Het Nederlandstalige De Sims Vanilla forum gaat sluiten! We gaan verder op het Nederlandstalige AHQ forum.

Welke uitbreiding/game pack is de moeite waard?

Clotte94Clotte94 Berichten: 7 Brabbelende Baby
Hi Allemaal!

Ik heb net de expansion pack Word beroemd, en ik vind hem heel leuk! Nu wil ik tijdens de Simsale (tot 11 januari) nog 1/2/3 uitbreidingen kopen (hangt er van af hoe goed ik mijn enthousiasme in kan houden, haha!).

Nu vraag ik mij af of jullie weten welke expantie/gamepacks de moeite waard zijn?
Ik heb de volgende uitbreidingen al: Honden&Katten, Aan het werk, Seizoenen, Stedelijk leven en sinds kort dus Word beroemd.

Mijn aandacht wordt niet echt getrokken naar: Beleef het Samen, toch lees ik door veel mensen toch positieve reacties daarop. Hoe kijken jullie daar tegenaan?

Daarnaast lijken mij de volgende gamepacks superleuk: Jungle avonturen(!), In de Natuur, Uit eten en Wellnessdag. Heeft iemand daar enige ervaringen mee? Ik hoorde dat ouderschap eigenlijk ook een must have is, maar bovenstaande lijken mij tot nu toe leuker. Ik wil echter geen 100 euro uitgeven, dus dat brengt mij tot keuzestress... haha.

Ik houd echt van adventure games (en ik hoorde dat je met jungle avonturen ook echt soort adventure game kan doen), maar die andere zien er ook super tof uit. (Ik heb al meerdere filmpjes op youtube bekeken. :)

Ik hoop dat jullie mij met jullie ervaringen mij wat verder op weg kunnen helpen! :smile:

Reacties

  • Opties
    SimLibbySimLibby Berichten: 6,950 Ondeugend Oudje
    Op mijn site heb ik gidsen: https://www.simsexpressie.nl/de-sims-4-gameplay-pakketten.html. Ik heb geen gids van Wellness, Seizoenen en Word beroemd maar wel van de andere pakketten die je noemt. Het zijn trouwens echt gidsen, dus geen reviews, zodat je een beeld krijgt wat te verwachten met de verschillende pakketten. Als je van het spelen bent is 'Jungle' of 'In de Natuur' misschien wel leuk (dan krijg je een extra wereld). Bij 'Jungle' krijg je wel veel meer spelmogelijkheden en gameplay dan 'In de Natuur' (zoals duidelijk te zien aan de inhoudsopgaven bij de gidsen op mijn site). Als je erg van het bouwen bent, met 'Uit Eten' krijg je het kaveltype 'Restaurants'.
  • Opties
    Clotte94Clotte94 Berichten: 7 Brabbelende Baby
    SimLibby schreef: »
    Super bedankt!
    Ik heb gister Jungle (met 2 accessoirepakketten) gekocht en het is echt fantastisch! Ik heb vandaag toch in de aanbieding ook Beleef het samen gekocht, die wereld zag er namelijk wel prachtig uit met soort Duitse/Oostenrijkse huizen. Ook ouderschap (met 2 accessoirepakketten) gekocht bij de Intertoys. 17 euro, supergoede deal! De kids zijn nog peuters, dus ga nog even meer ontdekken wanneer ze kinderen zijn.

    En wat supertof SimLibby dat je die gidsen hebt gemaakt, erg handig/mooi!

Log In of Registreer om te reageren.
Return to top