Het Nederlandstalige De Sims Vanilla forum gaat sluiten! We gaan verder op het Nederlandstalige AHQ forum.

Meerdere accounts?

catvdscatvds Berichten: 5 Brabbelende Baby
Hallo,
Ik zou graag de sims 4 kopen.
Ik en mijn mama spelen de sims mobile, maar de sims 4 lijkt mij toch nog leuker.
Blijkbaar moet je daarvoor wel wat dingen downloaden, maar dat zou op zich wel lukken.
Ik zou het wel alleen kopen als ik en mijn mama elk een account kunnen hebben, met eigen geld en eigen sims.
Ik woon nog bij mijn ouders, en gebruiken dezelfde computer.
Zou dit kunnen, of niet?

Reacties

  • SabrientjuhSabrientjuh Berichten: 174 Koddige Kleuter
    Bij origin is je spel aan je account gekoppeld en zover ik weet kan je niet met meerdere accounts een spel registreren
    Je kunt wel verschillende spellen opslaan dus je kunt wel ieder met je eigen spel spelen, met je eigen sims
  • catvdscatvds Berichten: 5 Brabbelende Baby
    Bedankt voor je antwoord! Ik heb wat dingen gelezen over spellen en huishoudens opslaan in mappen etc., zouden we dan elk een totaal ander spel kunnen maken, of zouden we geld, werelden en die dingen moeten delen?
  • DeborahDeborah Berichten: 10,950 Moderator
    Je hebt beiden hetzelfde account nodig, je kunt dus niet gelijktijdig spelen. Mijn Sims draait op 2 verschillende computers, 1 account.
    Wat ik op mijn laptop speel, staat niet op mijn desktop. Maar ze kunnen niet tegelijk gestart worden.
    Als jij een huishouden hebt in een stad, en je moeder heeft een ander huishouden in diezelfde stad, heeft dat wel invloed op jouw spel.
    Je zou dan in een andere stad moeten spelen als je moeder. Geld en dergelijke hoef je niet te delen.

    Some angels choose fur instead of wings
  • catvdscatvds Berichten: 5 Brabbelende Baby
    Deborah schreef: »
    Je hebt beiden hetzelfde account nodig, je kunt dus niet gelijktijdig spelen. Mijn Sims draait op 2 verschillende computers, 1 account.
    Wat ik op mijn laptop speel, staat niet op mijn desktop. Maar ze kunnen niet tegelijk gestart worden.
    Als jij een huishouden hebt in een stad, en je moeder heeft een ander huishouden in diezelfde stad, heeft dat wel invloed op jouw spel.
    Je zou dan in een andere stad moeten spelen als je moeder. Geld en dergelijke hoef je niet te delen.

    Bedankt!
  • DeborahDeborah Berichten: 10,950 Moderator
    @catvds , graag gedaan.

    Het is nu Black Friday, dus kortingen.

    Misschien nu hét moment om iets te kopen???

    Some angels choose fur instead of wings
  • catvdscatvds Berichten: 5 Brabbelende Baby
    Deborah schreef: »
    @catvds , graag gedaan.

    Het is nu Black Friday, dus kortingen.

    Misschien nu hét moment om iets te kopen???

    Jaa, ik heb vandaag het spel besteld :smiley:
Log In of Registreer om te reageren.
Return to top