Het Nederlandstalige De Sims Vanilla forum gaat sluiten! We gaan verder op het Nederlandstalige AHQ forum.

Mods sims 4

AaparkosAaparkos Berichten: 4 Brabbelende Baby
Hallo,
Even een vraagje ik heb geprobeerd mods te downloaden maar ze komen niet in mijn Sims. Ik sla ze gewoon op in het mapje mods, als ik de Sims opstart krijg ik wel de melding dat er mods aanwezig zijn, maar ze laden niet
Kan iemand me helpen ?

Reacties

  • AaparkosAaparkos Berichten: 4 Brabbelende Baby
    Iemand?
  • JasFisJasFis Berichten: 297 Kwebbelend Kind
    Dat is raar. Weet je zeker dat het mapje mods op de goede plek staat?
    Het zou in het mapje:
    'Electronic Arts -> Sims 4 -> Mods' moeten staan. (Dat is ten minste bij mij zo, op Mac)
    Ik weet niet of het uitmaakt, maar ik heb Mods met een hoofdletter als mapje. (waarschijnlijk maakt het niks uit)
    Is het CC of zijn het grotere mods?
  • AaparkosAaparkos Berichten: 4 Brabbelende Baby
    Ze staan inderdaad in dat mapje, ik heb ook verschillende filmpjes op youtube bekeken maar die methodes werken niet
  • SabrientjuhSabrientjuh Berichten: 174 Koddige Kleuter
    Heb je bij de instellingen van je spel wel aan staan dat aangepast materiaal en scriptmodificatie zijn toegestaan?

    Hier kun je een mooie Nederlandse uitleg hierover vinden: https://www.simsexpressie.nl/de-sims-4-custom-content-en-mods.html
  • JasFisJasFis Berichten: 297 Kwebbelend Kind
    Sabrientjuh schreef: »
    Heb je bij de instellingen van je spel wel aan staan dat aangepast materiaal en scriptmodificatie zijn toegestaan?

    Hier kun je een mooie Nederlandse uitleg hierover vinden: https://www.simsexpressie.nl/de-sims-4-custom-content-en-mods.html

    Als dat al aanstaat, zou je dan een screenshot kunnen maken van de melding die je krijgt over de mods wanneer je je game opstart?
    Oh, ik bedenk me net, ik heb wel eens per ongeluk sims 3 mods gedownload. Weet je zeker of ze voor de goede versie zijn?
  • AaparkosAaparkos Berichten: 4 Brabbelende Baby
    Ik ben inmiddels gestopt
Log In of Registreer om te reageren.
Return to top