Het Nederlandstalige De Sims Vanilla forum gaat sluiten! We gaan verder op het Nederlandstalige AHQ forum.

Sims op werk

JolienAnnJolienAnn Berichten: 33 Pruttelende Peuter
Ik heb vandaag een sim van mijn een beroep gekozen, maar blijkbaar kan je hun daar niet zien. Ik heb het spel gisteren gekocht, dus ik heb nog geen uitbreidingspakket over werken. Kan ik er niks aan doen dat mijn sim bijna alle dagen van s'ochtends tot s'avonds weg is?

Reacties

  • Opties
    TownOfPlumbobsTownOfPlumbobs Berichten: 395 Pittige Puber
    Alleen met carrières uit De Sims 4 Aan het Werk en De Sims 4 Word Beroemd kan je mee naar het werk. Met de carrières De Sims 4 Stedelijk Leven kan je thuiswerken. Dit kan ook met de tuinierscarrière en de stijl influencer carrière die via een patchupdate in het spel is gekomen.

    Bij alle andere carrières verdwijnen je sims een paar uur en komen weer terug op de woonkavel als de werkdag voorbij is.
    Het_Team_2016_BANNER.jpg
    Neem een kijkje op onze Town of Plumbobs site en forum

  • Opties
    JolienAnnJolienAnn Berichten: 33 Pruttelende Peuter
    Alleen met carrières uit De Sims 4 Aan het Werk en De Sims 4 Word Beroemd kan je mee naar het werk. Met de carrières De Sims 4 Stedelijk Leven kan je thuiswerken. Dit kan ook met de tuinierscarrière en de stijl influencer carrière die via een patchupdate in het spel is gekomen.

    Bij alle andere carrières verdwijnen je sims een paar uur en komen weer terug op de woonkavel als de werkdag voorbij is.

    Bedankt, uiteindelijk zijn de werktijden nu ook niet zo lang, en kan ik me in die tijd bezighouden met sims die op dat moment niet moeten werken. :smiley:
Log In of Registreer om te reageren.
Return to top