuter
    Gebruik je eventueel mods? Want soms kan dat sommige delen in de game 'kapot maken' waardoor je misschien ook niet meer kan cheaten. Anders weet ik het ook niet. Misschien eventueel een ander sim bestand openen en checken dat de andere cheats wel lukken dan.

    En dat van Sims 3 online...kan ik niet echt helpen. Ik heb zelf ook wat willekeurige problemen, Ik kan mijn games niet regristreren omdat de codes al zijn gebruikt? Ik hoop dat iemand je daar wel mee kan helpen.
  • SillydogsSillydogs Berichten: 4 Brabbelende Baby
    Dank je wel voor uw reactie, wat zijn mods?
    Ik heb al bij andere opgeslagen spellen geprobeerd daar werkt het ook niet bij helaas
  • XDSelenaPotterXDSelenaPotter Berichten: 142 Koddige Kleuter
    maart 2019 aangepast
    Mods zijn eigenlijk downloadbare dingen voor je game, maar het komt niet van de officiële Sims 3 site af. Andere Sims fans hebben eigenlijk aangepaste dingen voor je Sims game gemaakt. Het kan downloadbare kleding zijn, of voor je gameplay. Maar die mods kunnen dus je invloed hebben op je game en dus misschien delen van de game kapot maken. Dus als je eventueel mods gebruikt dus kan dat het zijn.,

    Maar blijkbaar werkt het niet om bij andere opgeslagen spellen checken. Misschien moet er even een back -up gemaakt worden...En de game volledig opnieuw installeren?
  • JasFisJasFis Berichten: 297 Kwebbelend Kind
    Sillydogs schreef: »
    Hallo allemaal
    Op 1 of andere manier werken de cheat codes bij mij niet alleen motherlode doet het, ik heb op verschillende sites ze opgezocht en precies zo ingetypt als dat het er staat maar het doet niks.
    Weet iemand hoe dat kan?

    En ik wou me aanmelden voor de sims 3 online om zo meer accessoires te kunnen krijgen maar ook dat doet niks (mijn EA account koppelen aan een sim account of zo iets? Ik voer een nickname in en me geslacht en accepteer alle vakjes, druk op aanmelden en dan gebeurt er niks.

    Ik hoop dat iemand mij kan helpen.
    Groetjes kim

    Heb je wel eerst 'testingcheats true' ingetypt?
  • SillydogsSillydogs Berichten: 4 Brabbelende Baby
    > @JasFis zei:
    > Sillydogs schreef: »
    >
    > Hallo allemaal
    > Op 1 of andere manier werken de cheat codes bij mij niet alleen motherlode doet het, ik heb op verschillende sites ze opgezocht en precies zo ingetypt als dat het er staat maar het doet niks.
    > Weet iemand hoe dat kan?
    >
    > En ik wou me aanmelden voor de sims 3 online om zo meer accessoires te kunnen krijgen maar ook dat doet niks (mijn EA account koppelen aan een sim account of zo iets? Ik voer een nickname in en me geslacht en accepteer alle vakjes, druk op aanmelden en dan gebeurt er niks.
    >
    > Ik hoop dat iemand mij kan helpen.
    > Groetjes kim
    >
    >
    >
    >
    > Heb je wel eerst 'testingcheats true' ingetypt?

    Ja dat heb ik precies zo ingetypt als dat de sites aangaven.
  • SillydogsSillydogs Berichten: 4 Brabbelende Baby
    > @XDSelenaPotter zei:
    > Mods zijn eigenlijk downloadbare dingen voor je game, maar het komt niet van de officiële Sims 3 site af. Andere Sims fans hebben eigenlijk aangepaste dingen voor je Sims game gemaakt. Het kan downloadbare kleding zijn, of voor je gameplay. Maar die mods kunnen dus je invloed hebben op je game en dus misschien delen van de game kapot maken. Dus als je eventueel mods gebruikt dus kan dat het zijn.,
    >
    > Maar blijkbaar werkt het niet om bij andere opgeslagen spellen checken. Misschien moet er even een back -up gemaakt worden...En de game volledig opnieuw installeren?

    Okeee ik denk dat ik die dan niet gebruik ?? Aangezien ik nog niet online de sims kon gebruiken
Log In of Registreer om te reageren.
Return to top