Het Nederlandstalige De Sims Vanilla forum gaat sluiten! We gaan verder op het Nederlandstalige AHQ forum.

Ouderen geen relaties meer?

SoundeffectSoundeffect Berichten: 8 Brabbelende Baby
Is er een manier om ervoor te zorgen dat de ouderen geen relaties meer krijgen of trouwen? Klinkt een beetje cru, maar iedere jongvolwassene in mijn spel trouwt meteen met een oudere. Als dit een jongvolwassen man is, komt er dus nooit nageslacht want zodra zijn vrouw dood is gaat hij gewoon door naar de volgende oudere vrouw, maar bij jongvolwassen vrouwen vind ik het heel irritant. In hun leven daten ze dan met gemiddeld 3 of 4 oude kerels en van allemaal krijgen ze dan ook nog eens wat kinderen. Nu vind ik dat af en toe niet erg, maar al mijn Sims lopen hun leeftijdsgenoten zo voorbij en gaan rechtstreeks op de oudjes af. Ik wil niet iedere keer alle oudjes moeten verwijderen. Is daar een mod voor, of zo?

Reacties

  • DeborahDeborah Berichten: 10,950 Moderator
    Geen idee, ik heb er nog nooit van gehoord.

    Ik heb er trouwens ook geen last van, aangezien ik zelf voldoende leuke mannen en vrouwen in het spel heb gezet. ;)

    Some angels choose fur instead of wings
  • SoundeffectSoundeffect Berichten: 8 Brabbelende Baby
    Ja, ik heb er ook een heleboel, maar ze daten of alleen maar ouderen en als die op zijn blijven ze net zo lang single tot er weer eentje vrij komt. Echt bizar.
  • JolienAnnJolienAnn Berichten: 33 Pruttelende Peuter
    Op welke tijdsinstelling heb je je sims staan? :lol: Misschien heeft het daar iets mee te maken
  • XDSelenaPotterXDSelenaPotter Berichten: 142 Koddige Kleuter
    Ik heb er eigenlijk nooit opgelet. Want ik máák de poppetjes voor relaties etc gezet. En ik vind het alsnog niet zo boeiend als een oudere met een jongvolwassenen heeft...Ik wil gewoon kinderen ermee en dan scheiden :D:D
  • MoonzzMoonzz Berichten: 54 Denderende Dreumes
    @Soundeffect kan je niet gewoon op jongvolwassenen klikken ofzo? Of Werkt het niet? Want volgens mij hoort dat niet vij sims
Log In of Registreer om te reageren.
Return to top