Het Nederlandstalige De Sims Vanilla forum gaat sluiten! We gaan verder op het Nederlandstalige AHQ forum.

Doel aanpassen en voortgang mijlpalen

SuussSuuss Berichten: 10 Brabbelende Baby
Mijn gebruikersnaam word 1 deze dagen gewijzigd hoor! sorry voor de slordigheid.

ik ben nieuw hier. wanneer ik een doel gekozen heb (superouder) en in het spel mijn doel wijzig. gaat dan de voortgang van superouder door? ik ben nu zwanger zegmaar, maar als ik dat kindje krijg. en hij staat nog op een ander doel. Dus worden de mijlpalen dan wel afgevinkt?

bedankt alvast!

Reacties

  • SuussSuuss Berichten: 10 Brabbelende Baby
    Niemand? Hihi
  • JasFisJasFis Berichten: 297 Kwebbelend Kind
    Ik ben een beetje laat, maar: Nee, als je een ander doel kiest krijg je nieuwe opdrachtjes.
  • SuussSuuss Berichten: 10 Brabbelende Baby
    bedankt voor je reactie. dus de voortgang van een ander doel gaat niet verder. jammer! was leuk geweest haha..
  • SabrientjuhSabrientjuh Berichten: 174 Koddige Kleuter
    Nee helaas gebeurd dat niet, maar de voortgang wordt wel opgeslagen dus je kunt wel wisselen tussen de doelen zonder de voortgang te verliezen, dus als het dan tijd is om te bevallen kun je het doel op superouder zetten en dan daarna weer terug wisselen ;)
  • SuussSuuss Berichten: 10 Brabbelende Baby
    ja inderdaad! dat deed ik dus al. maar het was nog wel leuker als alles bijgehouden werd hihi. Bedankt voor je reactie.
  • garapoesgarapoes Berichten: 65 Denderende Dreumes
    2) Nageslachtinstructeur: Een ouder worden, Niveau 4 bereiken van opvoedkunde, Je peuter, kind of tiener 5 keer bestraffen.

    Gaat het om deze mijlpaal? Als je het doel superouder niet actief hebt maar je krijgt een kindje, dan wordt deze afgevinkt zodra je dit doel weer als je actieve doel kiest. Je hoeft dus niet perse het doel te selecteren als je een kind krijgt. Bij de familie doelen waarbij je ouder moet worden werkt het wel op deze manier maar bijvoorbeeld een boek uitlezen niet. Vaardigheden houdt hij ook gewoon 'achter de schermen' bij.
Log In of Registreer om te reageren.
Return to top