Het Nederlandstalige De Sims Vanilla forum gaat sluiten! We gaan verder op het Nederlandstalige AHQ forum.

Maak kennis met elkaar's De Sims 4 familie

BrownieBearBrownieBear Berichten: 40 Pruttelende Peuter
Ik weet niet of het goed staat in de Categorie Verhalen. Vertel me dit maar als dit niet het geval is.

Ik wou gewoon eens even zien hoe levendig het forum is, en hoe levendig het in De Sims 4 is.
Als ik De Sims 4 speel, is het maar stil. Je weet niet wat je buren aan het doen zijn want je kan niet direct door de ramen kijken. Daarvoor moet je eerst door een laadscherm heen.
Dus ik wou gewoon eens vragen: Wil iedereen die deze discussie leest, zijn of haar foto van zijn familie laten zien in De Sims 4? Bijvoorbeeld van hun huidige activiteit, een doorbraak moment van een wetenschapper op de domste plekken, een grappig moment en nog veel meer!
Ik laat hieronder mijn familie zien die ik zelf heb gemaakt en tot hun, nou ja... hoogtepunten heb gebracht??

qcyqd23i4qoi.png

De heldin bij het hek is FatskaPafska, de Voodoo knuffelaar is Gerrit De Slak en de tuindokter is Willie Minus. Deze drie sim's maken samen de familie McFat compleet.

Gerrit De Slak is één van de gevaarlijkste, sinds die een simstraal voor het grijpen heeft, een satelliet op het dak heeft staan, en een voodoo pop.
FatskaPafska is gewoon een lui varken, die toevallig voor de foto zich even liet zien.
Willie Minus is de echte huisman. Hij onderhoudt de tuin (Nou ja, alleen voor de foto), maakt vies en schoon, maakt het eten en is een echte muzikant. In tegenstelling tot de rest.
AXZK9nO.png
Dutch, it's inside you.

Reacties

Log In of Registreer om te reageren.
Return to top