Het Nederlandstalige De Sims Vanilla forum gaat sluiten! We gaan verder op het Nederlandstalige AHQ forum.

kan je sim meteen beroemd worden?

lowiezevdhlowiezevdh Berichten: 3 Brabbelende Baby
ik zou graag willen weten of je je sim meteen kan beroemd maken ( met een cheat ofzo)

Reacties

  • DeborahDeborah Berichten: 10,950 Moderator
    Niet dat ik weet.

    Maar mijn sim heeft inmiddels 4 sterren en das heel grappig om te zien.
    En heel moeilijk is het niet.

    Some angels choose fur instead of wings
  • TownOfPlumbobsTownOfPlumbobs Berichten: 395 Pittige Puber
    Als je de testingcheats true code aan hebt staan met je rechtermuisknop op je sim klikken en dan bij imago rondsnuffelen! :wink:
    Het_Team_2016_BANNER.jpg
    Neem een kijkje op onze Town of Plumbobs site en forum

  • lowiezevdhlowiezevdh Berichten: 3 Brabbelende Baby
    dat werkt niet bij mij
  • JasFisJasFis Berichten: 297 Kwebbelend Kind
    lowiezevdh schreef: »
    dat werkt niet bij mij

    Wat werkt er precies niet? Waar loop je vast?
  • DeborahDeborah Berichten: 10,950 Moderator
    Grrrr.....

    Mijn sim had eindelijk 5 sterren, en kon een leuk leven gaan leiden..... vliegt ze in de fik....
    Dus grote kans dat ik opnieuw mijn sim ophaal en dan toch even ga kijken of ik kan cheaten.

    Some angels choose fur instead of wings
  • JasFisJasFis Berichten: 297 Kwebbelend Kind
    Deborah schreef: »
    Grrrr.....

    Mijn sim had eindelijk 5 sterren, en kon een leuk leven gaan leiden..... vliegt ze in de fik....
    Dus grote kans dat ik opnieuw mijn sim ophaal en dan toch even ga kijken of ik kan cheaten.

    Rust in vrede.
  • Clotte94Clotte94 Berichten: 7 Brabbelende Baby
    lowiezevdh schreef: »
    dat werkt niet bij mij

    Ik moet tegelijkertijd op shift drukken, dan doet hij het wel bij mij! Inmiddels al gelukt? :)
    Ik had net helaas soortgelijk iets, ik was van scratch naar niveau 3 gegaan door echt te spelen en toen liep die vast en was ik alles kwijt.. :( Toen heb ik even snel gecheat.., al die 5 uur spelen weg anders :neutral: Dat ging verrassend makkelijk, heel fijn die mogelijkheid!
  • XDSelenaPotterXDSelenaPotter Berichten: 142 Koddige Kleuter
    Deborah schreef: »
    Grrrr.....

    Mijn sim had eindelijk 5 sterren, en kon een leuk leven gaan leiden..... vliegt ze in de fik....
    Dus grote kans dat ik opnieuw mijn sim ophaal en dan toch even ga kijken of ik kan cheaten.

    Pff ...dat heet nou dus echt ongeluk haha. Maarja cheats zijn altijd aanwezig :D
  • DeborahDeborah Berichten: 10,950 Moderator
    Als je de testingcheats true code aan hebt staan met je rechtermuisknop op je sim klikken en dan bij imago rondsnuffelen! :wink:

    Bij mij is het shift + links klikken.
    Maar het werkt!


    Some angels choose fur instead of wings
  • m_audm_aud Berichten: 4 Brabbelende Baby
    Als je de testingcheats true code aan hebt staan met je rechtermuisknop op je sim klikken en dan bij imago rondsnuffelen! :wink:

    maar hoe doe je dat dan?? want ja ik heb de engelse versie maar alsnog hoe moet dat? kun je ff een schermopname laten zien? :)
  • zozizozi Berichten: 954 Jeugdige Jong-volwassene
    september 2019 aangepast
    In game moet je ctrl+shift+v tegelijk indrukken en dan verschijnt er links bovenaan een witte rechthoek. Daar kan je 'testingcheats true' typen en dan enter drukken.
Log In of Registreer om te reageren.
Return to top