Het Nederlandstalige De Sims Vanilla forum gaat sluiten! We gaan verder op het Nederlandstalige AHQ forum.

Katten

Reacties

  • Caatje28Caatje28 Berichten: 356 Pittige Puber
    Ik geloof wel dat ze je af en toe nog komen opzoeken. Toen ik in het ziekenhuis lag voelde ik af en toe een kat over me heen lopen of op schoot liggen. Mijn Rakker was toen net anderhalve maand eerder overleden.
    Nu nog steeds geen ik af en toe het gevoel dat er een kat bij me komt zitten of langs m'n benen strijkt (en nee, niet de levende
  • SimLibbySimLibby Berichten: 6,950 Ondeugend Oudje
    Deborah schreef: »
    Ja, daar zeg je zoiets.
    Zaterdag zette ik dat ding weer op (heb heel wat stof weg moeten halen) en ging er onder liggen.
    En toen voelde ik Peer gewoon naast me springen en gaan liggen.
    Stom, maar dat is echt zo.
    Toen Peer overleed was die nacht Dennis bij me. Die voelde ik toen ook heel dicht bij me.
    Beide dieren hielden (volgens de dierenarts) ongelooflijk veel van me.
    En Muis ook. Haar heb ik nog niet gevoeld, maar daar is het ook te vers voor denk ik.
    Hubby vind het maar onzin, dood is dood bij hem.

    Dat is niet stom, maar awesome. Peer is makkelijk te herkennen aan de andere kant: hij is de enige kat met een lekker kleurtje ;). Dat met Rakker vind ik ook erg cool @Caatje28. Bij Muis lijkt het me inderdaad nog kort dag. Ik heb lang geleden al besloten te geloven dat er leven na de dood is. Dood als ultiem eind betekent dat je je dierbaren onherroepelijk kwijtraakt en dit scenario heeft me altijd tegengestaan. Daarom is mijn geloof hierin voor mij de enige logische keus. Plus je moet ook nog leven met wat je gelooft: dus waarom niet iets moois geloven waar je steun en vertrouwen uit haalt. En het mooie (en verraderlijke) van geloven is: wat je ook gelooft, je krijgt altijd gelijk.
  • DeborahDeborah Berichten: 10,950 Moderator
    Muis is gisteren weer thuis gekomen.

    Some angels choose fur instead of wings
  • SimLibbySimLibby Berichten: 6,950 Ondeugend Oudje
    <3
  • DeborahDeborah Berichten: 10,950 Moderator
    pli5d9fybq57.jpg
    se0lwb5fooxc.jpg
    xkyaibrbbc39.jpg

    Some angels choose fur instead of wings
  • SimLibbySimLibby Berichten: 6,950 Ondeugend Oudje
    This angel has chosen wings now over fur. <3
  • DeborahDeborah Berichten: 10,950 Moderator
    Gosh, ik zie die foto's van de urn en zo weer voorbij komen, en hoppa, tranen....


    Maar goed, ik wilde even een foto posten van lastpak Guus.
    Ik was in de tuin aan het werk (snoeien, opbinden, schoonmaken, dat werk) en Guus bleef me maar voor de voeten lopen.
    Ik was touwtjes tussen bloempotten op de rand van de vijver aan het spannen, die moeten het bezoek van een reiger tegenhouden, zat ie de touwtjes te pakken en mee te spelen, mijn schaar flikkerde zowat de vijver in door hem...
    Heb ik alles schoon, ben ik binnen alles aan het opruimen, en waar ligt meneer....

    5kb9uxrunr9d.jpg

    Some angels choose fur instead of wings
  • MDianaSandersMDianaSanders Berichten: 1,080 Jeugdige Jong-volwassene
    Katten... ;) Wij zijn afgelopen week op vakantie geweest en zodra je nu buiten komt staan ze alle vier om je heen voor aandacht. En ze gaan ook steeds naar binnen (wat ze eigenlijk niet mogen en normaal ook niet vaak doen). Maar het is wel leuk om ze steeds in de buurt te hebben, hoe lastig ze ook kunnen zijn.

    Wat ik wel leuk vond is dat ons hotel ook een kat had, hij leek ook nog best veel op de kat van een vriendin van me.
    EA ID: MDianaSims | Simblr
  • MoepmoepMoepmoep Berichten: 4,921 Moderator
    Draken zijn het :tongue: .

    Onze kat vindt het weer nodig om ons 's nachts en 's ochtendsvroeg wakker te mauwen... En ze plast weer naast de bak...

    Heel irritant, maar ze zal ongetwijfeld last hebben van de dingen die bij ons in huis veranderen. Haar kamertje is veranderd in een kinderkamer en daar mag ze nu niet komen, omdat we niet willen dat ze in het bedje gaat slapen. Vannacht hebben we de deur van een andere kamer opengezet en het leek nu wel goed te gaan. Hopelijk is dat de oplossing :tongue: .
  • Caatje28Caatje28 Berichten: 356 Pittige Puber
    Ja, dat "helpen" kunnen die van mij ook erg goed. Helemaal als je het bed probeert te verschonen of als je gaat dweilen.

    Mijn twee ondeugden zijn binnenkatten en nu met dit heerlijke weer zit ik vaak in de tuin. Zodra ik dan even binnen kom om wat te drinken te pakken of naar de wc te gaan komen ze aangerend en kijken ze je echt zo aan van "je bent veeeeeeel te lang weggeweest!" Ben ook altijd meteen een kwartier bezig met aaien, spelen en knuffelen voordat ik weer naar buiten kan :tongue:
    Binnenkort gaan we een kattenren plaatsen, dus dan kunnen ze ook buiten ravotten.
  • MDianaSandersMDianaSanders Berichten: 1,080 Jeugdige Jong-volwassene
    We hebben twee weken geleden Molly helaas in moeten laten slapen :(
    Ze was uitgedroogd en vermagerd en waarschijnlijk had ze nierproblemen. We hebben dat niet laten onderzoeken, ze was 15 en een half, dus dat is op zich een mooie leeftijd voor een kat. Ze was ook al langere tijd wat minder goed in orde, maar op die leeftijd is dat niet zo heel vreemd. Het is jammer dat ze er niet meer is, maar ze is oud geworden en overleden aan een standaard ouderdomskwaal, niet aan een tumor of iets anders geks, zoals onze vorige katten.
    We hebben haar begraven onder de vlinderstruik, want als kitten vond ze het prachtig om onder die struik te zitten en proberen de vlinders die eromheen vlogen te vangen.

    Haar broertje Kian is er nog wel, hij lijkt nog super fit te zijn. Hij was ook flink afgevallen, maar is nu weer aardig aangekomen, waarschijnlijk omdat hij met Molly meeat van het luxe voer - Molly wou op het laatst alleen nog maar voer uit pouches eten en niet "gewoon" blikvoer. In ieder geval hoop ik dat hij het nog een paar jaar volhoudt.

    En dan nog even een leuke foto van Indy, die lekker op de motorkap van de auto ligt te loungen:
    IMAG1214.jpg
    EA ID: MDianaSims | Simblr
  • DeborahDeborah Berichten: 10,950 Moderator
    Gecondoleerd @MDianaSanders, met het overlijden van Molly. :'(
    Ik vind het altijd zo triest als je afscheid moet nemen van een huisgenoot.
    En 15,5 is een mooie leeftijd, maar katten kunnen veel ouder worden. Maar je hebt gelijk, dit is een veel natuurlijker "ziekte" dan waar mijn Muis en Peer zijn overleden. Mijn Muis mis ik nog altijd enorm. Guus en Ivo maken het wel goed hoor, maar het is niet hetzelfde.
    Jouw Indy kon mijn Ivo zijn, ziet er bijna hetzelfde uit.
    Je hebt er nu nog 3?

    Some angels choose fur instead of wings
  • MDianaSandersMDianaSanders Berichten: 1,080 Jeugdige Jong-volwassene
    Dank je @Deborah. Ik mis Molly ook, ze was altijd een echt praatkat, dus het is nu een stuk stiller geworden. En ze vond het altijd heerlijk om buiten in de tuinstoel te komen knuffelen (of de tuinstoel te claimen voordat je er zelf op kon gaan zitten) - nu is het daar het weer niet voor, maar ik denk dat ik het volgend jaar wel ga merken.
    We hebben er nog 3 en een half, Felix tel ik altijd maar half omdat hij ook maar de helft van de tijd bij ons is en omdat hij aan is komen lopen. Dan hebben we nog Indy, Kian en Dientje. Die laatste twee zijn allebei al op leeftijd, maar nog in goede gezondheid.
    En Indy, die is voor het eerst in zijn leven dik, hij was altijd normaal, maar hij is nu zichtbaar breder/voller en een stuk zwaarder. Ik heb het idee dat hij ook minder actief is dan vroeger, hij is inmiddels ook al 8, dus misschien vind hij het tijd om het rustiger aan te doen - al is hij niet minder ondeugend. Felix is net een jojo, die is in de winter tonnetje rond en in de zomer graatmager - hij eet op het moment ook alles wat los en vast zit, geen enkel brokje is veilig voor hem.
    EA ID: MDianaSims | Simblr
  • DeborahDeborah Berichten: 10,950 Moderator
    Ow, dat heeft Ivo ook. Op dit moment is het een plofkat..... nog niet op zijn dikst, maar flink onderweg. Nu wil hij ook aandacht, op schoot, kroelen, knuffelen, spelen.
    Maar als het buiten warm is en de dagen lang zijn, dan is ie ook heel dun, en altijd op pad of onderweg. Hij is nu 4,5 jaar.
    Dus dat hebben meer katten. ;)
    Guus, Muis en Peer hadden dat niet, die waren altijd hetzelfde formaat. ;)

    Some angels choose fur instead of wings
  • MoepmoepMoepmoep Berichten: 4,921 Moderator
    Aww @MDianaSanders , het is altijd zo rot als je je kat moet laten inslapen, ondanks dat het beter is voor zo'n beestje :cry: .

    Hier zijn we de poes eind juni 5 dagen kwijt geweest. Ze kwam wel vaker een nacht niet thuis, maar ze was nooit zolang weggeweest. Ze ging veel de hort op omdat het mooi weer was en kwam dan wel eens 's nachts terug. Omdat ik dat niet wilde aanmoedigen, heb ik haar toen ik haar hoorde (dat denk ik iig, ik sliep half) niet binnengelaten 's nachts. Daar had ik flink veel spijt van toen ze de dagen erna niet terugkwam. Aangemeld op amivedi, door het hele dorp en omstreken flyers opgehangen en uiteindelijk na 5 dagen stonden er ineens 2 vrouwen voor de deur met haar kokertje en de mededeling dat ze haar op 5 minuten van ons huis hadden gezien, maar dat ze bij het afdoen van het kokertje uit de armen was gesprongen en het maisveld in was gerend (de vrouwen waren honden aan het uitlaten). Ik was er allang al mee bezig dat ze niet meer leefde (aangezien we zoveel geluk hebben gehad met katten afgelopen 6 jaar), dus ik was dolgelukkig toen ik dat hoorde. Meteen die kant op gelopen (hoogzwanger :sweat_smile: ), maar kon haar niet vinden. Gewacht tot m'n man thuis was en met hem teruggegaan. Hij is 'savonds laat nog het maisveld doorgegaan (dan komen er toch wel beelden van Signs naar boven :sweat_smile: ) en ik ben op één plek gaan zitten en roepen en met een snoepjes geschud. Na ongeveer 3 kwartier kwam ze luidkeels miauwend het veld uitgelopen. Mèn, wat was ik gelukkig!
    Volgende dag naar de dierenarts gegaan, die merkte dat ze wel iets last had van dr rug, dus mogelijk heeft ze ergens vastgezeten. Ook merkte ze dat haar darmen en blaas vol zaten en pijnlijk waren. Dit had niks te maken met het weg zijn, maar verklaarde waarschijnlijk wel waarom ze naast de bak plaste en enorm aan het miauwen was voordat ze op de bak moest steeds. Moest urine opvangen om het te laten testen, maar dat mislukte faliekant :sweat_smile: . Dierenarts vermoedde namelijk FLUTD, iets met de blaas. Heb daarna speciaal dieetvoer gekocht, en sindsdien gaat het echt supergoed! Het is enorm duur, maar ach, ze is er zoveel beter door (en een nieuwe bank is nog duurder :sweat_smile: ). Ze maakt er ook helemaal niks van dat we nu een kindje in huis hebben en is echt super lief en rustig. Ze is ook wat dikker geworden, omdat het voer wat vetter is, maar dat kon ze eigenlijk wel goed gebruiken.

    En na haar avontuur hebben we haar een tijdje naar buiten laten gaan met een GPS om (die hadden we nog van de andere kat en het abonnement was nog niet verlopen) en toen zijn we erachter gekomen dat ze eigenlijk altijd naar dezelfde plek gaat. Namelijk de plek waar we haar ook gevonden hebben. Waarom ze die keer niet thuis is gekomen, geen flauw idee, maar we weten nu in ieder geval waar ze is. Het is hier in de buurt vrij druk met katten en ze wordt nogal vaak opgejaagd door dominantere katten, dus het kan zijn dat als ze een keer thuis is geweest en wij konden haar niet binnenlaten, dat ze dan niet meer terug wil komen ofzo. Geen flauw idee. Maar nu met mijn verlof ben ik veel thuis en dat scheelt ook wel. En ze is daarna ook nog 1 of 2 keer een nachtje weggeweest, maar dan kwam ze of altijd zelf terug, of dan liepen we even die kant op en konden we haar daar wel vinden.
    Ben echt superblij met dat GPS-systeem. Zonder dat ding had ik haar met veel meer moeite naar buiten laten gaan. Het abonnement is nu verlopen, maar ze is in de 2 maanden dat we het gebruikte nooit ergens anders geweest.
  • DeborahDeborah Berichten: 10,950 Moderator
    @Moepmoep , moet je de kat zelf naar binnen en buiten laten?
    Wij hebben een kattenluik.
    Maar ook wel eens een andere kat binnen gehad. De jongens vinden dat niet zo erg, maar Muis kon furieus worden.
    We verdenken de Buurman (niet de man, maar de buurkat) ervan dat ie bij ons komt snoepen. Die zit sowieso heel veel bij ons in de tuin.
    Als dit kattenluik op is, wil ik er een die een sensor heeft zodat alleen onze katten er in of uit kunnen. Dat werkt met een chip. En onze katten zijn allemaal gechipt. Maar goed, die zijn best duur.

    Ik heb je verhaal met de kat gevolgd destijds op Facebook.
    Zelfs ik was opgelucht toen ze terug was. ;)

    Some angels choose fur instead of wings
  • MoepmoepMoepmoep Berichten: 4,921 Moderator
    Geen kattenluikje hier helaas. Krijg mn vent niet zover dat hij dat wil doen, hij vindt het zonde van de deur en is bang dat het afdoet aan de isolatie (zal ook wel een beetje). Zelfs de dierenarts raadde een kattenluikje aan, maar ook daar wilde hij niet voor zwichten. Had zelfs al voorgesteld het in de garage te doen, zodat ze iig zelf naar binnen kan wanneer ze wil. Maar ook dat wil ie niet. En tsja, dan kan ik er helaas niks meer aan doen. Wilde dan idd ook zo eentje die reageert op de chip, want anders achtervolgen die andere katten haar zo naar binnen 🙈.

    Maar nu ik veel thuis ben, gaat het gelukkig wel goed. Even afwachten hoe het straks gaat als ik weer aan het werk ben.
  • KeefbeetleKeefbeetle Berichten: 5,165 Boeiende Bejaarde
    @MDianaSanders, sterkte met je verlies :( Dat is erg verdrietig.
    Ik wil niet oordelen, volgende is puur mijn mening. Ik zou een kat van 15 wel laten onderzoeken als er een verdenking van nierproblemen was. Mijn kat is inmiddels 19 en heeft sinds vorig jaar speciaal voer toen we erachter kwamen dat hij nierproblemen heeft. Uiteraard zijn er allerlei verschillende varianten van zulke problemen bij katten, en het kan ook ineens over zijn met zo'n onderliggend probleem, maar naar mijn mening is het zeker de moeite waard om te onderzoeken of er mogelijkheden zijn. Daarmee wil ik overigens natuurlijk niet zeggen dat je koste wat kost een kat in leven moet willen houden zonder rekening te houden met zijn/haar levenskwaliteit. Als je ziet dat een dier zich echt niet goed voelt moet je daar ook rekening mee houden, hoe verdrietig ook.
    Je hebt gelukkig meerdere katten, niet dat die Molly kunnen vervangen maar ze kunnen je wel troosten. :)

    @Deborah, lol, je hebt een jojo-kat ;)

    @Moepmoep, wat een avontuur :sweat: Heel frustrerend en eng als je kat vermist is en je niet weet waar-ie uithangt en of-ie wel in orde is. Wat fijn dat die dames langs kwamen en je kat uiteindelijk toch weer terecht is gekomen.

    Mijn oude vriendje is gelukkig nog steeds bij me :)
  • Caatje28Caatje28 Berichten: 356 Pittige Puber
    Sinds oktober 2018 heb ik een nieuwe dondersteen toegevoegd aan mijn huishouden.

    Na jaren een zwarte kat te hebben gehad in Rotterdam, is die helaas aangereden in een rustig dorpje :cry: Daarna heb ik er eentje uit het asiel gehaald maar die hebben we toen na een maand in moeten laten slapen omdat die Fip had.

    Ik had het toen even gehad met de zwarte katten en heb toen een rode en een lapje/cypers (broer en zus) als kitten in huis gehaald. Nu is vorig jaar mijn relatie uitgegaan en toen ben ik met de twee schatjes verhuisd naar een flatje. Gelukkig zijn het binnen katten, dus hebben ze genoeg aan de ruimte die ze hebben. Natuurlijk zou ik geen echte kattenmoeder zijn als ik het huisje niet voor ze zou aanpassen. Er staan nu meer krabpalen, kattenbakken, hangmatjes, knuffels, speeltjes en drinkfonteintjes dan dat ik zelf plek heb om te zitten en te leven, maar zo hoort het :tongue:

    Ik heb me toen voorgenomen dat ik met kerst wel een nieuw katje mocht van mezelf. Maar toen kwam ik een foto tegen van een klein zwart katje dat ter adoptie kwam via een stichting die zwerfkittens opvangt. Ik was meteen verkocht.
    Ik ben gaan kijken, het was er eentje in een nestje van 4 zwarte kittens. Je kan je voorstellen dat ik ze natuurlijk meteen allemaal mee wou nemen! Maar ik heb uiteindelijk maar bedacht hoeveel ruimte ik in mn flatje heb en hoe het voor mijn eigen katten zou zijn en heb toen besloten dat eentje wel meer dan genoeg was.

    En nu heb ik Yuki erbij! In het japans betekend Yuki sneeuw, maar dat maakt mij niet uit :tongue:
    xrx6pei1nldl.jpg
    8e7dmcwzpc5a.jpg
    atlbau5i5x0o.jpg

    Mijn rode kater Aiko is helemaal dikke vriendjes ondertussen met de kleine ukkepuk, maar Kaya moet er nog niet echt veel van hebben. Ze speelt af en toe wel met hem en ze tolereert hem ook wel, maar o wee als hij in haar buurt komt als ze het niet wilt :lol:

    Het favoriete speelkwartier is tegen 03:30 uur en 07:45 uur. De rest van de dag liggen ze natuurlijk heel lief net te doen alsof ze heel goed opgevoed zijn en nooit kattenkwaad uithalen. Maar het moment dat je naar bed gaat... Alle remmen los.
  • DeborahDeborah Berichten: 10,950 Moderator
    februari 2019 aangepast
    Geweldig!!!

    Je weet het, ik ben dol op zwarte katten, 3 jaar geleden had ik er 4!
    Ik had er nog maar 2, maar in december is mijn schoonmoeder overleden en die had ook een kat, "De Freule".
    Het was haar laatste wens dat die trut (het is echt geen lieve kat, komt door het inconsequente gedrag van mijn schoonmoeder) naar ons kwam. Pas toen mijn man haar dat beloofde, sliep ze in. Dus....
    En we hadden ons voorgenomen om geen vrouwtjes meer te nemen.

    24m5y2sqq081.jpg
    Ik wilde haar niet op mijn bed hebben, en hield strak de deur dicht.
    Maar ik ging heel even naar het toilet en liet de deur op een kier.
    En wat vond ik toen ik terug kwam? En toen ik haar van bed af wilde jagen, ging ze er nog wat lekkerder op liggen....
    Varken.... Ze heeft al een hele serie namen gehad, Toos (maar dat werd Doos) Troela, maar nu hebben we haar Sara (Saartje) genoemd.

    We zijn nog geen vriendjes. :)

    Some angels choose fur instead of wings
  • DeborahDeborah Berichten: 10,950 Moderator
    Ze is wel nieuwsgierig...

    omo3mso2if3m.jpg

    Some angels choose fur instead of wings
  • KeefbeetleKeefbeetle Berichten: 5,165 Boeiende Bejaarde
    @Deborah, ik schaam me diep. Ik kom er net achter dat ik helemaal niet je posts over Muis heb meegekregen. Anders had ik je wel sterkte gewenst. Wat stom dat ik dat helemaal niet heb gemerkt. Het is inmiddels ongeveer een jaar geleden zie ik. Wat naar zeg. :(

    Lijkt me ingewikkeld, een kat in huis moeten nemen die je eigenlijk niet leuk vindt. Ze heeft een eigenwijs koppie, maar then again, ik heb nog nooit een kat gezien die geen eigenwijs snuitje had.

    @Caatje28, dat zijn nare ervaringen. Rot dat je daar zo'n pech mee hebt gehad. :(
    Wat een liefjes op de foto's :) En wat leuk dat je je woning hebt aangepast voor hen. Aaaahhh, moeten kiezen tussen meerdere kittens... moeilijk!!! Super dat je een zwerfkitten hebt geadopteerd. Een dier uit het asiel halen is altijd goed, maar ex-zwervertjes zeker.
  • DeborahDeborah Berichten: 10,950 Moderator
    En weer moet ik afscheid nemen van een van mijn katten.
    Dit keer Guus.
    We zijn afgelopen tijd al een paar keer bij de dierenarts geweest, want hij valt zo af.
    Eerst 7 ons, er is een uitgebreid onderzoek gedaan, bloed afgenomen en onderzocht, maar geen uitkomst.
    3 weken er na weer, 6 ons afgevallen. Hij had koorts, dus antibiotica voor 10 dagen en prednison zodat ie zich weer lekker ging voelen.
    Na de antibiotica nog steeds koorts, dus nog een kuur, nu van 3 weken. Die is morgen afgelopen, maar Guus blijft zijn koorts maar houden.
    Dus net weer naar de dierenarts geweest. Hij had nu een bult in zijn buik die niet goed aanvoelde.
    Echo gemaakt, een tumor in zijn darmen, maar zijn mild ziet er ook niet goed uit.
    Hij heeft geen weerstand meer. Het advies van de dierenarts was dan ook, niet doorgaan en beëindigen.
    We willen dat hij, net als Muis, Peer en Dennis, thuis overlijdt.
    Dus komt er morgen een dierenarts rond 3 uur.
    En ik moet tot 2 uur werken.....
    Echt, elke keer breekt je hart weer...... Ik weet niet of ik ooit nog nieuwe poezels wil. :cry:

    x4ht8izbcbky.jpg

    mtptfhknd5qu.jpg

    8enf654eubgm.jpg



    Some angels choose fur instead of wings
  • Caatje28Caatje28 Berichten: 356 Pittige Puber
    Ah nee wat erg! Heel veel sterkte!
  • MoepmoepMoepmoep Berichten: 4,921 Moderator
    Gatsie Debs, dat is geen leuk nieuws :cry: .

    Heel veel sterkte vanmiddag :cry: .
  • KeefbeetleKeefbeetle Berichten: 5,165 Boeiende Bejaarde
    @Deborah, nee, wat klote zeg :cry: Ik vind het heel naar voor je, je krijgt het wel voor je kiezen, zo oneerlijk...
    Ik hoop dat je je er enigszins doorheen hebt kunnen slaan de afgelopen dagen, maar ik snap dat het heel moeilijk en verdrietig moet zijn. En snap ook goed dat je je afvraagt of je nog wel (een) nieuw(e) kat wil. Hun gezelschap is zo fijn, maar als ze wegvallen (en soms is dat al veel te vroeg!) doet het zo'n pijn...

    Heel veel sterkte Deborah.
  • DeborahDeborah Berichten: 10,950 Moderator
    Dank jullie wel.
    En hoewel ik Guus heel erg mis, heb ik er vrede mee. Kereltje was natuurlijk al heel lang ziek, en we hebben hem langer gehad dan verwacht.

    Maar eh... @Keefbeetle , ben jij niet heel toevallig jarig?
    Ik zeg, verwen jezelf met een kitten!! <3

    Some angels choose fur instead of wings
  • KeefbeetleKeefbeetle Berichten: 5,165 Boeiende Bejaarde
    @Deborah, ik ben maandag jarig. Ik bof dat ik nog steeds mijn kat bij me mag hebben (20 inmiddels). Er zijn wel de nodige zorgen om zijn conditie, maar voor nu komt hij nog tevreden over (en de dierenarts zei dat hij nog "genoeg pit" had :sunglasses: Heeft hij van mij). Dus ik denk niet dat er binnenkort een kitten komt, hoe lief ze ook zijn...

    Ik kan me voorstellen dat je Guus mist maar er ook vrede mee hebt nu. Jij ook nog gefeliciteerd, want ik herinner me dat jij begin september (3? 4?) jarig bent.
  • DeborahDeborah Berichten: 10,950 Moderator
    Ik was inderdaad 5 september jarig.
    Je geheugen mankeert dus niets. ;)

    Wauw, al 20 jaar joh?
    Nu ben ik toch wel een beetje jaloers op je @Keefbeetle!

    Some angels choose fur instead of wings
  • MoepmoepMoepmoep Berichten: 4,921 Moderator
    Pfft, echt hoor! Al 20 jaar, wat mooi zeg!

    Ik heb nu zelf 4 katten gehad in totaal (sinds ik 8 jaar geleden samen ging wonen), daarvan zijn er al 3 overleden. Eentje van bijna 6 en de andere 2 van 1,5 en net geen 2. Laatste poes is nu inmiddels bijna 3,5 en gaat gelukkig heel goed mee. Ik hoop dat zij ook minstens 15 wordt. Zou graag wel een 2e kat erbij willen, maar manlief is het daar helaas (nog) niet mee eens.
Log In of Registreer om te reageren.
Return to top