Het Nederlandstalige De Sims Vanilla forum gaat sluiten! We gaan verder op het Nederlandstalige AHQ forum.

Geen Galerij

FabienneFabienne Berichten: 1
september 2017 aangepast in De Sims 4 Technische Vragen
Ik heb nu al 3 jaar Sims 4 en zit al de hele tijd met een probleem. Als ik op de knop van de galerij druk heb ik alleen 'mijn bibliotheek' en geen community. Ik heb al gezocht naar online-instellingen om misschien online of zoiets aan te zetten, maar ik kan die instellingen niet vinden. Hoe kan ik dit oplossen? Want ik wil heel graag huizen en gebouwen van de Galerij in mijn game kunnen plaatsen :)

Reacties

  • Opties
    TownOfPlumbobsTownOfPlumbobs Berichten: 395 Pittige Puber
    Je moet 16 jaar of ouder zijn om toegang te krijgen tot het community onderdeel van de galerij!
    Het_Team_2016_BANNER.jpg
    Neem een kijkje op onze Town of Plumbobs site en forum

  • Opties
    ChatSimpjeChatSimpje Berichten: 1
    Ik ben 16 jaar, mijn community staat er maar als ik mijn community wil openen staat er dat die geen verbinding kan maken. Weet er iemand hoe dit opgelost moet worden?
  • Opties
    MDianaSandersMDianaSanders Berichten: 1,080 Jeugdige Jong-volwassene
    Ben je aangemeld bij Origin? Heb je verbinding met internet? En heb je de voorwaarden voor het gebruik van de Galerij geaccepteerd? Als je op die drie vragen "ja" kunt antwoorden én je leeftijd bij Origin is 16 of ouder, dan zou het moeten werken.
    Het kan natuurlijk zijn dat de Galerij toevallig offline is, maar dan zou het een dag later wel moeten lukken. Mogelijk zijn er nog een paar andere dingen die je kunt checken, maar die weet ik zo uit mijn hoofd niet.
    EA ID: MDianaSims | Simblr
  • Opties
    junejune Berichten: 1
    ik heb ook dat probleem maar hoe pas je dat aan en waar?
  • Opties
    SimLibbySimLibby Berichten: 6,950 Ondeugend Oudje
    @june

    Als het om de leeftijd gaat, dan kun je dat niet zelf aanpassen. Je wordt automatisch op de hoogte gebracht wanneer het account opgewaardeerd kan worden: https://help.ea.com/nl-nl/help/account/aging-up-an-origin-account-to-an-adult-account/
  • Opties
    SterreTSterreT Berichten: 1 Pruttelende Peuter
    MDianaSanders schreef: »
    Ben je aangemeld bij Origin? Heb je verbinding met internet? En heb je de voorwaarden voor het gebruik van de Galerij geaccepteerd? Als je op die drie vragen "ja" kunt antwoorden én je leeftijd bij Origin is 16 of ouder, dan zou het moeten werken.
    Het kan natuurlijk zijn dat de Galerij toevallig offline is, maar dan zou het een dag later wel moeten lukken. Mogelijk zijn er nog een paar andere dingen die je kunt checken, maar die weet ik zo uit mijn hoofd niet.

    waar vind ik de voorwaarden van de galerij? zou kan ik controleren of ik die geaccepteerd heb
    alvast bedankt
  • Opties
    sandralafebresandralafebre Berichten: 271 Kwebbelend Kind
    augustus 2018 aangepast
    Hoi. Ik word dit jaar hopelijk 56, maar de galerij doet het bij mij ook vaak niet of gebrekkig. Ik krijg nooit allemaal mijn creaties te zien, en de verbinding komt soms helemaal niet tot stand.
  • Opties
    MDianaSandersMDianaSanders Berichten: 1,080 Jeugdige Jong-volwassene
    Er is afgelopen dinsdag een update geweest voor de galerie. Sindsdien zijn er veel klachten over slechte verbinding etc. Hopelijk gaan ze er snel iets aan doen.
    EA ID: MDianaSims | Simblr
  • Opties
    FrozenlandFrozenland Berichten: 188 Kwebbelend Kind
    Gisteren en vandaag doet de galerij weer vreemd of is onbereikbaar. Klopt dat?
    Is er ook een site waar je kan checken of de galerij offline is of onderhoud heeft? Was ik wel benieuwd naar.
    O ja. Ik ben 16+ ;)
  • Opties
    WiebelientjeWiebelientje Berichten: 1 Brabbelende Baby
    Ook bij mij doet de Gallerij al een weekje vreemd. Ik krijg niets meer te zien en de zaken die ik geüpload heb komen ook nimmer te voorschijn... Geen problemen met internet / steeds online bij Origin en Sims.
  • Opties
    AnnahitaAnnahita Berichten: 1 Brabbelende Baby
    Hier ook al meerdere keren gehad dat de gallerij vreemd doet. Het laden duurt erg lang om vervolgens het bericht te geven dat er geen items gevonden zijn, terwijl ik zeker weet dat ze er zouden moeten zijn...
  • Opties
    Multithejen98Multithejen98 Berichten: 6 Brabbelende Baby
    Ja, het is inderdaad erg vervelend! Wat mij hielp, weet niet of het toeval is, maar nadat ik op internet ergens had gelezen dat je het bestand localthumbcache.package moest wissen. En raar genoeg werkte dat! Ik had ook al gekeken of het aan mijn cc en mods lag, maar dat maakte geen verschil. localthumbcache.package kun je vinden als je naar je documenten gaat, daarna de map Electronic Arts, De sims 4, en dan staat die gelijk in die map. Je hoeft dus niet in je mod map ofzo te kijken :smile:
  • Opties
    MDianaSandersMDianaSanders Berichten: 1,080 Jeugdige Jong-volwassene
    Sinds de galerij update van een aantal weken geleden zijn er heel vaak problemen waardoor de galerij offline is. Vanaf morgenochtend gaan ze groot onderhoud doen en dat kan zelfs twee dagen duren. Hopelijk lossen ze het probleem daarmee op.
    EA ID: MDianaSims | Simblr
  • Opties
    Nikki01Jasmine04Nikki01Jasmine04 Berichten: 2 Brabbelende Baby
    Mijn galerij staat nog steeds dat hij offline is en dat ik niet online kan!! Wat kan ik hier aan doen?? ik ben 25+!!
  • Opties
    nikitavantemmen2nikitavantemmen2 Berichten: 1 Brabbelende Baby
    hoi ik had een vraagje volgens mij zijn er meerderen met dit probleem maar mij galerie kan ik niet in want dan moet ik online gaan maar dat ben ik wel en dan krijg ik daarna te zien orgin is afgesloten maar help wie weet wat ik moet doen????
Log In of Registreer om te reageren.
Return to top