Het Nederlandstalige De Sims Vanilla forum gaat sluiten! We gaan verder op het Nederlandstalige AHQ forum.

getrouwd maar sims wonen niet samen!

Hallo,

Gisteren zijn mijn sims getrouwd. Ik was aan het spelen met de vrouwelijke sims, maar moet normaal na het trouwen de mannelijke sims niet bij haar intrekken? Na het trouwfeest is die namelijk gewoon naar huis gegaan! Bij de relatie van de sims staat nochtans wel dat ge getrouwd zijn.
Ik heb dan ook al geprobeerd om via vriendschappelijke interacties de optie samenwonen te krijgen, maar dat lijkt er maar niet op te komen.
Kan iemand me hier bij helpen?

Groetjes

Reacties

  • BurnGuard1BurnGuard1 Berichten: 6
    september 2014 aangepast
    Je moet natuurlijk vragen of de Sim bij je wil komen intrekken, maar ik vind het wel raar dat deze optie er niet is. Ik weet dat je het ook kan vragen aan vrienden van je Sim, probeer dat anders :P (vrienden worden met Sim waarmee je getrouwd bent)
  • chibiliniechibilinie Berichten: 36 Pruttelende Peuter
    Ik mag hopen dat de sim waarmee ze getrouwd is al een vriend is ;) Maar die optie heb ik idd ook maar een paar keer gezien op vriendschappelijke basis...
  • Lijntje89Lijntje89 Berichten: 18
    Vreemd bij mij kwam er een popup met hoe je de huishoudens wilde indelen.

    Ook kan je alsnog als je op het huis van de sims drukt heb je allerlei keuzes. Zoals huishoudens verhuizen maar ook het aanpassen van je huishouden. Dan kan je hem alsnog laten intrekken.

    Dat is ook het leuke van deze sims als je een nieuwe familie maakt kan je hem ook in laten wonen bij een bestaande familie. Families aanpassen herindelen etc is super makkelijk nu.


    Alleen de achternamen veranderd niet na het touwen! Dat is wel een minpunt
  • ThaumastaThaumasta Berichten: 21
    @Sunny 24
    Heb jij jouw probleem kunnen oplossen? Zo ja dan had ik graag geweten hoe?
    Mijn sims zijn gehuwd, kregen zelfs goud voor hun feest en bovendien verscheen er een popup dat ik de huishoudens kon samenvoegen via de knop huishoudens splitsen en samenvoegen onder huishoudens beheren in buurt bewerken. Heb alles netjes volgens procedure gedaan maar wanneer ik op het vinkje klik sluit het spel af.
    Het pasgetrouwde koppel kan dus niet onder één dak wonen. Frustrerend.

    Graag feedback a.j.b.

    Thaumasta.
  • mizzzjennamizzzjenna Berichten: 2
    dank jullie wel voor de vraag en de antwoorden, ik had er ook problemen mee. :)
  • XAnneXAnne Berichten: 1 Brabbelende Baby
    De enige manier om ze toch bij elkaar te laten wonen is dan het zelf handmatig te regelen. dus wanneer je in de keuze menu bent om een gezin uit te kiezen om mee te spelen. Moet je de optie kiezen om sims samenvoegen en dan de persoon op te zoeken waarmee je getrouwd bent.
  • imkeroosimkeroos Berichten: 5 Brabbelende Baby
    december 2015 aangepast
    Als je op de kaart bent moet je naar het persoon gaan wat je wilt.
    Dan staat er een vliegtuig. Daarnaast zitten 3 opties. Klik op meer ...
    daar staat dan samenvoegen. Als je dat hebt gedaan en ze zitten bij elkaar in.
    Dan is het gelukt.
  • imkeroosimkeroos Berichten: 5 Brabbelende Baby
    ik heb een klein vraagje want hoe maak je een tweeling?
  • fayxxfayxx Berichten: 2
    je maakt een tweeling door op de tv kinderzenders te kijken
  • fayxxfayxx Berichten: 2
    maar een vraagje ik heb met een jongvolwassenen man met een echtgenoot laten trouwen (vrouw) maar ik weet niet hoe je ze samen kunt laten intrekken want ik heb van alles geprobeerd maar het lukt me niet
  • sproetje2017sproetje2017 Berichten: 1 Pruttelende Peuter
    Waar vind je dat om ze laten samen te wonen
  • AnneliefAnnelief Berichten: 1 Brabbelende Baby
    Shift klik aan familie toevoegen
  • JasFisJasFis Berichten: 297 Kwebbelend Kind
    januari 2019 aangepast
    Annelief schreef: »
    Shift klik aan familie toevoegen

    Je kan het zo doen, of het zonder cheats doen:
    1. Ga naar het sims menu door op esc te klikken.
    2. Klik op werelden beheren.
    3. Klik op 'huishoudens beheren'. (Ik weet niet zeker of het zo heet, mijn spel staat op Engels).

    hqwbqr8a5e43.png


    4. Zoek naar het goede huishouden en klik erop.
    5. Klik op de pijltjes aan de linkerkant van de opties.

    srlxmfom1m0k.png

    6. Vind het andere huishouden, waar je je sim heen wilt verplaatsen.
    7. Klik op de sim die je wilt verplaatsen en verplaats hem/haar met de pijltjes naar links/rechts.

    ehy0nder3g13.png


    Ik hoop dat jullie er iets mee kunnen!


Log In of Registreer om te reageren.
Return to top