Het Nederlandstalige De Sims Vanilla forum gaat sluiten! We gaan verder op het Nederlandstalige AHQ forum.

Hoe? Vier de verjaardag van... met een uitzinnig verjaardagsfeest

DenzDenz Berichten: 9
Ik heb net de melding gekregen: 'Vier de verjaardag van ... met een uitzinnig verjaardagsfeest.'

Maar hoe doe ik dat? Kan nergens de optie vinden om een verjaardag te vieren. Ook zie ik niet zoiets als 'verjaardagstaart bakken' bij het fornuis.
Of moet ik via de telefoon 'Een sociaal evenement plannen'?

Reacties

  • AlyssatjjeeAlyssatjjee Berichten: 501 Pruttelende Peuter
    Ja, je moet een sociaal evenement plannen en dan kan je verjaardagsfeest kiezen. Als dan het feest is begonnen kan je een taart bakken. Dan moet je op de taart klikken en vervolgens kiezen om er kaarsjes op te zetten, zodat het een verjaardagstaart wordt. Zo werkt het ook bij een bruiloft, maar dan moet je er een paartje op laten zetten.
    Origin ID: Alyssatjjee
    May you always do what you are afraid to do
    200.gif
  • DenzDenz Berichten: 9
    Top, dankjewel. Mijn dochter die ook sims speelt is nu heeeeel blij
  • PixelfiedPixelfied Berichten: 7
    Wat ik meestal doe ik gewoon een taart bakken en mijn sim vervolgens gewoon de kaarsjes laten uitblazen. Kost me geen geld voor een feestje en mijn Sim is toch blij omdat ze haar verjaardag heeft gevierd :')
  • LupluppielupLupluppielup Berichten: 161 Koddige Kleuter
    januari 2015 aangepast
    Je kunt een sociaal evenement plannen via de mobiel, je kiest "verjaardagsfeest", je zorgt ervoor dat je een taart bakt en er kaarsjes er op zet. Linksboven in staan dan dingen die je kunt volgen. Je kunt dan ook meteen een medaille brons, zilver of goud verdienen. Zelf vindt ik het leuk om die feestjes te geven als de sims ouder moeten worden, dat is bij iedereen verschillend. Je kunt een taartje bakken en de kaarsjes uitblazen, dat is ook genoeg om een sim ouder te laten worden, en je sim is dan blij door een goed verjaardagsfeest. Hoe je de taart bakt? je gaat een normale taart bakken, een witte, chocola enz. Als je de taart hebt gebakken en er op klikt, komt er te staan : verjaardagskaarsjes toevoegen (voor de verjaardag) of een paartje (voor bruiloft) Hopelijk heb je er wat aan en kun je lekker feest gaan vieren!!
  • Stephanie024Stephanie024 Berichten: 99
    Ik vind wel dat er veels te weinig tijd is voor deze sociale evenementen. Ik krijg het nooit voor elkaar om een gouden status te krijgen..
  • LupluppielupLupluppielup Berichten: 161 Koddige Kleuter
    mij is het een paar keer gelukt, met meerdere sims uit je huishouden willen de kleine dingetjes wel lukken zoals laat 3 sims naar muziek luisteren bvb.
  • sjanie83sjanie83 Berichten: 150
    Het lukt mij niet om een sim een toost te laten uitbrengen.
    Heeft iemand een idee hoe je dat voor elkaar krijgt?
  • Paulina17Paulina17 Berichten: 522 Studerende Student
    Volgens mij moest je daarvoor een drankje in je hand hebben van de bar. Weet het niet helemaal zeker meer, maar is me wel een keer gelukt.
  • sjanie83sjanie83 Berichten: 150
    Ik heb al verschillende sims een drankje gegeven en ook bij mijn eigen sim krijg ik de optie helaas niet.
  • Birthe2007Birthe2007 Berichten: 2
    Weet iemand hoe je een uitzinnig verjaardagsfeest houdt voor kinderen?
  • StijntjehhhStijntjehhh Berichten: 35
    @Birthe2007 bedoel je van baby naar kind of van kind naar tiener. Van kind naar tiener werkt het zelfde als bij anderen. Van baby naar kind moet je op het wiegje van de baby klikken en dan de optie ouder worden.
  • RheinkidRheinkid Berichten: 1
    Als ik klik op de taart komt de optie kaarsjes toevoegen niet moet ik dan een sociaal evenement plannen en zou het dan wel lukken?? Help me alstublieft!?
  • jazzerjazzer Berichten: 4
    gewoon een sociaal evenement plannen, dan een taart bakken erop klikken en dan staat er paartje (voor een bruiloft) en kaarsjes toevoegen (voor een verjaardag) als de taart klaar is kik je er nog een keer op en dan staat er 'kaarsjes uitblazen'
  • FreyakexxFreyakexx Berichten: 4 Brabbelende Baby
    Voor een toost uit te brengen moet je een drankje in je hand hebben en dan op een ander personage klikken en onder 'vriendelijk' krijg je de optie: toost uitbrengen
  • TekTiigroo_TekTiigroo_ Berichten: 1 Brabbelende Baby
    Stephanie024 schreef: »
    Ik vind wel dat er veels te weinig tijd is voor deze sociale evenementen. Ik krijg het nooit voor elkaar om een gouden status te krijgen..
    Ik speel nu ook Sims 4 (beetje laat voor mijn reactie misschien) en mij lukt de meeste opdrachten wel, gebruik al je sims binnen het huishouden, met grotere gezinnen kan je dus makkelijker opdrachten volbrengen.
    Alleen 3 sims naar muziek laten luisteren lukt mij niet, nochtans laat ik de vader, moeder en zoon samen naar de radio luisteren.
    Maar is het nu omdat ze beginnen te praten met andere sims dat de opdracht niet telt?
    Ik weet het eigenlijk niet, ik was aan het opzoeken hoe ik dit kon doen, toen kwam ik hieruit.
  • LyamelanLyamelan Berichten: 23 Pruttelende Peuter
    augustus 2020 aangepast
    Groep vormen en met zijn allen naar de radio luisteren werkt super :)
Log In of Registreer om te reageren.
Return to top