Het Nederlandstalige De Sims Vanilla forum gaat sluiten! We gaan verder op het Nederlandstalige AHQ forum.

Update doet het niet..

florien_xxflorien_xx Berichten: 29 Pruttelende Peuter
hoi, ik had de nieuwe update geïnstalleerd met de nieuwe bouw dingen enzo.. ook met het nieuwe beroep stylist. Ik opende daarna de sims 4 maar de update deed het niet, of was niet geïnstalleerd. ik begrijp het niet, ik heb toen gekeken of er nieuwe updates waren, het spel gerepareerd, de sims verwijderd en helemaal op niet gedownload, maar hij doet het nog steeds niet.. weet iemand hoe dit komt of hoe ik dat kan oplossen? alvast bedankt!!

Reacties

  • Opties
    XDSelenaPotterXDSelenaPotter Berichten: 142 Koddige Kleuter
    oktober 2018 aangepast
    Maar die nieuwe update is toch niet aanwezig? Mensen zeiden dat het verplaatst was naar november of eind oktober. Ik kan eigenlijk niet bepaald helpen met een oplossing :/
  • Opties
    SabrientjuhSabrientjuh Berichten: 174 Koddige Kleuter
    De update met terrein tools en het nieuwe beroep komen inderdaad in November, dat hebben de guru's op de livestream gezegd dus ik heb geen idee met welke update je een probleem hebt

    Ik ben wel al eens eerder tegengekomen dat bij sommige mensen een virusscanner de sims 4 niet laat opstarten, maar ik heb daar zelf niet veel verstand van helaas, maar dat zou je kunnen bekijken
  • Opties
    LadyDaisy15LadyDaisy15 Berichten: 6 Brabbelende Baby
    Ik hoop zo dat er ook nieuwe trappen komen, niet alleen rechte maar ook met andere vormen!
  • Opties
    MDianaSandersMDianaSanders Berichten: 1,080 Jeugdige Jong-volwassene
    Voor zover ik weet komen er geen nieuwe trappen, al kan je de bestaande, door de terrein tool, wel een beetje anders bouwen.

    Verder komt er inderdaad de stylisten carrière bij en, heel grappig, first person camera - waarmee je het spel door de ogen van je Sim kan bekijken/spelen. Ik werd er eerlijk gezegd een beetje duizelig van, maar het is wel leuk om af en toe te doen denk ik.
    Zie ook de Maxis Monthly van afgelopen dinsdag.

    Verder zit er ook nog een update van python in, waardoor alle script mods het niet meer zullen doen (hoe dat precies zit weet ik ook niet, maar ik maak dan ook zelf geen mods) - het is bij deze patch dus wel belangrijk om je spel na het update niet op te starten met mods erin totdat die mods zijn geupdate en je de nieuwe versie ervan hebt gedownload.

    De update is komende dinsdag, 13 november om (ongeveer) 19.00 uur beschikbaar.
    EA ID: MDianaSims | Simblr
  • Opties
    DeborahDeborah Berichten: 10,950 Moderator
    Ik heb stukjes gezien van dat "first person camera", ik pass.... ik vind het helemaal niets. :tongue:

    Some angels choose fur instead of wings
  • Opties
    Leetje65Leetje65 Berichten: 29 Pruttelende Peuter
    Zie in Origin de update klaar staan. Gisteren al geprobeerd krijg de update niet voor elkaar niks reageert.
  • Opties
    MDianaSandersMDianaSanders Berichten: 1,080 Jeugdige Jong-volwassene
    Bij mij doet ie het gewoon. Misschien helpt het om Origin opnieuw op te starten, of misschien om je computer helemaal opnieuw op te starten. Misschien dat je gisteren net te vroeg was? Of er waren toevallig internetproblemen, dat kan ook nog.

    In ieder geval, waarvoor ik kwam is het volgende:
    Er zit een nogal grote, erg vervelende bug in de patch. Bij veel Simmers is het zo dat Sims ouder worden wanneer je vanuit leefmodus of werelden beheren in creëer een Sim bezig gaat. Hoe langer je bezig bent, hoe ouder je Sims worden. Dit gebeurt ook als je ouder worden uit hebt staan, en het kan ook bij vampiers gebeuren.
    Niet elke speler, en niet alle Sims hebben er last van, maar wel iets om aan te denken als je gaat spelen.
    Zie dit bug report voor meer info: https://answers.ea.com/t5/Bug-Reports/TO-ADD-Sim-ages-while-in-CAS/td-p/7167873
    Het installeren van het nieuwe uitbreidingspakket zal het oplossen. Het is te hopen dat er een hotfix komt voor degenen die de uitbreiding niet (meteen) kopen.
    EA ID: MDianaSims | Simblr
  • Opties
    DeborahDeborah Berichten: 10,950 Moderator
    :o

    Some angels choose fur instead of wings
  • Opties
    XDSelenaPotterXDSelenaPotter Berichten: 142 Koddige Kleuter
    november 2018 aangepast
    @MDianaSanders Ik ga maar is een kijkje nemen dat ik die bug heb :open_mouth: . Ik heb namelijk op dit moment nog niks gedaan met mijn sim poppetjes ...omdat ik alle werelden heb gepropt met cc-kleding...die er niet meer zijn :joy:
  • Opties
    MDianaSandersMDianaSanders Berichten: 1,080 Jeugdige Jong-volwassene
    Het wordt nog leuker (niet dus), het installeren van Word Beroemd lost het probleem niet op.
    Dus als je savegames hebt met Sims waar je aan gehecht bent, zou ik ze voorlopig even niet spelen, tenzij je zeker weet dat je ze geen nieuwe outfits gaat geven.
    EA ID: MDianaSims | Simblr
  • Opties
    Leetje65Leetje65 Berichten: 29 Pruttelende Peuter
    Inmiddels lijkt het erop dat de update zich toch stiekem er heeft opgezet. Heb nog niet gespeeld dus of alles naar behoren werkt weet ik nog niet.
  • Opties
    XDSelenaPotterXDSelenaPotter Berichten: 142 Koddige Kleuter
    @MDianaSanders Zoals, ik zei ik zal ook even checken dat ik de bug had ja of nee...jammer genoeg wel. Ik heb met de nieuwe uitbreiding een nieuw poppetje gemaakt en wilde dus zijn look veranderen. En zo zag ik ook dat ik de bug had >:(. Maar gelukkig kon ik het nog enigszins veranderen: mijn levensduur stond op normaal maar heb t nu veranderd in lang :lol:
Log In of Registreer om te reageren.
Return to top