Het Nederlandstalige De Sims Vanilla forum gaat sluiten! We gaan verder op het Nederlandstalige AHQ forum.

sims verwijderen en opnieuw installeren

irishieririshier Berichten: 71 Denderende Dreumes
Hey,

Vanwege problemen met mijn spel is mij geadviseerd de sims 4 opnieuw te installeren. Als ik via origin op "verwijderen" klik, kan ik dan daarna het spel en mijn uitbreidingen gewoon weer GRATIS downloaden? Of is het dan echt weg en moet ik het hele spel of de pakketten opnieuw kopen?

Reacties

  • Opties
    XDSelenaPotterXDSelenaPotter Berichten: 142 Koddige Kleuter
    De pakketten en het spel zelf hoef je niet opnieuw te kopen. Het maakt niet uit hoeveel je het verwijderd, alles hoef je niet meer opnieuw te kopen.
  • Opties
    irishieririshier Berichten: 71 Denderende Dreumes
    De pakketten en het spel zelf hoef je niet opnieuw te kopen. Het maakt niet uit hoeveel je het verwijderd, alles hoef je niet meer opnieuw te kopen.

    Bedankt!
  • Opties
    TownOfPlumbobsTownOfPlumbobs Berichten: 395 Pittige Puber
    Je moet niet jouw Sims verwijderen uit jouw Origin, maar je moet uninstal doen via jouw computerinstellingen.
    Het_Team_2016_BANNER.jpg
    Neem een kijkje op onze Town of Plumbobs site en forum

  • Opties
    irishieririshier Berichten: 71 Denderende Dreumes
    > @TownOfPlumbobs zei:
    > Je moet niet jouw Sims verwijderen uit jouw Origin, maar je moet uninstal doen via jouw computerinstellingen.

    Houd ik dan nog wel mijn huishoudens en voortgang het het spel enzo? (Als ik mijn saves weer terug zet)
  • Opties
    SabrientjuhSabrientjuh Berichten: 174 Koddige Kleuter
    als je een backup maakt van jouw saves en je tray map en deze na de nieuwe installatie weer in die mappen plaatst,
    kun je deze saves gewoon weer verder spelen en de tray map is je bibliotheek dus als je daar huizen of sims in hebt opgeslagen staan deze er ook weer in
  • Opties
    TownOfPlumbobsTownOfPlumbobs Berichten: 395 Pittige Puber
    Uitleg over een back-up vind je hier
    Het_Team_2016_BANNER.jpg
    Neem een kijkje op onze Town of Plumbobs site en forum

Log In of Registreer om te reageren.
Return to top