Het Nederlandstalige De Sims Vanilla forum gaat sluiten! We gaan verder op het Nederlandstalige AHQ forum.

Galerie en impulsen probleem

Dannia777Dannia777 Berichten: 3 Brabbelende Baby
Hopelijk heeft iemand een oplossing. Sinds de update krijgt mijn Sim geen impulsen meer en staan er rode kruisjes bij de items van de galerie zodat ik niets kan downloaden. Voorwerp niet gevonden geeft hij aan. Ik heb cache al geleegd en een nieuw spel begonnen.
Groeten Daniëlle

Reacties

  • MDianaSandersMDianaSanders Berichten: 1,080 Jeugdige Jong-volwassene
    De impulsen kan je via de opties weer aanzetten. Dat is een nieuwe feature, het is alleen wat onhandig dat ze het standaard uitzetten.
    Wat betreft de galerie, dat kan aan heel veel dingen liggen. Bij mij werkt ie prima. Mogelijk dat je tray map te vol zit? Als je veel items in je bibliotheek hebt zitten kan dat in sommige gevallen problemen veroorzaken.
    EA ID: MDianaSims | Simblr
  • Dannia777Dannia777 Berichten: 3 Brabbelende Baby
    november 2018 aangepast
    Tray map? Ik heb niet zoveel downloads in mijn bibliotheek staan. En de galerie lijkt wel gewoon helemaal offline te zijn bij mij terwijl ik wel online ben. Impulsen probleem opgelost! Dank je wel!
  • Dannia777Dannia777 Berichten: 3 Brabbelende Baby
    Zooooo na wat gepriegel erachter gekomen waar het probleem ligt. Virusscanner vond het in ene nodig alles te blokkeren. Probleem opgelost!
Log In of Registreer om te reageren.
Return to top