Het Nederlandstalige De Sims Vanilla forum gaat sluiten! We gaan verder op het Nederlandstalige AHQ forum.

Vragen @ de mods

Reacties

  • JasFisJasFis Berichten: 297 Kwebbelend Kind
    Hola,

    Ik heb een vraagje. Is het mogelijk om moderator te worden?.. :p
  • DeborahDeborah Berichten: 10,950 Moderator
    Tja, ik den dat @EA_Jason daar antwoord op moet geven.

    Maar @Moepmoep en ik kunnen het hier makkelijk met zijn tweeën aan hoor.
    Als het nodig is, helpt @EA_Jason ook mee.

    Some angels choose fur instead of wings
  • EA_JasonEA_Jason Berichten: 431 EA Community Manager
    Normaal gesproken laat ik inderdaad alles over aan de enige echte @Deborah en @Moepmoep

    Ze zitten al zo lang op het forum dat ze alles goed onder controle hebben :D Op het moment zijn we niet op zoek naar nieuwe mods(op dit forum tenminste) maar we zullen het in gedachten houden mocht dit veranderen.
  • JasFisJasFis Berichten: 297 Kwebbelend Kind
    Oké, dankjulliewel voor de reacties! Dit forum is inderdaad niet heel druk de laatste tijd.. :D
  • xesmeetjeehxesmeetjeeh Berichten: 2 Brabbelende Baby
    januari 2019 aangepast
    Hoii, ik wil de sims kopen. Dan wil ik dat zo doen dat ik de dvd krijg. Ik vroeg me af of ik dan ook alle nieuwe (gratis) updates van de sims erbij krijg, zoals peuters en zwembaden.
    update: sorry, laat maar. Ik denk dat ik in de verkeerde topic zit!
  • DeborahDeborah Berichten: 10,950 Moderator
    Lol, dat denk ik ook @xesmeetjeeh .
    Maar ik heb al antwoord gegeven in je juiste topic. ;)

    Some angels choose fur instead of wings
  • SophiaSophia Berichten: 2 Brabbelende Baby
    hallo
    wat is de registratie code voor de sims3, ik ben hem verloren en ik wil graag dingen uit het spel delen.
  • DeborahDeborah Berichten: 10,950 Moderator
    @Sophia, dat staat als het goed is, in het doosje van De Sims3.
    Als je die kwijt bent, neem dan contact op met de helpdesk van EA.
    Wij kunnen je hier niet mee helpen.

    Hier kan je zien hoe je dat doet:
    https://www.simsexpressie.nl/contact-met-ea.html

    Some angels choose fur instead of wings
  • ElkaB_14ElkaB_14 Berichten: 39 Pruttelende Peuter
    december 2019 aangepast
    Laat maar.
  • SimLibbySimLibby Berichten: 6,950 Ondeugend Oudje
    maart 2020 aangepast
    RSZ schreef: »
    Hoe kan ik mij hiervan uitschrijven?
    SimLibby schreef: »
    Even off-topic:
    @RSZ, bij de voorkeuren (tandwiel rechts naast je naam bovenaan het forum) kun je notificatievoorkeuren instellen. Gezien je vraag hoe je je kunt uitschrijven vermoed ik dat je op de hoogte word gebracht wanneer mensen antwoorden in gesprekken waarin je hebt deelgenomen. Deze optie kun je uitvinken. Zie desgewenst ook de forumhandleiding.
    RSZ schreef: »
    @SimLibby Dan zijn ze allemaal toch weg?
    SimLibby schreef: »
    @RZS, ik had verwacht dat je vraag met mijn reactie opgelost zou zijn dus laten we voor vervolgvragen niet Deborahs topic gebruiken maar het topic Vragen @ de mods.

    Volgens mij wel. Je kunt wel subforums volgen via het tandwiel wat verschijnt als je over een forum beweegt met de muis. Dit kan niet bij topics al kun je topics wel bookmarken door het sterretje aan te vinken (terug te vinden op de menubalk bovenaan het forum naast je naam). Hierbij kun je de optie 'Stel me op de hoogte wanneer mensen reageren op mijn bewaarde discussies' bij de notificatievoorkeuren aanvinken. Ook hebben topics zo'n zinnetje geel gemarkeerd met bijvoorbeeld '1 nieuw' als reminder dat er een nieuwe reactie is geweest. Het is even roeien met de riemen die dit forum heeft.
  • DeborahDeborah Berichten: 10,950 Moderator
    @RSZ , ik denk dat je de suggesties die @SimLibby geeft, het beste kan opvolgen.
    Wanneer dat niet voldoende voor je is, kunnen de mods je bijdrages ook verwijderen, maar dan zijn ze echt weg, alsof je het er nooit gepost hebt.

    Some angels choose fur instead of wings
  • SimLibbySimLibby Berichten: 6,950 Ondeugend Oudje
    mei 2020 aangepast
    Ik gebruik deze post even als test. Mijn account op het Engelstalige forum heeft nog steeds restricties ook al ben ik ook daar volledige member. Ik heb aan iemand gevraagd of dit opgelost kan worden en daarom wil ze graag een paar afbeeldingen zodat ze wat kan testen. Alleen, daar kan ik geen afbeeldingen uploaden zonder een externe uploadsite te gebruiken waar ik dus geen zin in heb (ik heb mijn account bij flickr. opgezegd). Vandaar dat ik het even hier doe. Mag best toch. :smiley: Dank.


    Hi @EA_Mai,

    Settings English forum (no menu):
    7rd2hbgs2fu2.jpg

    Result ENGLISH forum:
    nz8qxcupzycd.jpg


    Settings DUTCH forum (shows a menu):
    9gknu33nv6a9.jpg

    Result DUTCH forum:
    Please see my signature below.
  • DeborahDeborah Berichten: 10,950 Moderator
    Van mij mag je. ;)

    Ik heb nog een photobucket account , maar ik zag laatst dat je daar ook voor moet betalen??

    Some angels choose fur instead of wings
  • SimLibbySimLibby Berichten: 6,950 Ondeugend Oudje
    Dank. :*

    Al dat soort upload sites zijn de afgelopen jaren veranderd en m.i. niet ten goede. Ik heb Flickr. opgezegd omdat ze de gratis accounts gingen beperken tot 1.000 afbeeldingen. Dit was altijd 1 TB. Dat is een groot verschil aan opslagruimte en dus heb ik uit frustratie dat hele account verwijderd. Voelde best goed eigenlijk om mezelf te bevrijden van de duizenden afbeeldingen die ik had opgeslagen in dat account en om mezelf de moeite te besparen uit te zoeken welke afbeeldingen te houden en welke te verwijderen tot slechts 1.000.
  • DeborahDeborah Berichten: 10,950 Moderator
    Ik betaal elke maand 2 euro aan OneDrive, volgens mij van MicroSoft.
    Wanneer ik een foto maak, gaat ie automatisch naar OneDrive, en mocht ik dus mijn telefoon kwijt raken, heb ik alle foto's nog.
    Ik kan er nog veel meer op zetten als ik zou willen, maar ik heb 2 prachtige kleine harde schijfjes, en daar staan mijn e-books en zo op.
    En bestanden die ik niet kwijt wil. Verder heb ik een desktop en inmiddels 2 laptops, waarbij ik belangrijke documenten op heb gezet.
    Dus crasht er 1, dan heb ik er nog 2 waar het ook op staat. ;)

    Maar ik heb het Photobucket account ook een heel eind leeggegooid hoor.
    Daarom heb ik geen onderschrift meer....

    Some angels choose fur instead of wings
  • SimLibbySimLibby Berichten: 6,950 Ondeugend Oudje
    Dat is een goed idee. Ik heb zojuist mijn OneDrive en Google Drive geüpgraded naar 100 GB. Heb ik meteen een backup van mijn backup al gebruik ik ook USB's en de harde schijf van mijn computer.
  • DeborahDeborah Berichten: 10,950 Moderator
    Hij is onzichtbaar gemaakt. ;)

    Some angels choose fur instead of wings
  • SimLibbySimLibby Berichten: 6,950 Ondeugend Oudje
    Thanks @Deborah, volgens mij zijn deze aankondigingen inmiddels ook overbodig:

    https://forums.thesims.com/nl_NL/discussion/152180/lopende-wedstrijden-en-aanvragen#latest
    https://forums.thesims.com/nl_NL/discussion/201784/alle-legacys-uitdagingen-op-een-rijtje-speed-legacy-toegevoegd#latest
    https://forums.thesims.com/nl_NL/discussion/449352/problemen-met-limited-edition-content#latest
    https://forums.thesims.com/nl_NL/discussion/439465/reactie-van-ea-op-de-problemen-met-de-creeer-een-huisdier-tool#latest
    https://forums.thesims.com/nl_NL/discussion/195871/simpoints-kopen-via-je-mobiel#latest
    https://forums.thesims.com/nl_NL/discussion/381134/problemen-patches-de-sims-3-levensweg/p1
    https://forums.thesims.com/nl_NL/discussion/364024/ea-kondigt-de-sims-3-levensweg-aan-‏#latest

    Toen Jason vertelde over de reorganisatie van het forum, had ik verwacht dat de losse De Sims 3 forums allemaal een plekje zouden krijgen binnen het De Sims 3 forum (zoals op het Engelse forum waar forums child categorieën hebben). Maar hij heeft alles op een hoop bij elkaar geplaatst in slechts één forum dus er zijn veel aankondigingen van verschillende uitbreidingen waaronder aankondigingen over bugs. Misschien zijn die inmiddels ook overbodig?
  • DeborahDeborah Berichten: 10,950 Moderator
    augustus 2020 aangepast
    Ja, die kans is groot.

    Maar ik wil even op @EA_Jason Jason wachten, om te zien of ie zelf nog ideeen heeft om dit op te lossen/verbeteren.
    En anders verstop ik ze. ;)

    Dank je wel voor het doorgeven! <3
    Post edited by Deborah on

    Some angels choose fur instead of wings
  • SimLibbySimLibby Berichten: 6,950 Ondeugend Oudje
    augustus 2020 aangepast
    @Deborah, je tag klopt niet: @EA_Jason (je hebt een tussenstreepje gebruikt ipv een underscore).

    Waar is in Simsnaam Lisa's topic Downloaden voor de sims 3: Met foto's! gebleven? De link verwijst steeds naar het oude Sims forum en die werkt niet meer. Als ik op dit forum zoek, krijg ik 100 tabbladen als ik zoek op de exacte naam van het topic dus dat gaat 'm niet worden. De zoekfunctie werkt niet efficiënt. Als ik zoek op specifieke termen waarvan ik zeker weet dat die gebruikt zijn in het topic dat ik zoek, dat wil nog wel eens werken, vind ik het ook niet. Ik heb gezocht op "Winrar", "Framework" en varianten op de topic naam. Niets, noppes, nada. Als ik op Lisa's pagina kijk en zoek door de door haar gestarte discussies, ook niets.

    Waar is dat topic gebleven?

    Topics van het oude forum zijn normaal gesproken altijd wel terug te vinden op dit "nieuwe" forum (tussen haakjes want zo nieuw is het inmiddels niet meer). Ik ben mijn topics aan het updaten en wil haar topic gebruiken als vervanging voor wanneer ik naar de handleiding op mijn website link (want die link werkt binnenkort niet meer).

    EDIT: het was altijd een aankondiging maar in het Sims 3 gedeelte staat het topic ook niet meer, in ieder geval niet bij de aankondigingen bovenaan.

    EDIT II: Wat blijkt, ik heb de goede link ooit al gevonden want die heb ik gebruikt in één van mijn topics.
    http://forums.thesims.com/nl_NL/discussion/169658/downloaden-voor-de-sims-3-met-fotos/p1
    Daar kwam ik zojuist achter toen ik mijn topic aan het bijwerken was. MAAR: als ik die link wil openen krijg ik een grijs venster met een kruis en de melding "Rechtenprobleem - U heeft geen permissie om die actie uit te voeren".

    Enig idee wat dit is? En of het mogelijk is dat topic weer actief en toegankelijk te maken voor spelers?

    EDIT:
    Laat maar met het oude download topic. Ik heb zelf maar een nieuwe handleiding gemaakt:
    https://forums.thesims.com/nl_NL/discussion/772925/downloaden-voor-de-sims-3-sims3packs-packages-en-sim-bestanden
    Post edited by SimLibby on
  • SimLibbySimLibby Berichten: 6,950 Ondeugend Oudje
    augustus 2020 aangepast
    @Deborah, ik ben mijn topics, handleidingen en aankondigingen aan het updaten en bijwerken. Maar in veel topics had ik informatie verwijderd en gelinkt naar mijn site voornamelijk vanwege die 30.000 tekens per bericht restrictie op dit forum. Nu ben ik de informatie weer aan het terugzetten omdat ik binnenkort mijn website offline haal. Hoe dan ook: ik loop weer tegen die restrictie aan. En dus heb ik bedacht voor sommige onderwerpen een aparte handleiding te maken op dit forum zodat ik naar die handleiding kan linken. Zo ben ik bijvoorbeeld mijn eigen handleiding over downloaden voor De Sims 3 aan het overzetten op dit forum. Hoe dan ook, ik hoop dat je dat allemaal goed vind en dat je sommige van die nieuwe handleidingen misschien wel wilt sticken.

    Ik laat het jou, Moep en Jason wel weten als ik klaar ben. Omdat ik daarna heel graag wil dat jullie kennis nemen van de inhoud van een aantal topics en handleidingen (ik beloof je: je hoeft niet alles te lezen, je weet dat ik grondig en overzichtelijk ben, dus jullie hoeven alleen maar even inhoudsopgaven te bekijken) zodat jullie weten wanneer ze te gebruiken om spelers naar door te verwijzen bij bepaalde vragen. Het zou toch zonde zijn als mijn topics vruchteloos bleven. Ze moeten wel gebruikt worden, indien nodig! :smiley:

    Edit: dat is één van de redenen dat ik gestopt ben met mijn websites. Het is nu na vieren in het midden van de nacht. Ik ben al de hele dag bezig met bijwerken e.d. en van de week ben ik hier ook mee bezig geweest. Ik word redelijk obsessief en gedreven als ik me hiermee bezig houd. :#;)

    EDIT: Alles is bijgewerkt en paar nieuwe handleidingen op dit forum gemaakt. Ik wil alles nog een keer goed nalopen want er zijn nog wat details. Maar nu eerst welverdiende pauze want ik ben gaar. Ga een andere keer alles wel uitvoerig nalopen.

    EDIT:
    Ik heb twee nieuwe topics geopend om handleidingen in te maken. De andere handleidingen die ik heb overgezet van mijn website naar dit forum heb ik in bestaande topics van mij gestopt.
    https://forums.thesims.com/nl_NL/discussion/772926/de-sims-3-installeren-of-verwijderen
    https://forums.thesims.com/nl_NL/discussion/772925/downloaden-voor-de-sims-3-sims3packs-packages-en-sim-bestanden
    Post edited by SimLibby on
  • DeborahDeborah Berichten: 10,950 Moderator
    @SimLibby .
    Het topic van Lis0 is er wel, maar niet zichtbaar voor gebruikers.
    En dat komt omdat alle plaatjes niet meer werken.
    Ik kan 'm terug zetten voor je, maar geen een voorbeeld werkt er meer.
    Daarom heb ik 'm weggehaald.

    Some angels choose fur instead of wings
  • SimLibbySimLibby Berichten: 6,950 Ondeugend Oudje
    augustus 2020 aangepast
    @Deborah, dat verklaart het. Voor mij hoeft het niet teruggezet te worden want ik heb zelf een topic gemaakt (met plaatjes die werken :smiley:).

    EDIT: Rest van mijn bericht weggehaald, dat komt later wel: ik heb zojuist je PM gelezen. <3
  • SimLibbySimLibby Berichten: 6,950 Ondeugend Oudje
    september 2020 aangepast
    @Deborah, @EA_Jason en @Moepmoep, hoi :smiley:

    Ik heb al mijn handleidingen en sticky's op het forum geüpdate: afbeeldingen, links en tekst nagelopen en waar nodig verbeterd. Ook heb ik een aantal van mijn handleidingen op SimsExpressie overgezet naar dit forum voordat ik mijn website opdoekte. Hier volgt een overzicht van mijn topics. Aan jullie het verzoek ze te bekijken en kennis te nemen van de inhoud van deze topics (al mijn topics hebben inhoudsopgaven al noem ik deze ook in dit bericht). Zodat jullie weten wanneer het nuttig is deze topics te gebruiken of ernaar te verwijzen. Het zou mooi zijn als de topics actief gebruikt worden. Dit allemaal updaten was trouwens mijn laatste daad als maker van handleidingen/SimsExpressie. Ik ben er nu klaar mee. Dit is het en hier heeft iedereen het mee te doen. Na 8 jaar vind ik het mooi geweest en hang ik mijn De Sims handleidingen maken gedrag aan de wilgen. B)<3


    Aankondigingen
    • Sims 3 en Creëer een Wereld: Technische ondersteuning zowat dit hele topic heb ik vernieuwd.
      Inhoud topic: Contact met EA, Gratis software, Windows 32 of 64 bit achterhalen, Downloads uitpakken, FPS Cheat, Origin: FPS teller en Download limiet, FPS limiteren, Avatar instellen, Creëer een Wereld-tool (CAW) technische ondersteuning, De Sims 3 Back-ups maken en terugzetten, De Sims 3 opstarten, Volgorde van uitkomen en opstarten, Versie 1.67 vs versie 1.69, De Sims 3 direct opstarten vs opstarten via de Launcher, Een snelkoppeling maken en verwijderen, De Sims 3 gebruikersmap resetten, Administratorrechten instellen, Gameversie achterhalen, Handmatig updaten, Downloaden voor De Sims 3, Tijdelijke bestanden verwijderen, CurrentGame.sims3 verwijderen, Freezes en lag, Foutcode 12, Beeldinstellingen aanpassen, Videokaart wordt niet herkend, Serienummer werkt niet of kwijt en achterhalen op computer, Oplossing bij niet werkend Premium Materiaal, FeaturedItems: Laden van afbeeldingen voorkomen en shopmodus uitzetten, Laad je spel supersnel via werelden die helpen met testen, bouwen en CAS, Store wereld niet in spel na installeren, De Sims 3 Installeren of verwijderen, Overstappen op digitale versie (registreren in Origin).
    • Alles over store werelden en premium materiaal
      Aangevuld met nieuwe handleiding Store wereld niet in spel na installeren.
    • Creëer een Wereld Bibliotheek: Tutorials, Texturen, Technisch, Inspiratie
      Aangevuld met nieuwe handleiding CAW Back-up maken en terugzetten.
      Inhoud topic: Back-ups maken, CAW op een MAC, Resources, Beginnershandleidingen, YouTube filmpjes, Multi-tutorials, Wegens en bruggen, Kavels en rabbitholes, Omgeving vormgeven, Toepassingen voor S3PE in CAW, Onderzoek, Sim routing en camera routing, De wereld is af en dan, CAW & De Sims 3: Bouwen en Bewerken in Spel/Stad bewerken, Zelf ontwerpen, CAW Technische ondersteuning, De Sims 3 Technische ondersteuning, Forums Creëer een Wereld-tool, Inspiratie.
    • FeaturedItems: Laden afbeeldingen voorkomen en shopmodus uit
    • Oplossing bij niet werkend Premium Materiaal
    • Downloaden voor De Sims 4: Custom Content (CC) en Mods
      Aangevuld met nieuwe handleiding De Sims 4 Problemen met CC & Mods achterhalen: LastExceptions, Vanilla spelen en 50% methode.
      Inhoud topic: Handige links, Spelupdates en mods, De Sims 4 Mods Framework, CC & Mods installeren, Bestanden uitpakken, CC & Mods verwijderen, CC & De Galerie, CC & Mods beheren en organiseren: submappen aanmaken, CC & Mods beheren en organiseren: The Sims 4 Mod Manager, Spelproblemen: CC & Mods als oorzaak uitsluiten, Spelproblemen: The Sims 4 Mod Conflict Detector, Problemen met CC & Mods achterhalen: LastExceptions, Vanilla spelen en 50% methode.
    • Mods en CC: PRE-PATCH waarschuwing -- LEESMIJ --
    • Forum Handleiding
      Inhoud topic: Forumregels, Leden en nieuwe leden, Forum FAQ, Het Forum gebruiken, Berichten opmaken en BBCode, Je Profiel instellen.


    Geen aankondigingen
  • DeborahDeborah Berichten: 10,950 Moderator
    @SimLibby, je bent geweldig!!
    Je informatie is dus niet verloren gegaan. :smile:

    Als ik me wat fitter voel, ga ik ze allemaal nalopen.
    Er zit sowieso heel veel tussen wat ik veel gebruik.

    Dank je wel! <3

    Some angels choose fur instead of wings
  • SimLibbySimLibby Berichten: 6,950 Ondeugend Oudje
    @Deborah, ook even je mail checken. :smiley:
  • EA_JasonEA_Jason Berichten: 431 EA Community Manager
    Ik ben het met @Deborah eens, @SimLibby je bent geweldig!

    De topics zijn trouwens niet verloren gegaan, het is alleen zo dat De Sims 3 nu zijn eigen, iets kleinere forum heeft :)
  • SimLibbySimLibby Berichten: 6,950 Ondeugend Oudje
    @Deborah, van mijn topic over TS3 installeren en verwijderen heb je een sticky gemaakt en van mijn topic over TS3 downloaden niet. Was dat zo de bedoeling? Of kun je alsnog ook van dit topic een sticky maken?
  • DeborahDeborah Berichten: 10,950 Moderator
    @SimLibby, ik was bezig alles opnieuw te organiseren, maar het werd zwart voor mijn ogen, dus ik was gestopt.
    Ik kan er wel een sticky van maken hoor, maar door de samenvoeging stonden er veel te veel sticky's.
    Vandaar dat ik alles aan het doornemen was.

    Some angels choose fur instead of wings
Log In of Registreer om te reageren.
Return to top