Het Nederlandstalige De Sims Vanilla forum gaat sluiten! We gaan verder op het Nederlandstalige AHQ forum.

Ik kan niet op spelen drukken (leefmodus werkt niet)

IdontknowmynameIdontknowmyname Berichten: 2 Brabbelende Baby
januari 2019 aangepast in De Sims 4
Ik heb al een hele tijd geen Sims 4 meer gespeeld, maar gisteren heb ik dat toch weer eens gedaan. Er waren blijkbaar een hoop updates, en ik heb gisteren ook de honden en katten pack gekocht. Nu kan ik eigenlijk bijna alles doen. Ik kan Sims creëren, ik kan bouwen, mijn cc doet het allemaal nog, maar ik kan niet het spel Zegmaar echt spelen (ik kom dus Niet de leefmodus in). Heeft iemand dit ook, of weet iemand hoe ik dit oplos?

Reacties

  • TownOfPlumbobsTownOfPlumbobs Berichten: 395 Pittige Puber
    Test eerst of je dit probleem ook hebt als jouw CC en mods niet in het spel zitten.
    Het_Team_2016_BANNER.jpg
    Neem een kijkje op onze Town of Plumbobs site en forum

  • IdontknowmynameIdontknowmyname Berichten: 2 Brabbelende Baby
    @TownOfPlumbobs dan werkt hij blijkbaar wel, maar kan ik dan niet meer met cc de Sims spelen?
  • TownOfPlumbobsTownOfPlumbobs Berichten: 395 Pittige Puber
    Dan wordt het probleem door een of meerdere items uit jouw CC collectie veroorzaakt. :wink: Succes met uitzoeken welke het is/zijn! :dizzy:
    Het_Team_2016_BANNER.jpg
    Neem een kijkje op onze Town of Plumbobs site en forum

  • MoonzzMoonzz Berichten: 54 Denderende Dreumes
    ik heb dat weleens gehad met die snelheidsknoppen. Dat kwam omdat ik weleens de cheat fullscreen gebruikt. Daardoor wordt je simsgame een soort van tabblad. Als je het dan weer volledig scherm wilt doen, werken sommige knoppen niet goed. misschien ligt het daar ook aan?
  • JasFisJasFis Berichten: 297 Kwebbelend Kind
    @TownOfPlumbobs dan werkt hij blijkbaar wel, maar kan ik dan niet meer met cc de Sims spelen?

    Als de sims een update heeft gehad kan het dat sommige mods/cc te oud zijn geworden, je moet dan een nieuwe versie downloaden. Best wel een gedoe, volgens mij kan je ook iets downloaden wat aangeeft welke mods precies te oud zijn.
Log In of Registreer om te reageren.
Return to top