Het Nederlandstalige De Sims Vanilla forum gaat sluiten! We gaan verder op het Nederlandstalige AHQ forum.

Sims 4 "Stedelijk Leven" uitbreidingspakket - beschikbaar op 3 november!

2»

Reacties

  • TownOfPlumbobsTownOfPlumbobs Berichten: 395 Pittige Puber
    AliciaDestiny schreef: »
    Er staat op de nederlandse site van sims4 dat het 19:00 nederlandse tijd uitkomt. Maar dat zou dan pas morgen avond zijn, ben ik dan de enige die dat raar vind?

    Ligt eraan op welke site je hebt gekeken.
    Dit is de Nederlandse site: https://www.thesims.com/nl_NL/

    Als jij op een andere site zat was dit een fansite en niet de officiële. :wink:
    Het_Team_2016_BANNER.jpg
    Neem een kijkje op onze Town of Plumbobs site en forum

  • Ik heb denk ik al zo een 6 uurtjes gespeeld *Diehard* haha! Hij is echt onwijs leuk! Vooral de festivals vind ik ontzettend leuk en de nieuwe kansen en doelen die je kan halen en natuurlijk de nieuwe baantjes en appartementen. Superleuke elementen en kan nu al bijna niet stoppen met spelen haha!
  • TownOfPlumbobsTownOfPlumbobs Berichten: 395 Pittige Puber
    Dat klinkt goed!
    Het_Team_2016_BANNER.jpg
    Neem een kijkje op onze Town of Plumbobs site en forum

  • MDianaSandersMDianaSanders Berichten: 1,080 Jeugdige Jong-volwassene
    Klinkt leuk. Al ben ik bang dat ik de komende uren niet kan spelen. Ik dacht, ik zet snel even het downloaden aan en ga dan iets anders doen - maar hij wil dus niet downloaden, hij blijft maar voorbereiden. Dus ik moet eerst maar eens uitzoeken hoe ik dat ga oplossen. Ik heb gelezen dat Origin opnieuw installeren kan helpen, maar het kan ook aan de firewall van mijn anti-virusprogramma liggen... :/ Of het is weer heel iets anders...
    EA ID: MDianaSims | Simblr
  • SimLibbySimLibby Berichten: 6,950 Ondeugend Oudje
    Ik heb nog niet echt gespeeld: ik ben het spel meer aan het strippen voor mijn site dus heb wel zoveel afbeeldingen al gemaakt (alleen nog niet echt afbeeldingen van gameplay) en me suf zitten typen met aantekeningen. Ga zo even pauze nemen in TS3 Wereldavonturen.
    • Peper: Specerijenmarkt
    • Palet: Kunstkwartier
    • Geldzak: Binnenstad
    • Schoen: Modedistrict

    j6vc01y58f1v.jpg


    Als je je Sims verhuist naar een appartement, klik je op het appartement en krijg je al de eenheden, oftewel de losse appartementen in het complex. Klik dan op een eenheid om je Sims er naar toe te verhuizen. Sommige eenheden kunnen je Sims, fris uit CES, nog niet veroorloven en sommige eenheden zijn bezet met andere Sims.
    vas3m76vvcxy.jpg
    942v4iqko573.jpg
    he10otx4qv70.jpg

    Wat uit CES:
    p2u190rbxeqs.jpg
    x73egz7npleb.jpg

    Sims kunnen zelf een LamaMen/Women zijn:
    f0gc1wtryh14.jpg
    xjcba9v9losu.jpg
  • simmy12simmy12 Berichten: 441 Pittige Puber
    MDianaSanders schreef: »
    Klinkt leuk. Al ben ik bang dat ik de komende uren niet kan spelen. Ik dacht, ik zet snel even het downloaden aan en ga dan iets anders doen - maar hij wil dus niet downloaden, hij blijft maar voorbereiden. Dus ik moet eerst maar eens uitzoeken hoe ik dat ga oplossen. Ik heb gelezen dat Origin opnieuw installeren kan helpen, maar het kan ook aan de firewall van mijn anti-virusprogramma liggen... :/ Of het is weer heel iets anders...

    Bij mij doet hij het ook niet! Komt ook te staan voorbereiden en verder gebeurd er niks.
  • MDianaSandersMDianaSanders Berichten: 1,080 Jeugdige Jong-volwassene
    @simmy12 Voor mij was het opgelost toen ik Origin opende als administrator. Ik hoop dat dat ook voor jou werkt.

    tumblr_og2ucbnSlE1v8k7elo5_1280.jpg

    Ik heb even snel een kijkje in San Myshuno genomen, maar ik moet nu weg, dus de rest bekijk ik later wel ;)
    EA ID: MDianaSims | Simblr
  • simmy12simmy12 Berichten: 441 Pittige Puber
    Om als administrator uit te voeren werkt ook niet bij mij :(
  • MDianaSandersMDianaSanders Berichten: 1,080 Jeugdige Jong-volwassene
    @simmy12 Heb je Origin al opnieuw geïnstalleerd? Dat had ik namelijk eerst gedaan, maar alleen dat hielp niet. En het kan ook nog aan je firewall liggen.
    EA ID: MDianaSims | Simblr
  • DeborahDeborah Berichten: 10,950 Moderator
    Bij mij ging ie eerst Origin bijwerken, toen het basisspel bijwerken en toen kon ik pas mijn code verzilveren, en het spel downloaden.
    Ik heb 'm dus nog niet kunnen spelen (kom net thuis van het werk).
    Morgen heb ik wel tijd, maar dan zit ik op zolder, dus moet die computer ook nog bijgewerkt worden.
    Maar wat ik van @SimLibby zie, ziet er wel weer mooi uit, en jouw nacht screen @MDianaSanders is ook veelbelovend. ;)

    Some angels choose fur instead of wings
  • DeborahDeborah Berichten: 10,950 Moderator
    Sjonge jonge, heb ik na lang spelen EINDELIJK een baby, in het ziekenhuis gekregen (omdat ik dat zo grappig vind) komt moeder thuis, staat het kind IN de liftschacht Naast de de lift. En daar kan ik niet bij........


    Some angels choose fur instead of wings
  • MDianaSandersMDianaSanders Berichten: 1,080 Jeugdige Jong-volwassene
    @Deborah Had je je spel wel vlak daarvoor opgeslagen? Ik hoop het voor je.
    Ik heb nog steeds niet echt de kans gehad om te spelen, maar daar komt hopelijk vandaag, of in ieder geval morgen, verandering in!
    EA ID: MDianaSims | Simblr
  • DeborahDeborah Berichten: 10,950 Moderator
    Nee, @MDianaSanders, ik had het niet opgeslagen, en dat dat slimmer was geweest.... tja, dat snap ik. ;)
    Maar ik had helemaal nog geen bugs gehad.

    Ik speel nu even op de laptop, en nu kan ik geen behang plaatsen...... ik heb het maar afgesloten, wordt er niet goed van op deze manier...

    Some angels choose fur instead of wings
  • Stephanie024Stephanie024 Berichten: 99
    Ik krijg iedere keer een sms van een sim met de vraag er is vanavond iets te doen in een ondergrondse loods in het mode district. zullen we vanavond om 22:00 gaan zodat we zeker weten dat we naar binnen kunnen. En als het dan eenmaal 22:00 is gebeurt er niets. Ook al geef ik aan dat ik mee wil gaan..

    Heeft iemand dit al gehad? Moet ik zelf nog iets doen? En zijn er nog verborgen kavels in de nieuwe uitbreiding?
  • redhead0966redhead0966 Berichten: 362
    Na lange afwezigheid op het forum ben ik er weer even :p
    Mijn sim heeft de nieuwe sociale carrière en zit in niv.2 ik wilde het thuiswerken uitproberen maar 1 van haar opdrachten was kennismaken met sims in het kunstkwartier. 0/3 Dus ik hop via het museum daar naar het plein, neem aan dat het plein daar het kunstkwartier is. Allemaal simmetjes aangesproken, vrolijke kennismaking, gewone, maar teller blijft op 0/3.
    Weet iemand al wat nou de bedoeling is? Moet je soms vrienden met ze worden want kennismaken werkt dus niet.
    Hoop dat iemand het al heeft uitgeprobeerd :)
  • Ja,ik had precies het zelfde probleem met dezelfde opdracht. Denk dat het een fout in het spel is. Ik heb het 2 x geprobeerd en 2 x telde hij het er niet bij. Zo was er nog 1tje uit een levensdoel een opdracht. Die deed het ook niet. Dat was 3 schilderijen in het museum bekijken of bewonderen en deed het ook niet. Dus nu kan ik ook niet verder met me levensdoel. Hopelijk kunnen ze dit een beetje snel fixen :)
  • DeborahDeborah Berichten: 10,950 Moderator
    Zijn er al nieuwe cheats?
    Ik wil een raam verplaatsen..... in een huurhuis. ;)

    Some angels choose fur instead of wings
  • MDianaSandersMDianaSanders Berichten: 1,080 Jeugdige Jong-volwassene
    @redhead0966 en @AliciaDestiny over jullie probleem kan ik zo niets vinden, helaas.
    @Deborah Op simscommunity is de cheats pagina as het goed is geüpdatet. Maar of er een cheat is om die ramen te verplaatsen weet ik niet.
    EA ID: MDianaSims | Simblr
  • DeborahDeborah Berichten: 10,950 Moderator
    Deborah schreef: »
    Sjonge jonge, heb ik na lang spelen EINDELIJK een baby, in het ziekenhuis gekregen (omdat ik dat zo grappig vind) komt moeder thuis, staat het kind IN de liftschacht Naast de de lift. En daar kan ik niet bij........

    Deze baby heb ik bij zijn moeder gelaten, en ik ben met een andere familie gaan spelen, totdat ik bij iemand anders (andere sim dus) zag dat zijn moeder overleden was. Toen ben ik terug gegaan naar dat huis, en tot mijn stomme verbazing stond de wieg nog steeds in de liftschacht, maar de baby was inmiddels een tiener (en nu zelfs jongvolwassen) dus het probleem heeft zichzelf op gelost. ;)

    Some angels choose fur instead of wings
  • Elinee321Elinee321 Berichten: 752
    Stephanie024 schreef: »
    Ik krijg iedere keer een sms van een sim met de vraag er is vanavond iets te doen in een ondergrondse loods in het mode district. zullen we vanavond om 22:00 gaan zodat we zeker weten dat we naar binnen kunnen. En als het dan eenmaal 22:00 is gebeurt er niets. Ook al geef ik aan dat ik mee wil gaan..

    Heeft iemand dit al gehad? Moet ik zelf nog iets doen? En zijn er nog verborgen kavels in de nieuwe uitbreiding?

    Ik heb dit inderdaad ook! ik ben naar het district gegaan maar ook dat werkt niet. Denk dat het gewoon een fout is.
    dkwaftw6r785.jpg
  • Toby91Toby91 Berichten: 4 Brabbelende Baby
    Hoi, bij de politieke carriere is een van de thuiswerk opdrachten een inspirerende toespraak geven op het podium in de binnenstad. Mijn sims is geinspireerd, en doet de toespraak. Maar niemand komt kijken of luisteren waardoor de opdracht niet slaagt. Weet iemand wat je moet doen om meer luisteraars te hebben tijdens je toespraken?


    Toby x
Log In of Registreer om te reageren.
Return to top