Het Nederlandstalige De Sims Vanilla forum gaat sluiten! We gaan verder op het Nederlandstalige AHQ forum.

Mijn sim is altijd verveeld

SimsLiloSimsLilo Berichten: 35 Pruttelende Peuter
Ik had al een tijd terug een nieuw uitbreidingspakket gekocht: Beleef het samen. Ik was er helemaal gek van en ik koos voor mijn Sim alle nieuwe eigenschappen, ingewijde en dansmachine. Nu heb ik de Sims Honden en katten en ben ik niet meer zo bezig met clubs en dansen, maar met dieren. Dus heb ik mijn eigenschappen veranderd. Maar nu blijft mijn Sim de hele tijd verveeld, omdat ze niet genoeg danst. Maar ze is helemaal geen dansmachine meer! Ze kan zich dus eigenlijk niet meer 'prima' voelen maar is nu ipv 'prima' 'verveeld'. Weet iemand wat ik ertegen kan doen? want het begint nu heel irritant te worden! :s

Reacties

  • kathleenkathleen Berichten: 14
    Ik heb dit ook al vaak gehad maar ik denk persoonlijk dat het komt omdat je oorspronkelijke sim die eigenschap wel had... ik verander eigenschappen met de cheat : ''testingcheats true'' misschien ligt het daaraan verder zou ik ook niet weten hoe het komt.
  • SimsLiloSimsLilo Berichten: 35 Pruttelende Peuter
    Ja dat doe ik ook. Dan voer ik: cas.fulleditmode in en dan shift+klik op mijn Sim...
  • kathleenkathleen Berichten: 14
    Ik denk dat het daardoor komt omdat je Sims die eigenschap eerst wel had...
  • ThereImNora14412ThereImNora14412 Berichten: 38 Pruttelende Peuter
    Ik heb dit probleem ook gehad, denk dat dit niet werkt.
    Je kan de eigenschappen veranderen in volledige CAS modus. Zoals @SimsLilo al zei:
    SimsLilo schreef: »
    Ja dat doe ik ook. Dan voer ik: cas.fulleditmode in en dan shift+klik op mijn Sim...

    De meest betrouwbare mods en aanpasbare content voor Sims 2/3 en 4 kan je vinden op The Sims Recourse <3


  • YaniYani Berichten: 12 Pruttelende Peuter
    Op de een of andere manier blijft de eigenschap toch bestaan. Ik heb dat ook meegemaakt, nadat mijn sim oudere was geworden en met pensioen ging, heb ik de eigenschap ambitie weggehaald en vervangen voor een ander, en toch bleef hij gespannen, omdat hij dus niet meer vooruit kwam in werk en ambitie. Tis vervelend, denk dat het enige wat je kan doen is toch af en toe blijven dansen, zet een radio in je kamer bijvoorbeeld en je sim zal uit zichzelf gaan dansen als ze zich verveeld. Een andere oplossing kan ik ook niet zo gauw bedenken.
  • JoellelemoineJoellelemoine Berichten: 11 Brabbelende Baby
    Ik denk dat het komt door de eigenschappen en anders kan je die veranderen door te cheaten
  • SimsLiloSimsLilo Berichten: 35 Pruttelende Peuter
    Joellelemoine schreef: »
    Ik denk dat het komt door de eigenschappen en anders kan je die veranderen door te cheaten

    Haha, ja daar was ik al achter :D natuurlijk heb ik dat al lang gedaan, maar dat werkt juist niet. Tóch blijft ze verveeld
Log In of Registreer om te reageren.
Return to top