Het Nederlandstalige De Sims Vanilla forum gaat sluiten! We gaan verder op het Nederlandstalige AHQ forum.

Gevaarlijke mensen mod?

JasFisJasFis Berichten: 297 Kwebbelend Kind
Hoi allemaal,

Ik zoek naar een mod die ervoor zorgt dat je sims door random (niet je eigen) sims vermoord kunnen worden. :D
Ik weet het, het klinkt raar maar dat lijkt me leuk, dat je je familie kan 'beschermen' voor gevaarlijke mensen. Heeft iemand een idee welke mod ik kan proberen? Ik heb extreme violence al, maar ik heb nog nooit iemand uit mijn stad iemand zomaar zien vermoorden.

Groetjes! :D

Reacties

  • MoonzzMoonzz Berichten: 54 Denderende Dreumes
    maart 2019 aangepast
    Je hebt een of andere 'haunted mirror' met een vrouw met een kettingzaag die best creepy is. Hier is de link. *snip* (pas op, die vrouw is haast niet te stoppen en op eigen risico :p ) vraag maar als je dr weg wil. ;)
    UPDATE: oeps, de link was ongepast. Sorry!

    EDIT door EA_Jason: Link weggehaald aangezien het waarschijnlijk niet gepast is voor onze jongere bezoekers :)
    Post edited by Moonzz on
  • JasFisJasFis Berichten: 297 Kwebbelend Kind
    Dankje voor de tip! Ik ga het proberen... :no_mouth::D
  • MoonzzMoonzz Berichten: 54 Denderende Dreumes
    Als je die vrouw weg wilt hebben moet je haar aan je huishouden toevoegen (via shift) en dan haar in een ander huishouden plaatsen. Dan moet je naar huishoudens beheren en haar huishouden verwijderen. Dan ben je van haar af!
  • JasFisJasFis Berichten: 297 Kwebbelend Kind
    Of haar opsluiten in een hokje met een zwembad en wachten tot ze ten onder gaat... >:)
  • MoonzzMoonzz Berichten: 54 Denderende Dreumes
    :D dat kan natuurlijk ook ;):D
  • EthiceEthice Berichten: 13 Brabbelende Baby
    maart 2019 aangepast
    Ze moord je hele stad uit. Als ze klaar is kan je helemaal opnieuw beginnen. En met haar in het spel is het dus onspeelbaar omdat ze elke sim dood maakt. Ook ze essentiële sims zijn weg, zoals die vampieren in Forgotten Hollow en Luna met haar familie.
  • XDSelenaPotterXDSelenaPotter Berichten: 142 Koddige Kleuter
    Ik was is zo dom geweest...en haar gestopt in mijn 'favoriete familie'...Nou zo favoriet is het niet meer iedereen werd zowat uitgemoord.
Log In of Registreer om te reageren.
Return to top