Het Nederlandstalige De Sims Vanilla forum gaat sluiten! We gaan verder op het Nederlandstalige AHQ forum.

van 15 naar 16 gallerij

jasjuhhjasjuhh Berichten: 11 Brabbelende Baby
hey ik ben 15 en over een jaartje wordt ik 16. ik heb nu dus geen gallerij, maar als ik 16 wordt krijg ik er dan wel een?

alvast bedankt voor het antwoord!❤️

Reacties

  • XDSelenaPotterXDSelenaPotter Berichten: 142 Koddige Kleuter
    Ik heb gelezen dat je minimaal 16 moet zijn om de galerij te mogen betreden. Nou wist ik het zelf dus niet, ik ben 3 jaar jonger en ik speel al een lange tijd met de galerij lol.
  • TownOfPlumbobsTownOfPlumbobs Berichten: 395 Pittige Puber
    Ja, galerij is voor 16 jaar en ouder en je kunt dan jouw kinderaccount vanaf je 16e omzetten naar een regulier account voor onder andere galerij toegang.
    Het_Team_2016_BANNER.jpg
    Neem een kijkje op onze Town of Plumbobs site en forum

  • MoonzzMoonzz Berichten: 54 Denderende Dreumes
    februari 2019 aangepast
    Ik kan gewoon in de galerij.
    Post edited by EA_Jason on
  • SabrientjuhSabrientjuh Berichten: 174 Koddige Kleuter
    Dat is niet wat Town of Plumbobs zei @Moonzz ze zeggen dat je toegang krijgt tot te galerij als je 16 bent en je je account omzet

    Wat jij doet is in principe illegaal, je liegt over je leeftijd
  • jasjuhhjasjuhh Berichten: 11 Brabbelende Baby
    @TownOfPlumbobs dankje!

  • TownOfPlumbobsTownOfPlumbobs Berichten: 395 Pittige Puber
    Als je jonger bent dan 16 heb je een kinderaccount (als je tenminste je gegevens eerlijk hebt ingevuld), als je 16 jaar of ouder bent heb je een regulier account. Een kinderaccount kan pas naar een regulier account worden omgezet als je 16 jaar bent. Hier hoor je bericht van te krijgen, maar gebeurt dat niet? Dan kan je de helpdesk bellen.

    Als je niet eerlijk je gegevens hebt ingevuld overtreed je de gebruikersovereenkomst die je geaccepteerd hebt bij het aanmaken van het account @Moonzz. Risico is accountverlies.
    Het_Team_2016_BANNER.jpg
    Neem een kijkje op onze Town of Plumbobs site en forum

  • XDSelenaPotterXDSelenaPotter Berichten: 142 Koddige Kleuter
    Als je jonger bent dan 16 heb je een kinderaccount (als je tenminste je gegevens eerlijk hebt ingevuld), als je 16 jaar of ouder bent heb je een regulier account. Een kinderaccount kan pas naar een regulier account worden omgezet als je 16 jaar bent. Hier hoor je bericht van te krijgen, maar gebeurt dat niet? Dan kan je de helpdesk bellen.

    Als je niet eerlijk je gegevens hebt ingevuld overtreed je de gebruikersovereenkomst die je geaccepteerd hebt bij het aanmaken van het account @Moonzz. Risico is accountverlies.

    Geldt het risico op accountverlies ook wanneer de ouders of de verzorgsters het account hebben aangemaakt? Het zijn wel gegevens van volwassenen namelijk...maar een minderjarige logt er op in dan. :flushed:
  • TownOfPlumbobsTownOfPlumbobs Berichten: 395 Pittige Puber
    In dat geval heb jij toestemming van je ouders om hun account te gebruiken @XDSelenaPotter . Het risico van account verlies gaat er om als er onjuiste informatie is ingevoerd.
    Het_Team_2016_BANNER.jpg
    Neem een kijkje op onze Town of Plumbobs site en forum

  • DeborahDeborah Berichten: 10,950 Moderator
    Precies.
    Mijn zusje die De Sims4 niet speelt, heeft het account aangemaakt voor mijn nichtje, die jonger is dan 16, maar het spel al vanaf haar 8ste speelt. Tja, dat krijg je als je tante alles van De Sims heeft he?
    Maar mijn nichtje speelt dus met toestemming, en kan daardoor ook op de gallerij.
    Haar account (eigenlijk van mijn zusje) loopt geen gevaar.

    Some angels choose fur instead of wings
  • jasjuhhjasjuhh Berichten: 11 Brabbelende Baby
    dit klinkt super dom maar ik weet niet meer hoe ik een discussie aanmaak @Deborah @TownOfPlumbobs
  • JasFisJasFis Berichten: 297 Kwebbelend Kind
    februari 2019 aangepast
    jasjuhh schreef: »
    dit klinkt super dom maar ik weet niet meer hoe ik een discussie aanmaak @Deborah @TownOfPlumbobs

    Klik op 'discussies' links bovenin (blauw gekleurd), klik dan rechts bovenin op de blauwe knop 'Nieuwe discussie'. ;)

    Edit:
    Ik heb trouwens ook een week lang zonder dat ik het wist op het Engelse forum rondgedwaald zonder discussies aan te kunnen maken.
  • MoonzzMoonzz Berichten: 54 Denderende Dreumes
    > @TownOfPlumbobs zei:
    > In dat geval heb jij toestemming van je ouders om hun account te gebruiken @XDSelenaPotter . Het risico van account verlies gaat er om als er onjuiste informatie is ingevoerd.

    Dat was bij mij ook het geval. Sorry!
Log In of Registreer om te reageren.
Return to top