Het Nederlandstalige De Sims Vanilla forum gaat sluiten! We gaan verder op het Nederlandstalige AHQ forum.

Gallerij bug sinds update

JasFisJasFis Berichten: 297 Kwebbelend Kind
juli 2018 aangepast in De Sims 4 Technische Vragen
Wanneer ik de gallerij opstart vanuit mijn begin scherm op de sims (het eerste scherm wat je te zien krijgt als je de game opstart), dan op een geüploade sim klik en dan op het kruisje klik wordt mijn scherm doorzichtig grijs en kan ik nergens meer op klikken.
Dit is gestart sinds de update met de nieuwe gallerij. Ik hoop dat deze bug snel weer wordt verwijderd, het is heel vervelend.

Edit: Dit gebeurt niet alleen op je beginscherm maar overal.

Reacties

  • littledancer987littledancer987 Berichten: 1 Pruttelende Peuter
    augustus 2018 aangepast
    Ja dat heb ik dus ook.
    Ik begin echt een haat te krijgen aan de sims door deze update.
    Ik ben net 4 uur bezig geweest met het creëren van een sim, ik wou haar opslaan in de galerij.
    Ik klik op; huishouden opslaan in galerij, galerij komt omhoog, en ik kan helemaal niks.
    Hij reageert totaal niet, opslaan werkt niet, huishouden delen werkt niet, kruisje werkt niet.
    Eerder kon ik ook al geen lot plaatsen, ik kan geen andere sims downloaden uit de galerij.
    Het is om gek van te worden, ik moet de game elke keer geforceerd afsluiten. Byebye uren aan moeite en tijd.
    Ik begin echt problemen te krijgen met het überhaubt opstarten van de game.
    Ik begrijp dat updates komen met bugs en problemen, maar dit is gewoon extreem vervelend en buitengewoon irritant.
  • JufsteekJufsteek Berichten: 1 Brabbelende Baby
    Ook vreselijk last van is echt niet meer leuk om zo te spelen, zonder in het grijs te blijven vast staan!?!?
  • XDSelenaPotterXDSelenaPotter Berichten: 142 Koddige Kleuter
    Jep heb er ook last van! Heel soms lukt het nog wel bij mij om iets te uploaden of om op te slaan. Maar 70% loopt mijn Sims dus helemaal vast.
    Eerst dacht ik: Ja eigenlijk best wel een leuke update! Maar nu word het behoorlijke irritant en stom...ik hoop echt dat ze dit fixen!!!
  • JasFisJasFis Berichten: 297 Kwebbelend Kind
    Fingers crossed :#
  • JasFisJasFis Berichten: 297 Kwebbelend Kind
    Het is nogsteeds niet opgelost?! Volgens mij hebben heel veel mensen er last van, dus EA zou het toch moeten weten en er iets aan moeten kunnen doen?
  • IlseanneresiIlseanneresi Berichten: 13 Brabbelende Baby
    Ik kan ook niet meer kamers/sims/huizen uploaden naar de galerij. Hebben jullie dit ook? Ik kan juist wel weer dingen downloaden, maar krijg een error bij uploaden.
  • JasFisJasFis Berichten: 297 Kwebbelend Kind
    Hehe, eindelijk heb ik mijn probleem opgelost.
    Ik heb net zolang gezocht totdat ik de mod vond die dit veroorzaakte. Ik denk dat de mod outdated was.
    Als je dit probleem ook hebt en mods gebruikt, zet de mods dan eens uit of probeer de slechte/te oude mod uit je game te halen!
  • DeborahDeborah Berichten: 10,950 Moderator
    Er is vooraf gewaarschuwd dat bestaande mods problemen zouden gaan geven na deze update.
    Dus haal ze er uit en plaats ze eventueel 1 voor 1 terug.
    Kijk anders even of die al geupdate zijn.

    Ik heb wel een bug, als er een celebrity rondloopt, doen mijn sims niets meer.
    Staan er alleen vol aanbidding bij. :(

    Some angels choose fur instead of wings
Log In of Registreer om te reageren.
Return to top