Het Nederlandstalige De Sims Vanilla forum gaat sluiten! We gaan verder op het Nederlandstalige AHQ forum.

Alles kwijt

dodaododao Berichten: 2 Brabbelende Baby
Wij zijn in het bezit van Sims3 basisspel, seasons, pets en into the future. Ook hebben we via de sims3store heel wat dingen gedownload wat nooit een probleem gaf. Maar nu heb ik gisteren online via de sims3store de wereld MonteVista gekocht voor 20 euro (dus niet via simpoints). Ik heb in mijn mail een rekening gekregen en ook op de site van EA staat dat ik het gekocht heb. Maar ik kon de wereld het niet vinden. De wereld moet automatisch downloaded in mijn spel maar deed dit niet. Hierop heb ik geprobeerd de code aan te melden maar hij zei dat deze code reeds in gebruik was. (kan niet is nieuwe code die kwam bij de rekening). Hij staat ook niet in de gamebibliotheek. Nergens. Nu heb ik de origin app geactiveerd en nu ben ik alles kwijt. Al mijn huizen en werelden. Als ik het spel start is het alsof de sims3 nu net pas geinstalleerd is. Ook heb ik 1000 extra simpoints. Net als toen we sims3 geinstalleerd hebben heel lang geleden. Hoe kan ik dit nu oplossen en waarom kan ik Montevista niet downloaden?

Reacties

  • dodaododao Berichten: 2 Brabbelende Baby
    Update voor wie dit probleem ook heeft.
    Dat de wereld MontViste niet te vinden is is een bekend probleem bij sims3. Deze wereld en enkele anderen zijn onvindbaar omdat de sims3store website bestond vóórdat de origin website gemaakt werd, werd mij verteld. Ik heb van de helpdesk een nieuwe code gekregen en nu staat hij gewoon in mijn content op de sims3store account. Het andere probleem ontstond omdat ik tot nu toe gespeeld heb met een dvd die het spel starte. De app van origin start op via het internet. Ben je dus gewend om met de dvd te spelen installeer dan niet de app. En koop ook niet zonder dvd. Ik heb nu de dvd's die ik had geregistreerd bij de app van origin.
  • DeborahDeborah Berichten: 10,950 Moderator
    Is je probleem hierbij opgelost???

    Some angels choose fur instead of wings
Log In of Registreer om te reageren.
Return to top