Het Nederlandstalige De Sims Vanilla forum gaat sluiten! We gaan verder op het Nederlandstalige AHQ forum.

Mods na update Origin niet meer zien

Nicky65Nicky65 Berichten: 3 Brabbelende Baby
Hoi, ik ben Elocin65 en speel al jaren de sims, ik denk als sinds de 1e versie. Sinds kort nu ook de sims4 en heb de uitbreiding seasons en aan het werk. Omdat ik hou van huizen inrichten, ben ik een fanatieke downloader van allerlei furniture e.d. en tot gisteravond zag ik mijn downloads gewoon in het spel. Maar gisteravond was er een nieuwe update van Origin en sindsdien zie ik mijn downloads niet meer in het spel. Als ik opstart wordt er wel gevraagd of alle modificaties in het spel getoond moeten worden en dan geef ik akkoord, maar vervolgens zie ik ze niet.
Ik heb het spel al meerdere keren opnieuw opgestart, maar het werkt niet. Wat doe ik fout?

Reacties

  • Opties
    SabrientjuhSabrientjuh Berichten: 174 Koddige Kleuter
    Weet je zeker dat je in de spelopties het aan hebt staan dat je modificaties toestaat?
    Als deze niet aanstaat geeft hij volgens mij wel gewoon in het begin dat venster alleen dan zie je ze niet in het spel
  • Opties
    TownOfPlumbobsTownOfPlumbobs Berichten: 395 Pittige Puber
    Inderdaad moet je na een patchupdate even kijken bij je spelopties of instellingen goed staan.

    Maar daarnaast is er de kans dat bepaalde downloads niet meer werken na een patchupdate. Downloads worden gemaakt door simmers en gebruiken daarbij delen van het spel. Met een patchupdate worden er aanvullingen en/of wijzigingen aan het spel gebracht en kan het zijn dat het deel dat gebruikt is voor downloads en waar die bewust download dus op gebouwd is, gewijzigd is.
    Het_Team_2016_BANNER.jpg
    Neem een kijkje op onze Town of Plumbobs site en forum

  • Opties
    Jeffrey17Jeffrey17 Berichten: 7 Brabbelende Baby
    > @Nicky65 zei:
    > Hoi, ik ben Elocin65 en speel al jaren de sims, ik denk als sinds de 1e versie. Sinds kort nu ook de sims4 en heb de uitbreiding seasons en aan het werk. Omdat ik hou van huizen inrichten, ben ik een fanatieke downloader van allerlei furniture e.d. en tot gisteravond zag ik mijn downloads gewoon in het spel. Maar gisteravond was er een nieuwe update van Origin en sindsdien zie ik mijn downloads niet meer in het spel. Als ik opstart wordt er wel gevraagd of alle modificaties in het spel getoond moeten worden en dan geef ik akkoord, maar vervolgens zie ik ze niet.
    > Ik heb het spel al meerdere keren opnieuw opgestart, maar het werkt niet. Wat doe ik fout?

    Heb jij dan ook je sims spellen gekocht via origin? En het speelt zonder CDROM?
  • Opties
    Kanarie12345Kanarie12345 Berichten: 66 Denderende Dreumes
    Je moet altijd goed kijken na een update of je modificaties aanstaan, en dan moet je het opnieuw opstarten
  • Opties
    demi1999116demi1999116 Berichten: 2 Brabbelende Baby
    Ik heb precies hetzelfde probleem. Al mijn gedownloade mods zijn verdwenen. Tenminste, ze zijn zichtbaar in sims creëren (het is bij mij voornamelijk kleding en haarstylen) en in het spel zelf zijn ze niet zichtbaar. Modificaties staan aan, help.
Log In of Registreer om te reageren.
Return to top