Het Nederlandstalige De Sims Vanilla forum gaat sluiten! We gaan verder op het Nederlandstalige AHQ forum.

Goede Sites

Hoi, Waar kun je veilig dingen downloaden voor de sims 4? Ik ben namelijk best wel bang dat ik mijn spel ermee sloop. En stel dat je je spel sloopt kun je dan het spel nog deinstalleren?

Reacties

  • Opties
    GitaGita Berichten: 749 Studerende Student
    het beste kun je eerst hier lezen hoe je moet downloaden en installeren.

    de beste sites vind ik the sims resource en modthesims
    sa0nc56u9mvc.png
  • Opties
    esmee982esmee982 Berichten: 35
    Is dat allemaal virus vrij?
  • Opties
    GitaGita Berichten: 749 Studerende Student
    Ja, ik heb er nooit geen problemen mee gehad. Als je van tumblr of zo wilt downloaden zou ik wel een virus scanner zoals mcafee gebruiken. Ik heb heel af en toe dat mcafee daar een waarschuwing geeft voor een onveilige download
    sa0nc56u9mvc.png
  • Opties
    eva-nirvanaeva-nirvana Berichten: 19
    Dank je wel. Ik heb de site bezocht en daarna werd me internet heel traag. Ik weet niet of dat toeval is of niet. Daarna meteen even me cookies verwijderd en dat werkte.
  • Opties
    GitaGita Berichten: 749 Studerende Student
    the sims resource wordt traag door al de reclame die er is, maar dat maakt het waarschijnlijk wel de beste site om je spulletjes van te kunnen downloaden.
    sa0nc56u9mvc.png
  • Opties
    SimLibbySimLibby Berichten: 6,950 Ondeugend Oudje
    esmee982 schreef: »
    Is dat allemaal virus vrij?
    Ik zou als ik jou was altijd ALLES wat je download van het internet eerst even scannen via het rechtermuisknop menu. Daarnaast gebruik ik nog het gratis anti-spyware programma Malwarebytes waarmee ik onder meer ook bestanden kan scannen via het rechtermuisknop menu. Better safe than sorry!
  • Opties
    eva-nirvanaeva-nirvana Berichten: 19
    Thank you.. o:)
  • Opties
    Jaydee4609Jaydee4609 Berichten: 1 Brabbelende Baby
    januari 2019 aangepast
    esmee982 schreef: »
    Is dat allemaal virus vrij?

    Nee!!! modthesims is niet virus vrij, het is een niet beveiligde website, zoals Gita al zei, tsr is erg handig, maar ik werd het zat om 10 sec te wachten, simsdom.com is ook heel goed, maar wel opassen met wat je download, als je naar een niet beveiligde website word gestuurd, gelijk wegklikken, hoe leuk het item ook is, het is erg gevaarlijk!
Log In of Registreer om te reageren.
Return to top