Het Nederlandstalige De Sims Vanilla forum gaat sluiten! We gaan verder op het Nederlandstalige AHQ forum.

Dood van het lachen.

EthiceEthice Berichten: 13 Brabbelende Baby
maart 2019 aangepast in De Sims 4
Dit is me nu twee keer overkomen, en ik was totaal verbijsterd. Mijn Sims waren pas getrouwd, en omdat het een speelse Sim was heeft de inrichting van de kinderkamer haar over de +15 Happy gekregen. Ik heb een Engelse The Sims 4, dus ik schrijf het op zoals ik het zie in het spel. B.T.W. mijn sim was geen Comedian, het kan dus ook als je het perfecte huis hebt zonder negatieve invloeden.

Hysteria (gelach)
Sims kunnen sterven aan hysterisch gelach als ze +15 bereiken van Playful and Happy humeur gecombineerd. Een komische routine, gecombineerd met een hoge stemming zijn voldoende om dit te bereiken, hoewel het niet gebruikelijk is om dit niveau van humeur te bereiken zonder deze twee dingen. Ik zou zeggen dat Comedians zelf het grootste risico lopen, omdat ze van Very Playful naar Hysterics kunnen gaan als ze in de stemming zijn voor hun beste uitvoeringen en over de rand stappen. De grappigste grap ter wereld geeft een +3, terwijl een hilarisch gesprek kan leiden tot een totaal van +5. Door rond een speelse inrichting te zijn en tegelijkertijd hoge behoeften te hebben, kan dit in de juiste situatie gebeuren. Gebruik een badkamerspiegel om Rustzelf te kalmeren om veilig te zijn. Als je dat niet kunt, ga dan slapen waar het mogelijk is en wacht tot de Moodlets voorbijgaan.

Mijn sim had +2 (nicely decorated), +3 (Just married), +1 (delicious dish), +1 (feeling good), en +1 (Inner child play). Er waren nog een paar, maar had geen tijd om het te noteren. De valkuil was die harlekijn muts (Do an impression for someone). Dat brengt je over de grens van leven en dood als je nog niet op de +15 zit.

ooH7yFr.jpg

Het is beter, in dit geval, om gewoon niet de perfecte sim in een perfect omgeving te zetten. Starters overkomt dit zelden.

Als je een perfectionist bent, geef je sim dan ook een saaie baan erbij. Ik had een save, dus mijn sim was gered :)
Ik heb die sim lekker laten slapen tot die +3 van "just married" voorbij was. Dat is zielig, maar het moest maar. Een spiegel was te traag.
Je sim laten praten met andere sims die verdrietig zijn help ook als je sim van zichzelf vrolijk is en gevoelig is voor ander sims met negatieve gevoelens.

Reacties

  • DeborahDeborah Berichten: 10,950 Moderator
    Gosh, nog nooit gehad.

    Ik heb 'm wel zien staan in mogelijke doodsoorzaken, maar had niet verwacht dat ie ook zonder cheat kon komen. ;)

    Some angels choose fur instead of wings
  • EthiceEthice Berichten: 13 Brabbelende Baby
    maart 2019 aangepast
    De enigste cheat is motherlode is omdat ik een hekel heb aan verdrietige sims in een lelijk huis waar alles vaak kapot gaat. Daar woon ik al ;)
    Laat een sim die net een moodlet heeft van een goede maaltijd, trouwen en daarna spelen met kinderspeelgoed in een goed ingericht huis. Ze zit aan de +15 voor je het weet. Daar is verder niets moeilijks aan. Probeer het maar :)
    v4vIqBN.jpg

    In deze volgorde:

    1: Spelletje spelen op de computer.
    2: naar de WC.
    3: Bubbelbad.
    4: Goede maaltijd.
    5: Trouwen.
    6: Spelen met kinderspeelgoed.

    Dan ben je er.
  • DeborahDeborah Berichten: 10,950 Moderator
    Tja, mijn sims trouwen zelden. :tongue:

    Some angels choose fur instead of wings
  • MoonzzMoonzz Berichten: 54 Denderende Dreumes
    maart 2019 aangepast
    Tja, ik heb dat ook wel eens meegemaakt. Helaas was dat net op een moment dat ik het niet wilde. Ik was bezig met m'n legacy challenge en m'n erfgename was net getrouwd. Ze hebben vlak daarna o jaa! Gedaan. 2 dingen waar de man al speels van werd. Toen bleek m'n erfgemane ook nog zwanger te zijn en werdt de man NOG speelser. Hij ging ook komedie kijken op de tv. Toen ik even dingen aan het oogsten was voor meer geld, kwam er opeens een melding dat 'lucas' sterft aan het lachen! Een regel bij de challenge is dat je sims niet mag terugvragen/ halen. Nou ja, de vrouw beviel uiteindelijk van een mooi kind.
    Een les: beter op je sims letten!
  • NitrusFNitrusF Berichten: 27 Pruttelende Peuter
    1 dag niet gelachen is 1 dag niet geleefd. Maar serieus de Sims in zoverre op de mensheid is gebaseerd en ik heb nu een verhaal gehoord over iemand die zich dood heeft gelachen

    @Moonzz wist je dat het kon uberhaupt Lucas?
    Meer informatie over N.Frufo, Zie: https://www.insidegamer.nl/gebruikers/nfrufo/
Log In of Registreer om te reageren.
Return to top