Het Nederlandstalige De Sims Vanilla forum gaat sluiten! We gaan verder op het Nederlandstalige AHQ forum.

Sim gaat niet dood

itsmelissababyx1itsmelissababyx1 Berichten: 5 Brabbelende Baby
Mijn sim is al 112 dagen en sterft niet?
Kan dit?

Reacties

  • XDSelenaPotterXDSelenaPotter Berichten: 142 Koddige Kleuter
    Is je Sim bovennatuurlijk? Een ****, geest uit lamp (genie) enzovoort? Hun hebben langere levensduren. Of het kan ook zijn dat je verouderen heb uitgezet in je Sims 3 game. Die kan je uitdoen in instellingen en in kopje "gameplay" geloof ik...

    Als dat allebei niet zo is. Kan je misschien ook gewoon je Sim doden via een cheat. Als je per se wilt dat diegene doodgaat. druk dan CTRl+SHIFT+C tegelijk in je toetsenbord. En dan verschijnt er boven in de hoek een cheatbalk en daar typ je in Testingcheatsenabled true. Dan ga je naar je hongersbalkje en schuif hem helemaal naar beneden. Dan zal je sim uithongeren en doodgaan. (hoop ik)
  • itsmelissababyx1itsmelissababyx1 Berichten: 5 Brabbelende Baby
    Nee niet bovemnatuurlijk en verouderen staat aan. Ja had ik ook al gedacht van haar met een cheat te laten sterven. Ik had liever gehad dat ze van ouderdom stierf maar dat gaat helaas niet haha 😅
  • XDSelenaPotterXDSelenaPotter Berichten: 142 Koddige Kleuter
    Gebruik je mods of niet? Want ik heb wel is problemen gehad wanneer ik bepaalde mods in mijn game had gestopt. Anders misschien game opnieuw installeren? Maar dan gaan al je bestanden wel weg... :(
  • itsmelissababyx1itsmelissababyx1 Berichten: 5 Brabbelende Baby
    Ja ik gebruik enkel de nraas storyprogression mod
  • XDSelenaPotterXDSelenaPotter Berichten: 142 Koddige Kleuter
    Tja..ik heb dat ook wel is gehad als mod. Maar ik weet niet dat het daarmee te maken heeft...Anders kan je het eventueel is verwijderen en dan checken.
Log In of Registreer om te reageren.
Return to top