Het Nederlandstalige De Sims Vanilla forum gaat sluiten! We gaan verder op het Nederlandstalige AHQ forum.

Sims 4 get famous werk glitch

JasFisJasFis Berichten: 297 Kwebbelend Kind
Hai allemaal,

Ik speel nu net met de uitbreiding 'get famous' op de sims 4, en heb iets heel irritants ontdekt.
Op werk heb je de opdracht 'Get into hair and makeup' (Mijn game staat in het Engels) wanneer je mee gaat met je sim naar een acteercarrière.
Als ik dit doe (op de stoel klik en op 'Get hair and makeup for gig') dan gaat iemand me stylen, maakt daarna een teleurgesteld gebaar en dan blijft het op mijn takenlijstje staan, waardoor ik het hoofddoel van de werkdag niet kan voltooien.
Heeft iemand dit ook en heb je er een oplossing voor?

Joejoe.

Reacties

  • Opties
    DeborahDeborah Berichten: 10,950 Moderator
    Nee, heb ik geen last van.
    Ik speel het gewoon in het Nederlands, en als ik in de stoel ga zitten, word mijn haar gewoon gedaan.

    Heb je mods of CC, schakel die dan eens uit.
    En repareer je spel, dat kan ook nog wel eens helpen.

    Some angels choose fur instead of wings
  • Opties
    JasFisJasFis Berichten: 297 Kwebbelend Kind
    Ik heb denk ik ontdekt wat het was, het lag waarschijnlijk aan een mod. Dom dat ik daar niet eerder aan gedacht had. :| Bedankt voor de reactie!
  • Opties
    JasFisJasFis Berichten: 297 Kwebbelend Kind
    Ik weet nu waarom het gebeurde! Als de 'kapper' je haar verpest wordt het niet van je to-do lijstje afgestreept. In het begin van de carrière heb je dat vaak, later doet hij/zij het in 1 keer goed. Gewoon vaak proberen dus.
  • Opties
    MoonzzMoonzz Berichten: 54 Denderende Dreumes
    ik heb dat ook vaak. Soms veranderd dat haar niet eens!! Die kapster moet haar vaardigheden maar eens opkrikken :p
    ik heb het weleens 3 keer moeten doen :D
  • Opties
    thantriasthantrias Berichten: 1 Brabbelende Baby
    Jep ook hier vooral in het begin gehad, maar vanaf de 3e trede in de carriere wordt dat gelukkig minder en later zou je de hele stap over moeten kunnen slaan volgens mij? Maar zover ben ik nog niet :P
  • Opties
    JasFisJasFis Berichten: 297 Kwebbelend Kind
    thantrias schreef: »
    Jep ook hier vooral in het begin gehad, maar vanaf de 3e trede in de carriere wordt dat gelukkig minder en later zou je de hele stap over moeten kunnen slaan volgens mij? Maar zover ben ik nog niet :P

    Volgens mij kan je dit inderdaad kopen met de punten die je krijgt.
Log In of Registreer om te reageren.
Return to top