Het Nederlandstalige De Sims Vanilla forum gaat sluiten! We gaan verder op het Nederlandstalige AHQ forum.

De Sims is 19 jaar geworden!

EA_JasonEA_Jason Berichten: 431 EA Community Manager
Sul Sul Simmers!

Ik ben misschien wat aan de late kant, maar beter laat dan nooit toch?.... toch??

Op 4 februari was het dan eindelijk zo ver, het was 19 jaar geleden toen De Sims voor her eerst uit kwam. Het maakt niet uit of je vanaf dag 1 al een supergrote fan bent of dat je het spel pas vandaag hebt gevonden, laten wij met zijn allen het bestaan van De Sims vieren!

rbmf6q4xzpve.png

Ik wil jullie dan ook allemaal uitnodigen om na te denken over wat De Sims voor jou betekent, om te je herinneren wanneer de eerste keer was dat je gespeeld hebt, de mensen die je hebt ontmoet als onderdeel van de community en aan alle goede herinneringen te denken die je van De Sims hebt. Als Simmers, laten we hier samen al onze herinneringen delen!

Reacties

  • DeborahDeborah Berichten: 10,950 Moderator
    Ik "ken" De Sims al langer zelfs.
    Ik speelde SimCity, en daar zat een trailer in. Het heette toen nog niet "The Sims" maar het was wel een virtueel poppenhuis. Zo was de omschrijving. Dus ging ik elke maand naar onze speelgoedwinkel (Bart Smit) om te vragen of dat spel al uitgekomen was.
    En op een gegeven moment zei de dame daar "nee, maar gisteren is wel een ander spel uitgekomen, en qua beschrijving lijkt dat er op". En dat was The Sims. Toen nog in een grote doos. En ook "het rijke leven" kwam in zo'n grote doos.
    Toen ik er achter kwam, dat je ook items kon downloaden, werd het nog leuker.
    Echter, downloaden deed je nog echt op de telefoonlijn, en 2 Mbit duurde heel lang. Dus mocht ik alleen met de eierwekker downloaden, max een uur per dag. Want tja, dan deed de telefoon het ook niet he?
    Het duurde tot Abracadabra voordat ik er achter kwam dat er ook een forum was.
    Ik had een nieuwe pc gekocht en zat braaf alle spellen opnieuw te installeren. En omdat dat zo'n saai klusje was, zat ik de boekjes door te lezen. Die had je toch nodig voor de codes, dus had ik ze toch in mijn handen. En toen zag ik dat er een forum was. Me aangemeld, en daar heb ik heel veel trips en trucs geleerd. En daar ben ik toen ook heel snel mod geworden, en altijd gebleven.

    Ik vind De Sims nog steeds leuk.
    Qua spelen, De Sims 2 vind ik nog altijd de leukste, Create-a-Style van De Sims3 en de open wereld vind ik geweldig.
    Maar ik speel nu alleen nog De Sims4. Ik heb wel het plan om De Sims2 weer eens te starten.
    En dan hebben we ook nog De Sims Middeleeuwen. Ik vind het spelen met opdrachten ook ontzettend leuk.
    De Laptopversies hadden dat ook, ook zo leuk om te doen. ;)

    Ik heb er heel wat tijd in zitten, en vind het nog altijd leuk. ;)

    Some angels choose fur instead of wings
  • NitrusFNitrusF Berichten: 27 Pruttelende Peuter
    Sul sul Jason Lid :) Ik zei het heel vaak in real life ik vind het simlisch altijd erg scandinavisch en wat slavisch qua spraak.

    @Moonz zo ziet u maar weer dat mensen elkaar verbinden door middel van de Sims!

    @ Deborah ooooh jeetje de Sims Middeleeuwen is me denk ik ontgaan?
    Meer informatie over N.Frufo, Zie: https://www.insidegamer.nl/gebruikers/nfrufo/
  • XDSelenaPotterXDSelenaPotter Berichten: 142 Koddige Kleuter
    Ik ken De Sims ook een tijdje..Sinds de Sims 3 uitkwam. Mijn moeder speelde heel veel De Sims 2 en De Sims 3! De Sims 3 trok mij veel aan en wilde dat altijd spelen, alleen ik mocht het niet van haar omdat het haar familie was :lol:. Later speelde ik de 'gedownloade' Sims 3 van mijn opa, ik had daar 1 stuffpack en 2 expansions pack...ik genoot daarvan! Toen ik wat ouder werd kreeg ik mijn eigen computer en mocht ik dus de spellen van mijn moeder, sindsdien speel ik het elke dag :heart:. Ik heb ook De Sims middeleeuwen wat super leuk is, en ben ook begonnen met De Sims 4 waarvan ik nog 1 pakket moet. Heb ook soms nog deze tijd De sims 2 gespeeld...maar dat pakt mij niet echt (misschien komt het omdat ik die tijd nog best jong was?). Maar ik voel me een trotse Simmer! En ik vind het superleuk dat de Sims al serieus 19 jaar bestaat! Mag best gevierd worden hehe :smiley::relieved:
  • NitrusFNitrusF Berichten: 27 Pruttelende Peuter
    Ah, leuk dit hoor je niet vaak XDSelenaPotter een hele generatie. Ja zeer zeker gevierd inderdaad.
    Meer informatie over N.Frufo, Zie: https://www.insidegamer.nl/gebruikers/nfrufo/
Log In of Registreer om te reageren.
Return to top