Het Nederlandstalige De Sims Vanilla forum gaat sluiten! We gaan verder op het Nederlandstalige AHQ forum.

Download zonder Origin mogelijk?

xmoontjuhx74xmoontjuhx74 Berichten: 47 Pruttelende Peuter
Hallo allemaal,

Ik zou graag al mijn uitbreidingspakketten van Sims 2 willen installeren (op schijf), maar van Op Reis ben ik de schijf kwijt en Familiepret, Feest! en Glamour Accessoires krijg ik niet meer gedownload. Blijkbaar kunnen recente cd-drivers ze niet meer lezen. Een manier om de inhoud toch op mijn laptop te krijgen is dus downloaden vanaf internet, maar als ik hierop google ziet het allemaal vrij illegaal en onveilig uit, bijvoorbeeld omdat er activatiesleutels bijstaan - die heb ik dus niet nodig. Is er een legale en veilige manier om de inhoud te downloaden zonder schijf? Ik zou daarbij Origin graag links willen laten liggen, aangezien ik de Sims 2 juist vaak speel wanneer ik geen internet heb :smile: .

Hier beneden staat ergens een topic waarin simpelweg staat "nee dit is niet mogelijk", maar aangezien het hier maar om één antwoord gaat en het topic al vrij oud is, stel ik de vraag toch graag opnieuw.

Alvast bedankt!
Simone

Reacties

  • garapoesgarapoes Berichten: 65 Denderende Dreumes
    Ik heb je even een privébericht gestuurd.
Log In of Registreer om te reageren.
Return to top